kokemuksia the look klinikasta?

tallinnassa..

Tervehdys!
Onko jollain kertoa kokemuksia tästä Tiina Jylhän konsultoimasta the look by body profile klinikasta Tallinnassa?
Kun missään ei oikein ole ollut negatiivista eikä positiivista palautetta..
Oletko ollut tyytyväinen palveluun ja lopputulokseen?
Lämmin kiitos jos joku asiakkaana ollut osaa vastata.

6

2309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunnne

Moikka.
      Kävin melkeinpä tasan vuosi sitten the lookin kautta tallinnassa laitattamassa silikonit.
      Ensin kävin konsultaatiossa suomen päässä jossa käytiin läpi kaikki koosta riskeihin ja lopuksi leikkausajan varaukseen. Kyseinen "toimisto" vai mikä onkaan, oli ainakin minun mielestäni hieman kämänen, joka ensin sai hieman epäilyttävän olon mutta päädyin silti heihin - ehkä hyvästä konsultaatiosta johtuen. (ehkä myös siitä että tiedän ihmisiä jotka ovat käyneet saman mestan kautta tallinnassa ja tulleet elävinä takaisin)

Sitten leikkauspäivänä, lautalla tallinnaan joka siis sisältyi hintaan. Terminaalissa oli joku vastaanottamassa ja vei siitä autolla suoraan sinne sairaalaan. Hoitajat eivät puhuneet mitään hääppöistä suomea mutta olivat todella ystävällisiä. Lääkäri harry juhkov, puhui paremmin suomea ja tuli ennen leikkausta esittäytymään ja piirtelemään merkintänsä nahkaan =O)

Siitä eteenpäin sitten oli hetkellisesti hieman kurjaa, leikkaukseen lähtö tapahtui niin että hoitaja vaan muutaman tunnin huoneessa makoilun jälkeen tulee hakemaan leikkaussaliin, suoraan pöydälle ja kädet köytettiin pöytään kiinni ja tippa käteen, siinä vaiheessa muistin että leikkausessa annetaan suonensisäinen antibiootti ja aloin huutaa että olen penisiliinille allerginen, enkä ole varma tajusko ne sitä ennenkun nukahdin. No mutta ei siinä mitään, en ollut saanu penisiliiniä.

Sitten seuraavaksi heräämön muistikuvia. Heräsin helvetin vihasena ja totesin että ei oo tissit kasvanu, pelkät jesseteipit vetäny ympärille :D
      No mut sitten mut pistettiinki yöunille kun olin niin tokkurassa. Aamulla heräsin himmeitten hinkkien kanssa ja mietin mitä oon menny tekemään :D Onneks oli mukava jyväskyläläinen huonekaveri joka totesi ettei ne ole ollenkaan liian isot :D
      Pääsin siis yhden yön jälkeen kotiin, ja olin 1pv kipeä ja sitten menin vastoin kaikkia sääntöjä töihin jo.

Elikkäs, meni vähän out of topic mutta halusin kertoa koko stoorin. Lopputulokseen olen tyytyväinen, suomalais lääkärit ovat muistaneet mainita että uskomattomat hienot leikkausarvet, jotka siis paranivat ennätysnopeasti ja ovat täysin näkymättömät.

• paljon..

kiitos sinulle viestistäsi.
        Mukava lukea jonkun kokemuksesta kun pian itsellä edessä ja hieman kuitenkin jännittää.
        Hyvää kesää! :)

• pienen pieni
        paljon.. kirjoitti:

kiitos sinulle viestistäsi.
        Mukava lukea jonkun kokemuksesta kun pian itsellä edessä ja hieman kuitenkin jännittää.
        Hyvää kesää! :)

hei...kertoisitko tarkemmin mitä maksoi ja mitkä sinulle laitettiin..

rintojen suurennuksesta haaveilen, en vain tiedä mikä olisi parhain ja luonnollisimman tuntuinen proteesi. pisara? milloin proteesi laitetaan lihaksen alle..? onko siihen jokin erityinen syy..? itse olen hoikka, enkä haluaisi mitään palloparia tuohon lauan alle vaan mahdollisimman luonnolliset rinnat..=)

• hinkit

Heippa! Onko kenelläkään päivitettyä tietoa/kokemuksia samaiselta klinikalta ja lääkäriltä ? Itse olen huhtikuussa menossa leikkaukseen ja hirvittää maksaa monta tonnia ku lukee noita konkurssijuttuja..

• Mindy

Kahdesti Lookin kautta käyny suurentamassa rintani. Ja molemmilla kerroilla palvelu pelasi niin suomessa kuin eestissäki! Ei mitään moitittavaa. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka haluu saada toivomansa lopputuloksen ja arvostaa asiantuntevaa henkilökuntaa ja hyvää palvelua.

• Anonyymi

En suosittele kyseistä firmaa. Kusetusta, rahat vaan viedään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe