Viime viikon sunnuntain Hesarin mukaan Helsingissä on eniten hinttejä suhteutettuna asukaslukuun.
Mistäköhän tämä johtuu?
Luulisi, että edes maalta olisi muuttanut niin miehekästä porukkaa, että alkuperäishomojen määrä olisi hieman pienempi suhteessa asukaslukuun, mutta ei.
Aika mielenkiintoinen juttu oli kaiken kaikkiaankin, Helsingissä ja Turussa oli eniten ulkomaalaisia Suomessa, homoja eniten Helsingissä jne.
Tästä voisi helposti päätellä seuraavaa:
Kun sanotaan että ruotsalaiset ovat kaikki homoja, niin miten pitäisi silloin sanoa suomalaisista, kun meillä homoja on vielä enemmän määrään ja väkilukuun suhteutettuna kuin ruotsissa??
Lisäksi kun Tsadissa niitä on VIELÄ enemmän kuin muussa maassa...
Voihan helkkari, eihän siellä helsingissä ole muita kuin HOMOJA!
Homot, pysykää seillä missä olettekin, eli kehäkolmosen sisäpuolella.
Tsadissa eniten hinttejä
2
254
Vastaukset
- *muija stadista*
niin... Mä luin kyllä kerran sellasen artikkelin missä kerrottiin että seksuaalivähemmistöön suhtautuminen on Helsingissä suvaitsevampaa kuin muualla Suomessa,joten Helsingissä uskalletaan paremmin "tulla kaapista" toisin kuin muissa Suomen ahdasmielisissä kaupungeissa, joka ei suinkaan tarkoita että stadissa enemmän homoja olisi vaan että homoja on jokapaikassa mutta stadissa sitä ei yhtälailla piilotella.
Täytyy sanoa että itse pidän sellaista henkilöä jolla on homofobia lapsellisena!
Nyt eletään 2000-luvulla... Jokainen on mikä on ja rakastaa ketä rakastaa.
Itselläni on poikaystävä ja tiedän olevani hetero, enkä näe mitään syytä pelätä homoseksuaaleja. - maiju
se johtuu siitä, että pikkukaupungeissa syrjitään helpommin vähän muista poikkeavia, oli ne sitten homoja, ulkomaalaisia tai ihan mitä tahansa.
Yleensäkin kun keskustelee muualta muuttaneiden kanssa, tulee usein esille seikka että Helsingissä on mukavampi asua kun hukkuu ns. massaan eikä kadulla ole tunnistettavissa joka käänteessä ja että täällä saa olla "rauhassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251