on nyt sitä mieltä et ei ole haittaa amalgaamipaikoista, niin ihmiset on näköjään ruvenneet laitattamaan amalgaamipaikkoja suuhun. Voi, voi.
Kun virallinen taho
6
475
Vastaukset
- autuaaksi.
Kukin uskoo ja tekee halujensa mukaan.
Nyt on kuitenkin muutakin tietoa aiheesta saatavilla, kuin vain sitä yhtä ja ainoaa, jota meille on vuosikymmenet opetettu.
Ilman vaaroja ja haitallisia vaikutuksia. - sanottiin että
amalgaamia laitetaan koska muovipaikat huonoja jne. Hammaslääkäri tavallaan kyllä päätti asian, koska sanoi että amalgaami kestää. Vaihtoi muutaman muovipaikankin pois ja korvasi amalgaamilla. Yksityisellä kävin. En tiedä onko terveellistä vai ei, mutta lääkäri sanoi ettei muovit kestä.
- kestää
Eikö mitään muita kriteereitä ole eikä tarvita?
- vielä,,
Nojaa, amalgaamimyrkytyksestä on mahdollista parantua täysin, minulle se aika ei ole vielä tullut kuitenkaan. En haluaisi kokea mitään vastaavaa enää, ja toi amalgaami on tosiaan harkittu riski.
vielä,, kirjoitti:
Nojaa, amalgaamimyrkytyksestä on mahdollista parantua täysin, minulle se aika ei ole vielä tullut kuitenkaan. En haluaisi kokea mitään vastaavaa enää, ja toi amalgaami on tosiaan harkittu riski.
itse vastaa mitä suuhunsa laittaa. Nyt on kuitenkin vaihtoehtoja. Silloinkun itselleni niitä laitettiin, kukaan ei puhunut muista vaihtoehdoista. Nytkun ne on poistettu ja laitettu muuta tilalle, niin ei oikein niistä valkeaa enää saa, kun värjää hampaat. Näkyy läpi et on ollut amalgaamia. Entä sit ne muut seuraukset, joita ne on tuonu elämään.
- gaamista
enkeliprinsessa kirjoitti:
itse vastaa mitä suuhunsa laittaa. Nyt on kuitenkin vaihtoehtoja. Silloinkun itselleni niitä laitettiin, kukaan ei puhunut muista vaihtoehdoista. Nytkun ne on poistettu ja laitettu muuta tilalle, niin ei oikein niistä valkeaa enää saa, kun värjää hampaat. Näkyy läpi et on ollut amalgaamia. Entä sit ne muut seuraukset, joita ne on tuonu elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564