Moro.
Mulla on verenpaine juuri ja juuri hallinnassa lääkityksellä, kun ei oikein ole löytynyt oikeaa lääkettä/määrää. Nykyinen lääke toimii, mutta sivuvaikutuksena siitä tulee lieviä erektiohäiriöitä.
Koitin kysellä lääkkeen määränneeltä lääkäriltä jos saisi vaikka Viagraa ensiavuksi ongelmiin,muttei se ollut oikein suostuvainen ainakaan vielä.
Jos kuitenkin haen toiselta lääkäriltä reseptin, näkeekö tää eka lääkäri jostain kelan tiedoista mitä lääkkeitä olen apteekista hakenut, vai pitääkö hommata se resepti vaikka kaverin nimellä tai jotain?
Mulla on verenpaine juuri ja juuri hallinnassa lääkityksellä, kun ei oikein ole löytynyt oikeaa lääkettä/määrää. Nykyinen lääke toimii, mutta sivuvaikutuksena siitä tulee lieviä erektiohäiriöitä.
Koitin kysellä lääkkeen määränneeltä lääkäriltä jos saisi vaikka Viagraa ensiavuksi ongelmiin,muttei se ollut oikein suostuvainen ainakaan vielä.
Jos kuitenkin haen toiselta lääkäriltä reseptin, näkeekö tää eka lääkäri jostain kelan tiedoista mitä lääkkeitä olen apteekista hakenut, vai pitääkö hommata se resepti vaikka kaverin nimellä tai jotain?
Vastaukset 7
Vanhimmat
henkeään mokomankin asian takia. Eikö olisi mukava, jos sen verenpaineen voisi siirtää sinne alapäähän. Siellähän se ei niin haittaisi, vai mitä.HEH,HEH.
että sais edes kerran kuussa.
kumpa sais edes kerran maassa!!!!(**)
mitä olet mistä ja milloinkin hakenut, mutta kehoittaisin varovaisuuteen käytettäessä erektiohäiriölääkkeitä lääkkeiden kanssa jotka vaikuttavat sydämen toimintaan jollakin tavalla. Saattaa käydä hengenpäälle, mutta itsehän asian lopulta päätät.
kuntoon ja kysele sitten Viagraa.
Ei kai se Viagra-reseptin saaminen ongelma ole. Ongelma on nyt, että et voi sitä käyttää, koska verenpaineesi ei ole kunnossa.
Koetapa puhua lääkärille, että tulee erektiohäiriötä sivuvaikutuksena, että voisko vielä kokeilla muuta verenpainelääkettä.
mutta kun nyt on mennyt yli kaksi vuotta eikä vieläkään olla saatu ihan parhaita paineita, meinaa mennä hermot.
elämäntapojasi terveellisemmiksi?
Paljonko sinulla on ikää? Onko ylipainoa?