täst oo nyy tullu?
Paa Marjuska siihe soppaan sitä siirappii kyytipojaks tai heitä sokkerpala jos siirappii ei löyvy(oman maun mukaa tietty heh) ja nää suhrehommat nii älkää ottako sitä nii vakavasti... Elämäst mitää tuu jos alkaa miettii vakavii.. ;D
Suhure ja murkinapalstako...
10
447
Vastaukset
- Laardibonanza
Ei toki. Kyllä kannattaa ihan varsinaiselle murkinapalstalle mennä, jos haluaa asiallisia vastauksia.
Katso nyt omaakin vastaustasi. Siirappia? Eihän kukaan täyspäinen siirappia laita kaalisoppaan.- NeitiX
Mä ainaki ja kymmenii muitaki ku kokkikoulus pääkokki san... Vai oisko puhunu lööperii?! Hyvää sil ainaki tulee... Se o iha mast juttu! ;D
- marjuska
minä aion hurmata sopallani erään lutusen ja ajattelin tarjota soppaa steariin valossa läpinäkyvä yöpaita päälläni ja juomana on kaljaa tai valkkaria ja jälkiruuaksi aion tarjota "kuutamo kiisseliä"
- Laardibonanza
Onko nyt ihan varma valinta tuo kaalisoppa? Epäilen, että siinä tapauksessa saatte 'kuutamokiisseliä' nauttiessanne todistaa itämaista ihmettä, kun sänkypeitto ottaa ilmaa alleen ja lentää ovesta ulos.
- mies savosta
Mulla on sitte ilmeisesti ilta buukattuna, vai?
Se kuutamokiisseli vaikuttaisi aikas hyvältä...otanko samppakaljaa ja mansikoita? - ToeX
Wau mikä menu!
- NeitiX
Älkää vatkatko sit liikaa ettei tuu liisterii..
Mä meinaan tehä sellase ilotulitukse huomen et o merivartioston pojat heti paikal.. Mennää saunaa ja sit ryystetää olutta, siiderii ja kaikkee mil menee sekasi... ;) - ToeX
NeitiX kirjoitti:
Älkää vatkatko sit liikaa ettei tuu liisterii..
Mä meinaan tehä sellase ilotulitukse huomen et o merivartioston pojat heti paikal.. Mennää saunaa ja sit ryystetää olutta, siiderii ja kaikkee mil menee sekasi... ;)Älkää menkö niin sekaisin että hukutte!
- NeitiX
ToeX kirjoitti:
Älkää menkö niin sekaisin että hukutte!
Mä rannal ruikutan jos joku menee polskii kalseesee vetee, venees istun keskel ku tatti reissun ajan ja laulaa loilotan... ;)
- humppalulla
Laardibonanza kirjoitti:
Onko nyt ihan varma valinta tuo kaalisoppa? Epäilen, että siinä tapauksessa saatte 'kuutamokiisseliä' nauttiessanne todistaa itämaista ihmettä, kun sänkypeitto ottaa ilmaa alleen ja lentää ovesta ulos.
voe helevettiläenen...*nauraa*
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750