ketju. Pappaketju vilttiin kuin olis jo. Ovat olleet jäällä 4:ssä Suomen viidestä maalista ja jatkuvalla syötöllä antavat maalipaikkoja Kanukeille. Vieläkun siihen lisätään se, että eivät tee hyökkäyspäässä juuri mitään, niin vilttiketju on valmis.
Selänne-Koivu-Peltonen
Suomen heikoin
2
353
Vastaukset
- Paskalauta
Selänne on ihan unessa ei puolusta ei yritä ei saa edes maaleja.
- kiinnostaa,
niin voi katsella Suomi-Ruotsi ottelun statistiikkaa täältä:
http://stats.iihf.com/Hydra/132/IHM132155_74_3_0.pdf
Käytännössähän tuo kertoo kaiken. Kloonaamalla 2. 3. tai 4. kenttä ja heivaamalla ykköskenttä hiiteen, Suomi olisi pelannut loppuottelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204864Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2403642Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5101953- 1421699
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521591Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5821507- 1211446
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171437- 491139
- 751075