Pelastus tässä ...

Weijo

Rakas lähimmäiseni,
rukoile sielusi autuuden tähden näin:

Jumala, minä olen syntinen ihminen. Olen tähän asti elänyt elämäni synnissä, ilman Sinun armoasi.
En ole välittänyt rakkaudestasi ja totuudestasi. Olen täysin piittaamattomasti hylännyt armokutsusi.
En ole rakastanut Sinua yli kaiken, enkä ole välittänyt lähimmäisistäni ja heidän hädästään.

Tiedän, että synnin palkka on kuolema ja ikuinen ero Sinusta. Olen ansainnut ikuisen kadotuksen.

Taivaallinen Isäni, tulen polvistuen ja nöyrtyen eteesi pyytämään syntejäni anteeksi. Armahda minua ! - Olet luvannut Sanassasi Raamatussa näin: ”… ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne…” (Hesekiel 33:11).
Minä käännyn nyt Sinun tykösi ja käännän katseeni Golgatalle. Ihmeellinen veriuhri, kuoleva Jumalan Karitsa, Jeesus, joka otit pois tuomioni. Sinä otit minun syyllisyyteni päällesi. Tähän ristin ansioon tahdon turvata. Tunnustan syntisyyteni ja kadun tähänastista elämääni. -

Ota siis pois minun syntitaakkani. Tahdon nyt tehdä parannuksen syntielämästäni ja seurata Sinua, ylösnoussut Jeesus. Anna elämästäni tulla Sinua kunnioittava elämä.

Tunnustan tästä lähtien julkisesti, että Sinä Jeesus, olet Herrani ja Pelastajani.

Annan elämäni kokonaan Sinulle.

Sinä, Jumala, olet valmistanut pelastuksen lähettämällä Poikasi Jeesuksen ottamaan päällensä minulle kuuluvan syntien rangaistuksen.

Kiitos, että nyt saan aloittaa uuden elämän Sinun yhteydessäsi. Tahdon tästä lähtien rakastaa Sinua yli kaiken ja lähimmäistäni, niin kuin itseäni.

Turvaan ja luotan Sinun armoosi ikuisesti.

Kiitos pelastuksesta, jonka olen saanut vastaan ottaa.

Aamen.

Raamattu lupaa Sinulle: ”Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat lumivalkeiksi…” (Jesaja 1:18).

”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme” (Room. 6:23).

Ole siunattu Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Jumalan Pyhässä Hengessä.

Ilmoittaudu nyt välittömästi kasteelle. Raamattu sanoo näin: ”Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän hengen lahjan” (Apostolien teot 2:38).

3

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemu

Revippä omat totuutesi sydämmesi uumenista.

Siihen ei tarvita mitään raamatua.

Kristinuskoiset sokeat eivät pysty erottamaan totuutta väärästä. Siksi he käyttävät jokaiseen totuuteen viittaavaan tekstiin raamattua. Mutta me jotka olemme valaistuneet ja tunnemme totuuden omia sydämmiämme pitkin. Emme tarvitse raamattua mihinkään... Ne vanhat opinkappaleet ovat aivan turhia mihinkään. Jotenka pieni vinkki sinulle tosiuskovainen: Kuuntele sydäntäsi ja toimi sen mukaan. Raamattua sinä et tarvitse jos haluat kasvaa henkisesti ja tulla lähemmäksi Jumalaa.

• Harppa

Miten olet Weijo noin pahasti syntiseen jamaan itsesi ajamaan. Että pitää oikein itku kurkussa ruinata armoa joltakin hirmuiselta taivaspoliisilta.
      Mikset kertoisi tällä palstalla ongelmistasi. Voisit saada todellista apua tai edes myötätuntoa.
      Saisit jotakin konkreettista tapahtumaan.
      Tuollainen kontallaan itsesäälissä rypeminen kun ei mitään auta. Vai onko joskus joku sieltä taivaasta tullut avuksesi, ojentanut kätensä ja nostanut Sinut polviltasi, tai lainannut rahaa, pyyhkinyt nenäsi.
      Herää todellisuuteen. Käytä aivojasi. Auta itse itseäsi.

• yks pelastunut

Olen myös saanut pelastua. Tulin uskoon v. 1974.
      Rukous oli tuon kaltainen, mitä weijo kirjoitti edellisessä kirjoituksessa.

Tuo rukousehdotus olisi hyvä laittaa eteen päin muillekin palstoille.
      Ymmärtäväiset voivat ottaa siitä opikseen.
      Ylpeät ja raukat vain ivaavat.

Minäkin ehdotan tutustumista niihin sivuihin:
      http://www.Jeesus-on-Herra.com
      Varsinkin siellä kirjoitukset -palstalla on hyvä Weijon kirjoitus mm. psyykelääkkeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5335
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      57
      1981
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1713
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      17
      1689
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      27
      1305
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1290
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe