voisitteko laittaa kommentteja kummastakin maasturista ja kumpaan itse päätyisitte? Itse olen tällä hetkellä kääntymässä Defenderin puoleen erityisesti td5 -koneen johdosta. Auto tulisi sekä normaaliin päivittäiskäyttöön kaupunki sekä maantieliikenteeseen, että metsä/vaikeakulkuisten metsäautoteiden läpikäyntiin.
Kommentteja kaivaten!
Defender 90 vs. Wrangler
7
1109
Vastaukset
- citymaasturin!
jos haluat maastoauton! Wrangler jos haluut
- Pete
Kyllä painoarvo on noissa maasto-ominaisuuksissa. Sitä vartenhan maastoautoa olen hankkimassa. En koe tarvitsevani citymaasturia... nykyinen A3 quattro hoitaisi sen roolin aivan riittävän hyvin:) Mutta lisää vinkkejä kaipailen.
- paapu
Pete kirjoitti:
Kyllä painoarvo on noissa maasto-ominaisuuksissa. Sitä vartenhan maastoautoa olen hankkimassa. En koe tarvitsevani citymaasturia... nykyinen A3 quattro hoitaisi sen roolin aivan riittävän hyvin:) Mutta lisää vinkkejä kaipailen.
Ei niin kovin montaa vuotta sitten Tuulilasi vertaili näitä kahta vastakkain. Käsittääkseni molemmista oli noin suurinpiirtein nykymallit. Kysy, josko saisit sieltä kopiota jutusta!
- paapu
paapu kirjoitti:
Ei niin kovin montaa vuotta sitten Tuulilasi vertaili näitä kahta vastakkain. Käsittääkseni molemmista oli noin suurinpiirtein nykymallit. Kysy, josko saisit sieltä kopiota jutusta!
tällainen juttuvinkki:
http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?subarea=vertailut&article=100490 - Pete
paapu kirjoitti:
tällainen juttuvinkki:
http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?subarea=vertailut&article=100490Suuri kiitos artikkelista!
- valitsit?
lopulta
- paave
"Toinen kriittinen paikka ovat ojien tai harjanteiden ylitykset, joissa ristikkäiset pyörät pääsevät sutaisemaan. Meno loppuu välittömästi."
Ainakin takatasauspyörästössa pitäisi olla kytkettävä 100% lukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924