..elämässäni on munkkirinkelin mentävä aukko...
rinkkimunkeli
15
507
Vastaukset
se aukko...heh....=:0)))
pervokki kirjoitti:
..tuketta siihen.. en löyvä.. en..
miettimään että millä sen vois täyttää.....hmmm hmmm...
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
miettimään että millä sen vois täyttää.....hmmm hmmm...
..elämässä ei saa olla aukkoja..eukkoja kylläkin muttei akkoja..
pervokki kirjoitti:
..elämässä ei saa olla aukkoja..eukkoja kylläkin muttei akkoja..
on sellanen aukko mihkä mahtuis yks komistus könsy...*pyyhkii kuolaa...*
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
on sellanen aukko mihkä mahtuis yks komistus könsy...*pyyhkii kuolaa...*
..heh..syksyllä oli yks..kevät ollu hiljasta.. huolestuttaa..
pervokki kirjoitti:
..heh..syksyllä oli yks..kevät ollu hiljasta.. huolestuttaa..
kesä on pitkä...kerkeet vaimokkeen viel löytämään..;)))))
heiiiiiiiiii mihnä mun könsy..... almankönsyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!almajavaihtovaatteet kirjoitti:
kesä on pitkä...kerkeet vaimokkeen viel löytämään..;)))))
heiiiiiiiiii mihnä mun könsy..... almankönsyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!..aika nopea.. etsintä jatkuuuu..........
pervokki kirjoitti:
..aika nopea.. etsintä jatkuuuu..........
niin on....
nooo mutta on tää sinkkuilukin ihan muksaa aina joskus...=;)))))almajavaihtovaatteet kirjoitti:
niin on....
nooo mutta on tää sinkkuilukin ihan muksaa aina joskus...=;)))))..sinkkuilutu on koko kevät ja talvi.. nyt kinkut kankut mielessä.. ai niin minähän oonki rintamies..
pervokki kirjoitti:
..sinkkuilutu on koko kevät ja talvi.. nyt kinkut kankut mielessä.. ai niin minähän oonki rintamies..
tissimies...heh....alma painuu sättiin...kerta mun könsyä ei näy....
sii juu leiter söpötys...muiskis...
- *Pantteri*
mikä täälläpäin on miehien munkkirinkeli;)?Se on"koti-ikävä".Tassunläpsäys sulle;)
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..vaan.. täällä se on... "yleinen ikävä"...
ikävä;(Ei saisi olla!Pantterikin tulee surulliseksi.Rapsutatko taas vähän??Sehän ennenkin on auttanut..ja kynsien napsutus..kehräys..
- kbasa
herraisä!
siinä on reikää riittämiin :-O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465
