Afrikasta löytyy maailman nopeimmat ihmiset Länsi-Afrikasta ja kestävimmät ihmiset Etiopiasta ja Keniasta ja pisimmät Ihmiset Ruandan Watussit eli tutsit ja pienimmät ihmiset eli Zairen pygmi -kääpiöt
Tämä todistaa, että ihminen on alunperin kotoisin Afrikasta,koska fyysinen erilaistuminen on siellä edennyt pisimmälle
Ainoa huippuominaisuus mikä afrikkalaisilta puuttuu on älykkyys
Mutta älykkyys kehittyykin elinympäristön muutoksen seurauksena.Afrikasta 100000 vuotta sitten lähteneistä ihmisistä tuli älykkäämpiä ja sinne jääneet ihmiset pysyivät tyhmempinä
Valkoiset ja aasialaiset ovat paljon mustia älykkäämpiä ihmisiä
Afrikkalaisten geenit
8
1246
Vastaukset
- Ouzo
Noin se on, mutta tuota ei haluta tunnustaa.
- 184
Maailman pisimmät ihmiset ovat Monte Negrossa (entistä Jugoslaviaa). Toiseksi pisimmät ovat Hollannissa. Watussit ovat vain eurooppalaista keskikokoa. Heidän pituutensa on vain myytti, koska espanjalaiset "lyhyet" tutkijat löysivät heidät ensimmäisinä.
Tämä tästä kuriositteetina.
- tyhmä
Määrittele 'älykäs'
- Ohhoh
henkilö selviää tilanteista joihin viisas ei joudu. Typerykset taas puolestaan käyvät torvet toittaen sellaisten asioiden kimppuun joita enkelitkin kavahtavat. ;)
- Jeesustelijat
Ohhoh kirjoitti:
henkilö selviää tilanteista joihin viisas ei joudu. Typerykset taas puolestaan käyvät torvet toittaen sellaisten asioiden kimppuun joita enkelitkin kavahtavat. ;)
Kirjaoppi heillä tuskin on paljoakaan vaikean tilanteensa vuoksi,silloin voimme puhua että afrikkalaiset ovat viisaita.Kuinka he muuten olisivat selviytyneet?Moni Suomalainen siellä asuttuaan olisi jo rääkymässä ensimmäisenä päivänä kun on niin mamia ikävä.Moni suomalainen luulee olevansa viisas,jokainen voi lukea ja muistaa mitä on lukenut mutta ei se ole viisautta.Taitaapi siis olla niin että suomi on typeryksiä täynnä,käytös kun on niin maan mahtavaa aina!Viisaat eivät käyttäytyisi niin.Ja yleensä tuollainen pätemisen tarve kertoo siitä että on epävarma itsestään eli apua!sankokaa nyt please et mä olen viisas,mä en välitä kuin itsestäni ja ryyppään vaan,mutta mä olen valkoinen,mä olen siis parempi kuin tummat!Naurettavaa.Kasvakaa aikuisiksi.jos te olisitte aliravittuja ja kärpäset tukkisivat teidän tenavien silmiin yms. niin pitäisitte turpanne tukossa.Helppoahan se on kun valtio maksaa koulun ja ruokaa ja vettä on.Afrikassa moni haluaisi kouluun,muttei pääse.Parempi osaiset suomalaiset jaksavat aina olla haukkumassa heitä.Silti nytkin kuluneena kesänä on pihalla oltu grillaamassa itseään,tummemmaksi.Liekö sillä haetaan kauneutta jota on tummaihoisissa;)
- ...
...
- edustaa etnist joukkoo
kumpi on kauniimpaa?
ihan jauho,eli valkoset karvat ja muuta paskaa vai seksy tumma iho?
hä?hä??
ninpä kyllä me vähemmistöläiset ollaa parhaimpii!!!!ja mite afrikka ois voinu menestyy niinku eurooppa ku niiltähän pöllittii maa ja kansa orjuutettii????
voi teitä jauhopaskoja,että pitää pilkata vähemmistöläisii, eiks elämä oo tylsää jos vihaa mustii ja muit etnist porukkaa?
me ollaa paljo karismaattisempii ja hauskempii ja kiinnostavempi ku te ikinä!!!kattokaa vaik CHRIS ROCKii!!!JAUHO!!!
tiiäks mix britney spears menestyy?ku se on valkone!nii just ootte nii rasistei ettekä uskalla kokeilla muuta ku valkost ni koht joudutte nussii mutsejanne...
ainii,mix eminem oli masentuneen näköne MTVn videoawardseissa?ku se tietää et se on valkone paska eikä tuu ikinä muuttuu!!!se on vaa pas ane khanis finokkio lupni nii ku te muutki jauhot!!!IMEKÄÄ HITLERii!!!!
vihaamme teitä rasisteja yhtäpaljon ku te meit...
ai nii JAMBO toi sun juttus et mix mustat haluu valkost vois johtuu siit et ei oo enne saanu semmost(niitenhän pitäis kiittää onnee) mut sit ku ne on saannu ne on huomannu et ei ne ookkaa ni kivoi ihmisii,joten ne korkkaa ne ja jättää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- akustiina
NIIN MISTÄPÄIN AFRIKKAA ITSE TULET????olet kuitenkin oppinut kirjoittamaankin.MAHTAVAA!!!KEHITYSTÄ,KEHITYSTÄ,TOIVOA ON VIELÄ SINULLAKIN.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254971L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664332TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3011773Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231515- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394