NISSAN TERRANO

TÄNKS

2.7 riisseli olis hakusessa, onko kokemuksia autosta yleensä?
Japsina luotettava, mutta onko kone vanha voimaton nokivasara?

Maastokelpoisuus ok?

7

3068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Mulla olis sama juttu. Terrano kiikarisssa. Mielipiteitä, 2,7 l dieseli SLX, vm. 96 jossa tehot 74kW/101hv, vääntö 121 Nm, Saa vetää teknisen tietojen mukaan 2800 kg, onko veturiksi?

• Pasu

En tunne Terranoa mutta ei kai vääntö nyt sentään vain 121 Nm ole...jos olisi niin ei sovi veturiksi.
        Tuommoinen voisi kannattaa tuoda Saksasta, Tullin autovero prosenttien mukaan juuri tuollainen vm96 olisi vähän edullisempi prosenteiltaan (25%), kun 97 ja uudemmat on jo 30%.

• minä
        Pasu kirjoitti:

En tunne Terranoa mutta ei kai vääntö nyt sentään vain 121 Nm ole...jos olisi niin ei sovi veturiksi.
        Tuommoinen voisi kannattaa tuoda Saksasta, Tullin autovero prosenttien mukaan juuri tuollainen vm96 olisi vähän edullisempi prosenteiltaan (25%), kun 97 ja uudemmat on jo 30%.

Mopoimman Terranon (vm 96) vääntö on 121 Nm, ja teknisten tietojen mukaan silläkin saa vetää 2800 kg. Eli onko niin että vaikka saa, ei kannata vetää edes sitä 1600 kg? Mikä se sellainen maasturi on???!!!

• minä
        minä kirjoitti:

Mopoimman Terranon (vm 96) vääntö on 121 Nm, ja teknisten tietojen mukaan silläkin saa vetää 2800 kg. Eli onko niin että vaikka saa, ei kannata vetää edes sitä 1600 kg? Mikä se sellainen maasturi on???!!!

Niin, ja Saksasta olen niitä katsonutkin. Olisi kaksi hyvää tuollaista mopointa mallia kiikarissa, mutta paha juttu jossei niillä voi vetää...

• Patroliini

Ostin uuden nissan patrol gr:n vuonna -90.
      Autolla on ajettu 300tkm:ää.
      Tehdyt korjaukset: Akut ja sivuikkunoiden raamit vaihdettu.
      jarrupalat ja renkaat 100tkm:n välein .
      Muut korjaukset -
      Ei siis mitään osaa ole vaihdettu tai korjattu.
      Koria on paikattu ja runkoa suojattu.
      Siinä kaikki - siis kaikki!!
      Suosittelen vaikka kovaan käyttöön.

• Terranisti

Terrano tehdään Espanjassa. Ainakin vanhemissa oli kasauksen huolimattomuudesta johtuvia vikoja. Eli niitä maanantaikappaleita.

Patrol on varmasti tehtykin vähän kovempaan käyttöön. Esim. YK näkyy ajelevan Patrolilla, mutta ainutta Terranoa niillä ei ole näkynyt ;-)

Itsekin ajelen Terranolla. Bensa sellaisella.

• ghjghj
        Terranisti kirjoitti:

Terrano tehdään Espanjassa. Ainakin vanhemissa oli kasauksen huolimattomuudesta johtuvia vikoja. Eli niitä maanantaikappaleita.

Patrol on varmasti tehtykin vähän kovempaan käyttöön. Esim. YK näkyy ajelevan Patrolilla, mutta ainutta Terranoa niillä ei ole näkynyt ;-)

Itsekin ajelen Terranolla. Bensa sellaisella.

Patrolinkin "matalampi" malli tehtiin Espanjassa. Ja Espanjassa mm. Viranomaiset yms ajelevat Terranolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe