http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137646916_uu.shtml
"Poliisi pitää elinkautisvangin kertomusta uskottavana."
Hahhah, kertomuksessa ei ole juuri muuta uskottavaa kuin tunnustukset: mm. kaksi törkeää liikenneturvallisuuden vaarantamista, moottorikulkuneuvon käyttövarkaus ja kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta.
Mistä olisi muka saanut tiedon, että poliisi ehkä etsii häntä jonkun lauantaisen ajon vuoksi? Poliisilla lienee ollut ainakin jotain kautta yhteystiedot Nikitalle, joten pirauttamalla olisivat voineet kysyä ja ihme on, jos koevapaudessa olevan kännykkä ei ole paikannettavissa. Jos ei vastaa, niin tietenkin epäilykset herää.
Jos ei mitään osuutta ajamiseen, niin aivan turhaa lähteä karkumatkalle. Senkun olis vaikka odotellut tarkastajia kaikessa rauhassa, tai jos tieto epäilystä oli todellinen, niin olis vaikka itse ottanut kännykällä yhteyttä poliisiin ja ilmoittanut, että hänet voi jättää epäilyjen ulkopuolelle "minua kuulemma etsitään, mutta oon ollut kotona muijan kanssa koko aamun ja todistajia löytyy".
Jonkin tiedon mukaan Nikitalla olisi ollut peruukki päässään kiinniottohetkellä. Jos niin oli, niin mistäs sen olisi ehtinyt hankkia, vai onko VR ryhtynyt junissaan myymään sellaisiakin?
Nikita ei likikään uskottava!
3
170
Vastaukset
- JOULUPUKIN
!!!
- (e-m)
oletetaan, että poliisi tietää asiasta enemmin kuin lehdistö tai palstalaiset. Heidän ammattitaitoaan ei kannata kyseenalaistaa.
- tietävät paremmin
koska ajattelivat itse mielessään niitä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510