Mikä on noipein tapa saada valkoiset hampaat? (nyt keltaiset)
Nopeasti valkoinen hymy
6
1404
Vastaukset
- ne!!!!!!!!
.......
- ne!!!!!!!!
........!
- jasque
se tapahtuu?
luulin ennen että se tapahtuu kerralla hampulekuril,mut sit myöhemmin oon kuullu että se vie kuukauden?!
ja milla keinolla saa etuhampaiden pienen välin korjattua? - Ritva
jasque kirjoitti:
se tapahtuu?
luulin ennen että se tapahtuu kerralla hampulekuril,mut sit myöhemmin oon kuullu että se vie kuukauden?!
ja milla keinolla saa etuhampaiden pienen välin korjattua?Ei muuta kuin hampitohtorin luo vaan.
Kyllä niillä on keinot.
Halvin keinokin maksaa noin 1000-1500 vmk.
Kallein 6000 vmk.
Niin että siitä vaan.
- Mari
Ratkaisu ongelmaasi on kristallivalkaisu. Siinä yhdellä 60 min hoitokerralla saadaan sama tulos kuin parin kuukauden kotihoidolla. Kristallivalkaisua täällä pk-seudulla tekee suuhygienisti, ei hammaslääkärit. Normaali valkaisun uusintaväli on n. 1 v.
Itse olen tulokseen todella tyytyväinen ja se maksoi elokuun alussa n. EUR 260. Hammaskiven poisto on suositeltavaa tehdä muutamaa päivää aikaisemmin parhan tuloksen takaamiseksi. - bjkbiu
valkaisu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944