On se perkeleen kumma, kun ei osata ajaa pyörällä liikennesääntöjen mukaisesti. Ajoit joku yli-ikäinen hippi tarakallasi Helsingin Fredrikinkatua pitkin, vieläpä väärään suuntaan. Valojakaan ei ollut. Promilleja taisi olla.
Kadun elämässäni monia asioita, eniten ehkäpä sitä, että tein vain varoittavan koukkauksen sinua kohti, kun olisin voinut jyrätäkin punaisella Mercedes Benz -merkkisellä taksillani.
Seuraavaksi tulee osuma!!!
4
1174
Vastaukset
- m/
Älähän renkikuski hermoile, itse taksisuharit olette liikenteen tunareita!
- m/
Älähän renkikuski hermoile, itse taksisuharit olette liikenteen tunareita!
- E-xxx
Mutta kun ajatellaan yleensäkin kevyttä liikennettä niin velvoittaako mikään niitä tietämään yhtään mitään liikennesääntöä? Ei ole ajokorttia tai vastaavaa eikä minkäänlaista koulutus vaatimusta kun kävelet tai ajat polkupyörällä, moottoroidulla potkulaudalla tai mopolla. Laki voi jotain sanoa jotain mutta mistä se tietoa pitäisi saada tai oppia vain kevyeen liikenteeseen kuuluvilla ihmisillä?
Tuossa sitä tulee ongelmia kun ei todellakaan voi olettaa että joku pöyräilijä mistään liikennesäännöistä mitään tiedä. Jalankulkija menee punasilla: no missä olisi koulutettu että ei voisi mennä? Autoilijoitahan vaaditaan ajokoulutus josta saa todisteeksi ajokortin joten heiltä voidaan jotain vaatiakkin.
No eihän ihmiset niin tyhmiä ole ettäkö eivät jotain tietäisi, no eipä tuo koulutus auton ajoonkaan kovin hyvin ole mennyt kaikilla tai sitten otetaan vaan mallia muista tien käyttäjistä mikä on se oikea malli toimia.
Miten voi olla kokematon autoilija (ajokortin omaava)? En usko että on kyse oppien unohtamisesta vaikka ajaisi kuinka vähän kun ei käytetä vilkkua oikein, esimerkiksi. Kun toimittaisiin niin kuin on opetettu alkuun ja sovellaisiin sääntöjä vasta sitten kun niiden merkitystä ymmärrätään paremmin ja on ns. kokemusta. - KXX-XXX
Kyllä on taas ammattiautoilijaa potkittu päähän, minä ainakin metsästän niitä ...tun suhareita jotka luulevat että kun me ajamme niin paljon, jolloin voimme tehdä ihan mitä vain, hyvä esimerkki tänäan aamulla kun taksi nro 757 yritti ja yritykseksi se vain jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2185048Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583603
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513440
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383035Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo372138UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972