Tsadissa eniten hinttejä

hahahahaha

Viime viikon sunnuntain Hesarin mukaan Helsingissä on eniten hinttejä suhteutettuna asukaslukuun.
Mistäköhän tämä johtuu?
Luulisi, että edes maalta olisi muuttanut niin miehekästä porukkaa, että alkuperäishomojen määrä olisi hieman pienempi suhteessa asukaslukuun, mutta ei.
Aika mielenkiintoinen juttu oli kaiken kaikkiaankin, Helsingissä ja Turussa oli eniten ulkomaalaisia Suomessa, homoja eniten Helsingissä jne.
Tästä voisi helposti päätellä seuraavaa:
Kun sanotaan että ruotsalaiset ovat kaikki homoja, niin miten pitäisi silloin sanoa suomalaisista, kun meillä homoja on vielä enemmän määrään ja väkilukuun suhteutettuna kuin ruotsissa??
Lisäksi kun Tsadissa niitä on VIELÄ enemmän kuin muussa maassa...
Voihan helkkari, eihän siellä helsingissä ole muita kuin HOMOJA!

Homot, pysykää seillä missä olettekin, eli kehäkolmosen sisäpuolella.

2

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *muija stadista*

niin... Mä luin kyllä kerran sellasen artikkelin missä kerrottiin että seksuaalivähemmistöön suhtautuminen on Helsingissä suvaitsevampaa kuin muualla Suomessa,joten Helsingissä uskalletaan paremmin "tulla kaapista" toisin kuin muissa Suomen ahdasmielisissä kaupungeissa, joka ei suinkaan tarkoita että stadissa enemmän homoja olisi vaan että homoja on jokapaikassa mutta stadissa sitä ei yhtälailla piilotella.
      Täytyy sanoa että itse pidän sellaista henkilöä jolla on homofobia lapsellisena!
      Nyt eletään 2000-luvulla... Jokainen on mikä on ja rakastaa ketä rakastaa.
      Itselläni on poikaystävä ja tiedän olevani hetero, enkä näe mitään syytä pelätä homoseksuaaleja.

• maiju

se johtuu siitä, että pikkukaupungeissa syrjitään helpommin vähän muista poikkeavia, oli ne sitten homoja, ulkomaalaisia tai ihan mitä tahansa.

Yleensäkin kun keskustelee muualta muuttaneiden kanssa, tulee usein esille seikka että Helsingissä on mukavampi asua kun hukkuu ns. massaan eikä kadulla ole tunnistettavissa joka käänteessä ja että täällä saa olla "rauhassa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe