kiitokset Jumalalle

kiitos, että saan olla terve ja tehdä työtäni.
kiitos ystävistä ja ennenkaikkea kiitos Jeesuksesta, joka haluaa olla myös ystävä, sillä Sanassahan on, että "en sano teitä enää palvelijoikseni vaan ystävikseni."
Kiitos, että saan uskoa Jeesuksen todella eläneen ja että hän on elävän Jumalan ainoa poika.

5

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka.Finlandista joka rikastutti elämääni sen hetken kun sai ja ennen kaikkea kiitos Mohikaani_27sta jonka avulla sain tulla uskoon viime viikolla. Kiitos Pyhästä Hengestä ja kiitos että autat minua tekemään parannuksen.

      • vastoinkäynneistä.

        Silloin tulet huomaamaan, että nekin ja koko elämäsi on Jumalan johdatuksessa ja kaikki yhdessä vaikuttaa sinun parhaaksi.


      • vastoinkäynneistä. kirjoitti:

        Silloin tulet huomaamaan, että nekin ja koko elämäsi on Jumalan johdatuksessa ja kaikki yhdessä vaikuttaa sinun parhaaksi.

        täytyy opetella vielä, en osaa muuta nyt vastata.


      • mk81
        auroraboreallis kirjoitti:

        täytyy opetella vielä, en osaa muuta nyt vastata.

        hyvä jos on alkanu uskonasiat selkiintymää. Itellä ollu pitemmä aikaa joku kriisi ja epäusko päällä, mut en jaksa siitä stressata...eiköhä ne asiat selkiinny sitte kun sen aika on.


      • mk81 kirjoitti:

        hyvä jos on alkanu uskonasiat selkiintymää. Itellä ollu pitemmä aikaa joku kriisi ja epäusko päällä, mut en jaksa siitä stressata...eiköhä ne asiat selkiinny sitte kun sen aika on.

        eli eiköhän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe