on nyt sitä mieltä et ei ole haittaa amalgaamipaikoista, niin ihmiset on näköjään ruvenneet laitattamaan amalgaamipaikkoja suuhun. Voi, voi.
Kun virallinen taho
6
407
Vastaukset
- autuaaksi.
Kukin uskoo ja tekee halujensa mukaan.
Nyt on kuitenkin muutakin tietoa aiheesta saatavilla, kuin vain sitä yhtä ja ainoaa, jota meille on vuosikymmenet opetettu.
Ilman vaaroja ja haitallisia vaikutuksia. - sanottiin että
amalgaamia laitetaan koska muovipaikat huonoja jne. Hammaslääkäri tavallaan kyllä päätti asian, koska sanoi että amalgaami kestää. Vaihtoi muutaman muovipaikankin pois ja korvasi amalgaamilla. Yksityisellä kävin. En tiedä onko terveellistä vai ei, mutta lääkäri sanoi ettei muovit kestä.
- kestää
Eikö mitään muita kriteereitä ole eikä tarvita?
- vielä,,
Nojaa, amalgaamimyrkytyksestä on mahdollista parantua täysin, minulle se aika ei ole vielä tullut kuitenkaan. En haluaisi kokea mitään vastaavaa enää, ja toi amalgaami on tosiaan harkittu riski.
vielä,, kirjoitti:
Nojaa, amalgaamimyrkytyksestä on mahdollista parantua täysin, minulle se aika ei ole vielä tullut kuitenkaan. En haluaisi kokea mitään vastaavaa enää, ja toi amalgaami on tosiaan harkittu riski.
itse vastaa mitä suuhunsa laittaa. Nyt on kuitenkin vaihtoehtoja. Silloinkun itselleni niitä laitettiin, kukaan ei puhunut muista vaihtoehdoista. Nytkun ne on poistettu ja laitettu muuta tilalle, niin ei oikein niistä valkeaa enää saa, kun värjää hampaat. Näkyy läpi et on ollut amalgaamia. Entä sit ne muut seuraukset, joita ne on tuonu elämään.
- gaamista
enkeliprinsessa kirjoitti:
itse vastaa mitä suuhunsa laittaa. Nyt on kuitenkin vaihtoehtoja. Silloinkun itselleni niitä laitettiin, kukaan ei puhunut muista vaihtoehdoista. Nytkun ne on poistettu ja laitettu muuta tilalle, niin ei oikein niistä valkeaa enää saa, kun värjää hampaat. Näkyy läpi et on ollut amalgaamia. Entä sit ne muut seuraukset, joita ne on tuonu elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576