Olen hommamassa firmaan n. 10 000 euron pakua. Maalarin hommissa ei pakun koolla ole niin suurta merkitystä, joten melkein mikä vain kävisi sen puoleen. Mitäs suosittelette? Käyttäjien kokemuksia kiitos. Käsitykseni mukaan ranskalaiset pakut ihan paskoja, kun matkamittari ylittää 100 tkm. Ainakin niiden hinnat ovat epäilyttävän alhaisia ajokilometreihin nähden. Itse olen 90-95 mallisten hiacien sekä 95-2000 mallisten nissan vanettien kannalla.
mikä paku?
13
2329
Vastaukset
- Haissi
Haissillahan ne on kovimmat kuormat viety. Ja kun kestää piskausta, niin myös asiallista käyttöä. Kun ei vaan kovin lahoa osta.
- erkki
Mielestäni roimasti ylihintaa näillä toyotoilla.
- Haissi
erkki kirjoitti:
Mielestäni roimasti ylihintaa näillä toyotoilla.
Niin tahtoo monesti olla, vaikka olis kuinka reikä.
- tämä
Jos haluat halvan, luotettavan auton, halvoilla käyttökuluilla mutta sinun ei tarvitse näyttää naapureille(esim.MB Vito:)niin osta suzuki carry.
Tässä olis uusi malli, ajettu vain 55 tkm, kaksikilpinen, korjattu lievästä keulakolarista, hp.7000€.
Auto on Tampereella.
Tiedot:
Väri: metalliviininpunainen
Vuosimalli: 1999
Korityyppi: pakettiauto
Ovien lkm: 5
Mittarilukema: 55000 km
Tekniset tiedot:
Kokonaismassa: 1450 kg
Polttoainetyyppi:bensiini
Moottoritilavuus:1298 cm3
Moottorin teho: 57.5 kW
Vaihteistotyyppi:manuaali
Vaihteiden lkm: 5
Vetotapa: takaveto
keskikulutus 6,5l/100km
Lisävarusteet:
Sähkötoiminen ohjaustehostin, lisäjarruvalo, takalasin lämmitin, kuljettajan turvatyyny, ovissa kylkikolarisuojat, liukuovet takana molemmilla puolilla.
Juttu autosta löytyy osoitteesta http://www.connet.fi/su/uutiset/9911/9911suzu.html
Tällä autolla voit kuskata tavaroita ilman tavaraliikennelupaa.
Kuvia voi pyytää ja tarjouksia lähettää osoitteeseen: [email protected]- Suomesta kuin Saksasta
Carryt on muuten halvempia ostaa Suomesta kuin Saksasta. Vertaile vaikka hintoja. Johtuu siitä, että tämä ei ole niin tunnettu auto Suomessa, että tätä ymmärtäisi tavallinen toyotan ostaja edes etsiä.
- Bisnes mielessä!
Kestäviä kehutaan olevan. Uskomaton toi kulutus. Kuulemma aika pirteä kone vaikka onkin 1.3L. Eikös tämä ole kuitenkin niin kevyt ettei tarvita sitä tavaraliikennelupaa?
- Gary P
Minäkin olen testannu tuommosta carryä, yllättävän terhakas peli, ja tavaratila on oikein hyvä, lattiakin on tasainen, on helppo kuormata!
- Saku
Mutta 10 tonnia ei oikein riitä.Pitäisi olla 02-->
ja 5 pyttyinen.
Silloin kestää,kulkee,kuluttaa vähän eikä sinkitty kori ruostu.
(vertailes 10 vuotta vanhoja pakuja:) - kardaani kestä
Nissaneissa ei kardaani kestä. Tyyppivika, hajoaa noin 60tkm välein.
- käyttäjän vika
Mulla on ajettu jo 170tkm eikä mitään ongelmia ole ollut, samoin työkaverilla oli vastaavan verran ajettu eikä siinäkään ollut ongelmia. Eli herääkin kysymys miten autolla on ajettu? Aikoinaan jenkeissä moittivat Ferrarin kytkimen kestävyyttä, hajoamisen syy olikin toistuva auton käyttö stripillä!
Vanetessa ainoat "viat" mielestäni on hieman kova ääni ajettaessa yli 100km/h (siis suurimman sallitun) sekä moottorin tehottomuus joka sekin on asennekysymys. Mun mielestä hinta/laatusuhde on aika järkevällä tasolla.
- Transitin fani
Ehdottomasti suosittelen Ford Transitia, jossa on tekniikka kuin titaania, kestää kovaakin ajoa. Kokemusta on 4:stä Transisitista ja vain yksi jätti tien päälle isäni kun polttoainesuodatin jäätyi, mutta se ei ollut auton vika. Ainoastaan ruostetta saattaa ilmetä helmoissa, mutta se kuuluu asiaan.
- Atso
Hommaa bx-dieseli vani ja unohda lahot 'ajettavat' japsitötteröt. Saat viisi tuolla summalla ja pysyt tiellä.
- vaihtoehto!
voisi olla yksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248