Ihannemies = tälläinen

nainen, 20v

Ihannemies on ulkoisesti:

- Sopivan lihaksikas, ei kehonrakentaja, ei luikku
- Minua pidempi eli yli 170cm
- tumma väritys on paras :)
- kulmakarvat isot, paksut ja vahvan oloiset.
- Ihosta saisi kesäisin nähdä, että on oltu ulkona.
- Vähän sänkeäkin saisi olla. Pitää olla siis sopivan karvainen. Ei posliinipoikia kiitos.
- Vahva leuka ja puhtaat, suorat hampaat
-


Luonne:

- Miesmäinen: Osaa käyttää vasaraa ja ruuvaria.
- Auttaa naista tarvittaessa ruikuttamatta eli nauttii siitä kun saa näyttää osaavansa jotakin . Esim. En osannut pimennysverhoja asentaa yksin, kun oli niin suuri ja painavakin. Niin poikaystävältäni JOUDUIN 3d pyytämään apua. Lopulta hän suostui, mutta hyvin vihaisena :/
- Hyvä sängyssä. Eli on oma-aloitteinen, sopivan pervo ja miehekkäällä tavalla kohtelee minua. Eli hänellä pitää olla muna pystyssä heti kun huomaa, että riisun alushousuni (liioiteltu). Suostuu tai haluaa tehdä kaikkea mahdollista mitä haluan ajasta ja paikasta riippumatta. Ei kuitenkaan ole miellyttäjätyyppinen vaan vaatii vastapalveluksia ym.
- Mukava, rento ja karismaattinen
- itsevarma
- Tykkää minusta. Ei pidä minua itsestäänselvyytenä vaan muistaa esim. pikkuyllätyksillä minua (aina välillä).
- Haluaa, että olen ylpeä hänestä eli tekee asioita vuokseni ilman, että joudun niistä mainitsemaan. (Esim. pesee hampaansa 2x /d, käy suihkussa päivittäin, pukeutuu siististi, käy töissä, tekee ruokaa kotona, siivoskelee omia sotkujaan ja hoitaa muutenkin kotia)
- hyvä isä. Tietää rajat ja osaa käyttää älyään kasvatuksessa.
- Hän on siis älykäs, mutta ei nörtti. Hän osaa lukea ihmisiä ja on hienotunteinen.
- Hyvätapainen, ei kaivele nenäänsä edes minun nähden. Piereskelee useimmiten vain vessassa. Osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla kunnoilla.
- Ei juo alkoholia liikaa
- Ei tupakoi tai käytä muitakaan päihteitä
- urheilullinen. Ei jaksa istua esim sunnuntai-iltaa vain kotona ja ihmetellä. Tuntee tarvetta päästä ulos lenkille. Ei kuitenkaan ole millään dieetillä koskaan vaan syö kunnolla ja paljon. Ei laske kaloreita. Luottaa liikuntaan ja ruoan terveellisyyteen.
- Ei käytä heseä ym pikaravintoloita kuin max 2x/kk
- Osaa käyttää pyykinpesukonetta
- Omistaa auton, pärjää taloudellisesti omillaan.
- Ei ole pihi vaan tykkää ostella laadukkaita tavaroita. Esim. haluaa kämpässä olevan kunnon kotitetterit ym. eikä mitään 15€ kamaluuksia.
-tietää yhteiskunnallisista asioista edes jotakin
- Lukee lehtiä, seuraa uutisia
- on käynyt jonkun muunkin koulun kuin peruskoulun
- huumoria löytyy, ei ole kamala tosikko.
- luotettava, uskollinen, rehellinen
- pitää eläimistä, erityisesti koirista
- oma-aloitteinen

No niin siinä oli jotakin. ! Kyseessä on siis vain ihannemies ! Eli tosikot jättää vastaamatta! Tarkoitus ei ole pilkata ketään vaan halusin kertoa unelmastani :) . Tuleva aviomieheni tuskin kaikkia kriteereitä täyttää..

27

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi..

      hese-kielto.

    • Setämies82

      Asiallinen teksti.

      Tuo sängyssä hyvä pisti silmään. Omakehu haisee, sanoisin että olen hyvä sängyssä, mutta vaadin sitä myös vastapuolelta. Ja tuo pervous, ASIAA :D hehehhe. Olet varmasti hieno nainen! Jatkakaa.

    • ihan hyvä

      lista, vielä parempi, että tiedät jo etukäteen, että et tule sellaista miestä löytämään. Ei sillä, ettäkö niitä ei olisi, vaan sillä, että kirjoituksestasi paistaa läpi se, että ihan et itse saavuta tiettyjä kriteerejä esim. koulutuksen suhteen =). Se nyt vaan on niin, että täydellinen mies löytää sen täydellisen naisen.

      • make

        listojen takia olette ikuisesti sinkkuja..lopettakaa välittömästi reginan tilaus...toistan lopettakaa VÄLITTÖMÄSTI reginan tilaus..


      • aloittaja

        Olen kyllä juuri hakemassa yliopistoon... Ja lukiokin on käyty... paperit CC ja EE eli kielelliset taidot surkeat: äikkä C ja enkku C, matikka kuitenkin E ja biologia myös E.

        Voi olla, että en ole siis kirjoittanut oikeaoppisesti. Se ei johdu siitä ettenkö osaisi.. vaan siitä, että olen todeella huolimaton ja huono keskittymään...

        Vai mikä viittasi siihen, että en ole kouluja käynyt?


      • aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

        Olen kyllä juuri hakemassa yliopistoon... Ja lukiokin on käyty... paperit CC ja EE eli kielelliset taidot surkeat: äikkä C ja enkku C, matikka kuitenkin E ja biologia myös E.

        Voi olla, että en ole siis kirjoittanut oikeaoppisesti. Se ei johdu siitä ettenkö osaisi.. vaan siitä, että olen todeella huolimaton ja huono keskittymään...

        Vai mikä viittasi siihen, että en ole kouluja käynyt?

        Seurustelen siis ja poikaystäväni ainakin pitää minua täydellisenä...

        Ja hänen kaverinsakin minua kehuvat. Nähneet on vain kuvia.. eli et voi ainakaan väittää minua rumaksi.

        Etkä voi väittää tyhmäksikään... Voisin vaikka vannoa, että minulla on enemmän koulutusta takanapäin ja myös edessäpäin kuin sinulla :)

        Ja samaa voisin sanoa elämänkokemuksesta...


      • heti, että
        aloittaja kirjoitti:

        Seurustelen siis ja poikaystäväni ainakin pitää minua täydellisenä...

        Ja hänen kaverinsakin minua kehuvat. Nähneet on vain kuvia.. eli et voi ainakaan väittää minua rumaksi.

        Etkä voi väittää tyhmäksikään... Voisin vaikka vannoa, että minulla on enemmän koulutusta takanapäin ja myös edessäpäin kuin sinulla :)

        Ja samaa voisin sanoa elämänkokemuksesta...

        teinihän se siellä on. Ja hermostuukin vielä. Sinulla on kuule vielä pitkä pitkä matka kuljettavanasi minun ikääni, elämänkokemukseeni ja koulutukseeni päästäksesi. Ei kylläkään vaadi kovin paljon, että näkee tekstisi taakse. Ihan vaan jo sillä, että poikaystäväsi kaverit ovat nähneet sinusta kuvia ja vielä nätiksi sanoneet. Voi toista, mutta hyvä jos siitä tulee sinulle hyvä olo. Nimim. 26v., naimisissa sen oikean kanssa, tohtoriohjelmassa P 2v.


      • laittaa se
        heti, että kirjoitti:

        teinihän se siellä on. Ja hermostuukin vielä. Sinulla on kuule vielä pitkä pitkä matka kuljettavanasi minun ikääni, elämänkokemukseeni ja koulutukseeni päästäksesi. Ei kylläkään vaadi kovin paljon, että näkee tekstisi taakse. Ihan vaan jo sillä, että poikaystäväsi kaverit ovat nähneet sinusta kuvia ja vielä nätiksi sanoneet. Voi toista, mutta hyvä jos siitä tulee sinulle hyvä olo. Nimim. 26v., naimisissa sen oikean kanssa, tohtoriohjelmassa P 2v.

        yksi perustelu, mistä huomaa, että et ole kouluja käynyt. Esimerkiksi tavastasi käyttää lyhenteitä, aina ei kyllä ihan mätsää ja on kaiken lisäksi erittäin naiivia ja vain teinit tekevät niin.


      • ja.....
        laittaa se kirjoitti:

        yksi perustelu, mistä huomaa, että et ole kouluja käynyt. Esimerkiksi tavastasi käyttää lyhenteitä, aina ei kyllä ihan mätsää ja on kaiken lisäksi erittäin naiivia ja vain teinit tekevät niin.

        kireä pillu, ryhdikkäät tissit ja pieni perse antaa kirjoitusvirheet anteeksi. Ja muunkin typeryyden.


      • sanonta menee
        ja..... kirjoitti:

        kireä pillu, ryhdikkäät tissit ja pieni perse antaa kirjoitusvirheet anteeksi. Ja muunkin typeryyden.

        että toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä = Toiset tykkää lapsista, toiset naisista.


      • aloittaja
        heti, että kirjoitti:

        teinihän se siellä on. Ja hermostuukin vielä. Sinulla on kuule vielä pitkä pitkä matka kuljettavanasi minun ikääni, elämänkokemukseeni ja koulutukseeni päästäksesi. Ei kylläkään vaadi kovin paljon, että näkee tekstisi taakse. Ihan vaan jo sillä, että poikaystäväsi kaverit ovat nähneet sinusta kuvia ja vielä nätiksi sanoneet. Voi toista, mutta hyvä jos siitä tulee sinulle hyvä olo. Nimim. 26v., naimisissa sen oikean kanssa, tohtoriohjelmassa P 2v.

        Älä analysoi tekstiäni. EHkä tarkoituksella kirjoitan juuri näin.

        Mutta sinähän aina kuvittlet että täällä suomi24 kaikki ovat oma itsensä. Herää todellisuuteen!

        Minusta on hyvin kiva vetää tiettyä roolia täällä. Riippuu päivästä kuka, mikä tai minkälainen olen.


      • aloittaja
        laittaa se kirjoitti:

        yksi perustelu, mistä huomaa, että et ole kouluja käynyt. Esimerkiksi tavastasi käyttää lyhenteitä, aina ei kyllä ihan mätsää ja on kaiken lisäksi erittäin naiivia ja vain teinit tekevät niin.

        Toisilla on vaan rennompi ote elämään. Minä en halua tai jaksa kirjoittaa täällä edes oikeaoppisesti. Sanoinkin, että kirjoitukseni on "ei tosikoille"

        Ja arvaa vaan uskonko sinun koulutuksiasi.... Yrität kovin oikein kirjoitella, mutta niin tyhmiä on analysointisi.


      • aloittaja
        heti, että kirjoitti:

        teinihän se siellä on. Ja hermostuukin vielä. Sinulla on kuule vielä pitkä pitkä matka kuljettavanasi minun ikääni, elämänkokemukseeni ja koulutukseeni päästäksesi. Ei kylläkään vaadi kovin paljon, että näkee tekstisi taakse. Ihan vaan jo sillä, että poikaystäväsi kaverit ovat nähneet sinusta kuvia ja vielä nätiksi sanoneet. Voi toista, mutta hyvä jos siitä tulee sinulle hyvä olo. Nimim. 26v., naimisissa sen oikean kanssa, tohtoriohjelmassa P 2v.

        Voin itse olla nuori, mutta kokenut olen. Olen nähnyt maailmaa; surua, kärsimystä, todenteolla paskaa enemmän kuin jotkut näkevät koko elämässään. Nyt tämä vuosi on ainut vuosi koko lyhyessä elämässäni kun saan vihdoin vain keskittyä itseeni ja itseni kehittämiseen. Siksi siis aion lukea oikeustiedettä ja kasvatustiedettä ja valmistua kahteen tutkintoon. Aion olla menestyvä ja aikaa saava ihminen elämässäni.

        Minulla ei siis ole siihen ollut ennen mahdolisuutta. Siksi myös ehkä olenkin huoleton ja en välitä niin pienistäa asioista kuin kirjoitusvirheistä. Minun elämääni koskettavat asiat tällähetkellä ovat ne ainoat jäljellä olevat läheiset. Eli poikaystävä ja kaksoissisko.

        Tämä suomi24 on todellisesti minulle terapiaa. Vedän eri rooleja ja pikkuhiljaa käyn läpi sitä elettyä paskaa. Jos en sitä tee niin jousun siihen mielisairaalaan itse missä nyt olen töissä.

        Vaikutat äidin lapselta. Äiti varmaan hoiti sinua ihan reippaasti yli 20v asti. Ja et ole nähnyt maailmaa. Olet vain ne koulut ja oman kasvuympäristön, joka niin suppea. Vai haluatko kertoa elämästäsi? En halua tehdä samaa virhettä kuin sinä. En halua analysoida ihmistä pelkän kirjoituksen perusteella..

        Ja tuo kuvajuttukin oli siis lähinnä "vitsi". En todellakaan ajatellut tosissani koko asiaa. Olen seurustellut 3v ja ihan onnellinen olen. Yhdessä me täällä joskus kirjoittelemme ja nauramme kun ihmiset ottavat niin tosikonlaisesti kaiken aina... niinkuin sinäkin nyt. Mutta joskus ihmiset analysoivat negatiivisesti, joka pistää vihaksi. Ja juuri sinä teit niin.


      • teen sitä työkseni
        aloittaja kirjoitti:

        Voin itse olla nuori, mutta kokenut olen. Olen nähnyt maailmaa; surua, kärsimystä, todenteolla paskaa enemmän kuin jotkut näkevät koko elämässään. Nyt tämä vuosi on ainut vuosi koko lyhyessä elämässäni kun saan vihdoin vain keskittyä itseeni ja itseni kehittämiseen. Siksi siis aion lukea oikeustiedettä ja kasvatustiedettä ja valmistua kahteen tutkintoon. Aion olla menestyvä ja aikaa saava ihminen elämässäni.

        Minulla ei siis ole siihen ollut ennen mahdolisuutta. Siksi myös ehkä olenkin huoleton ja en välitä niin pienistäa asioista kuin kirjoitusvirheistä. Minun elämääni koskettavat asiat tällähetkellä ovat ne ainoat jäljellä olevat läheiset. Eli poikaystävä ja kaksoissisko.

        Tämä suomi24 on todellisesti minulle terapiaa. Vedän eri rooleja ja pikkuhiljaa käyn läpi sitä elettyä paskaa. Jos en sitä tee niin jousun siihen mielisairaalaan itse missä nyt olen töissä.

        Vaikutat äidin lapselta. Äiti varmaan hoiti sinua ihan reippaasti yli 20v asti. Ja et ole nähnyt maailmaa. Olet vain ne koulut ja oman kasvuympäristön, joka niin suppea. Vai haluatko kertoa elämästäsi? En halua tehdä samaa virhettä kuin sinä. En halua analysoida ihmistä pelkän kirjoituksen perusteella..

        Ja tuo kuvajuttukin oli siis lähinnä "vitsi". En todellakaan ajatellut tosissani koko asiaa. Olen seurustellut 3v ja ihan onnellinen olen. Yhdessä me täällä joskus kirjoittelemme ja nauramme kun ihmiset ottavat niin tosikonlaisesti kaiken aina... niinkuin sinäkin nyt. Mutta joskus ihmiset analysoivat negatiivisesti, joka pistää vihaksi. Ja juuri sinä teit niin.

        analysoin ihmisiä ja sinä nyt vain olit melkoisen tyyppitapaus. Harmi, jos se laittaa vihaksi, ehkäpä opit vielä joskus senkin asian käsittelemään, esim. täällä keskustelupalstoilla. Etsi vaan sitä identiteettiäsi, eihän siinä ole mitään pahaa, mutta suotta otat itseesi, jos joku näkee kirjoituksesi taakse. Ja minähän en puhunut kirjoitusvirheistä, vaan tyylistä ja tavasta sanoa asioita.

        Toivottavasti saat joskus muutakin apua kuin tämän palstan, ettei jää roolit päälle. Sinun analyysisi minusta ei osunut, mutta yritys oli hyvä. En näe syytä kertoa tarkemmin elämästäni, täällä se on minun mielestäni melkoisen hupaisaa. Ja se vasta mukavaa onkin, kun jotkut joutuvat todistelemaan tehneensä ja nähneensä, kokeneensa. Se kertoo jo siitä mikä oikeasti on haavetta, mikä totta. Ei se mitään kuule, ehdit vielä. Toivottavasti ei kaikessa siinä todistelussa unohdu se elämäninen ihan oikeasti. Sitten, kun olet todella matkustellut, nähnyt elämää ja oikeasti sen kurjan puolen, sinun ei enää tarvitse sitä täällä purkaa.


      • uskotko
        aloittaja kirjoitti:

        Toisilla on vaan rennompi ote elämään. Minä en halua tai jaksa kirjoittaa täällä edes oikeaoppisesti. Sanoinkin, että kirjoitukseni on "ei tosikoille"

        Ja arvaa vaan uskonko sinun koulutuksiasi.... Yrität kovin oikein kirjoitella, mutta niin tyhmiä on analysointisi.

        Sinun uskomisellasi ei ole mitään väliä. Pääasia on se, että minä olen rehellinen, sinä olet jo myöntänyt kaikkea muuta. Voit sanoa, että analyysini oli huono, mutta alempana todistat sen oikeaksi. Sellaista se katsos on.


      • ...
        aloittaja kirjoitti:

        Seurustelen siis ja poikaystäväni ainakin pitää minua täydellisenä...

        Ja hänen kaverinsakin minua kehuvat. Nähneet on vain kuvia.. eli et voi ainakaan väittää minua rumaksi.

        Etkä voi väittää tyhmäksikään... Voisin vaikka vannoa, että minulla on enemmän koulutusta takanapäin ja myös edessäpäin kuin sinulla :)

        Ja samaa voisin sanoa elämänkokemuksesta...

        en nyt halua puuttua tähän alotukseen sen enempää, mutta oli pakko tulla kommentoimaan kun lukee tämmöisen lauseen:

        "Voisin vaikka vannoa, että minulla on enemmän koulutusta takanapäin ja myös edessäpäin kuin sinulla :)"

        - Siis voit vaikka VANNOA että SINULLA on ENEMMÄN koulutusta kuin jollakin jota ET TUNNE?! Anteeksi nyt vaan, mutta kaikki ne ihmiset jotka käyttävät tuollaista koemmenttia itsestään vs. tuntemattomat ihmiset, ovat aika lapsellisia.

        "Ja samaa voisin sanoa elämänkokemuksesta..."

        -Eikös se sinun ikä ollut 20 vuotta (ainakin aloituksessa olit laittanut sen iäksesi)? En siis iän perusteella kutsuisi sinua mitenkään elämästä paljon kokeneeksi! Ihan pieneksi vihjeeksi - on hienoa että sinulla on hyvä itsetunto, mutta kannattaa käyttää järkeä eikä lipsautella sellasia asioita suustaan jotka on suureellisia. Sillon kun alkaa kauheasti kehumaan itseään, ei monasti pysytä enää faktoissa, vaan se oman kehu alkaa rönsyilemään, niinkuin tässä tekstissä huomaamme.

        Sitten vielä pari sananlaskua jotka ovat mielestäni ihan hyviä ja asiallisia
        "Tyhmäkin menee viisaasta kun on hiljaa"
        "puhuminen on hopeaa, vaitiolo kultaa"


    • ukkeli

      Onnea etsintään! Voipi mennä kauan, jos on
      noin yksityiskohtainen lista, joista suurin
      osa on vielä ulkoisia ominaisuuksia...

      • aloittaja

        luepa tarkemmin...

        Ja BTW seurustelen tällä hetkellä... Poikaystäväni ei täytä kriteerejä, mutta sanoinhan, että tuo on vain unelma, jonka tarkoitus ei ole edes käydä toteen...


      • pablo83
        aloittaja kirjoitti:

        luepa tarkemmin...

        Ja BTW seurustelen tällä hetkellä... Poikaystäväni ei täytä kriteerejä, mutta sanoinhan, että tuo on vain unelma, jonka tarkoitus ei ole edes käydä toteen...

        teit tollasen listan?tyhmää tollanen.


      • aloittaja
        pablo83 kirjoitti:

        teit tollasen listan?tyhmää tollanen.

        Huviksi vaan. Unelmat ja fantasiat on sellasia jota en halua edes toteutuvan, mutta mulla on oikeus niistä puhua ja kirjoitella.


      • aodiub
        aloittaja kirjoitti:

        Huviksi vaan. Unelmat ja fantasiat on sellasia jota en halua edes toteutuvan, mutta mulla on oikeus niistä puhua ja kirjoitella.

        tää koko ihannemies keskustelu palsta pitäis koska tää aiheuttaa paineita meille miehille...


      • aloittaja
        aodiub kirjoitti:

        tää koko ihannemies keskustelu palsta pitäis koska tää aiheuttaa paineita meille miehille...

        kuulu ottaa! Ole se mikä olet...


    • ihannemies=1

      juuri sellainen mitä varmasti muutkin naiset haluavat.

      omat listani ihannenaisesta:
      - siro nätti nainen, sirot raajat, 165cm ja korkeintaan 50kg
      - neitsyt
      - naisellinen rehellinen ja kiltti luottavainen luonne, ei mikään kieroilija tai vittuilija
      - ei tupakoi, ei juo alkoholia
      - hyvät hampaat
      - ryhdikäs takamus (ei leveä) ja rinnat (ei roiku ja terhakat nännit)
      - karva ei kasva pers'vaossa
      - tiukka pillu
      - tekee mielellään ruokaa
      - käy töissä, mutta suhtautuu rahaan pragmaattisesti ruuan ostamisen välineenä eikä ole brandien vietävissä oleva hölmö

    • Tietysti se olennaisin kysymys on että, jos nuo kriteerit täyttävä mies löytyisi, niin miksi hän haaskaisi aikaansa sinuun?

      • täysjärkinen nainen

        haaskaisi aikaansa SINUUN!!!


    • Mika S

      ... kiihottuu minusta heti kun vain riisuudun. Onko vaatimukseni mielestänne liikaa, naiset?

    • lopussa!

      Kirjoitit jossain tuolla että sinulla on poikaystävä. Toivottavasti ei lukenut tuota listaasi se poikaparka. Suuttuu vielä ja jättää sinut. Ja miksi miettiä millainen on unelmiesi mies jos et häntä muka haluaisi itsellesi löytää?! Älä ikinä, IKINÄ, ala seurustelemaan miehen kanssa joka ei vastaa odotuksiasi ja jonka luulet pystyväsi muuttamaan sinulle sopivaksi "unelmien mieheksi". Älä ota toiseksi parasta vaihtoehtoa vaan se ensimmäinen ja paras. Onnea etsintään tyttönen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe