En tiedä onko tämä oikein oikea paikka kirjottaa tästä mutta mua vaivaa jonkin aikaa sellainen tunne että en ole onnellinen. kaikki on hyvin mun elämässä. koulu sujuu, autokoulua käyn ja sekin menee sujuvasti ja mulla on poikakaveri mun elämässä kuka minua oikeasti rakastaa.
olen 17 vuotias pikku nainen ja en tiedä mitä tehdä. yhtenä sekunntina olen onnellinen ja toisena sekunttina jo ajattelen asioita jotka saavat minut tuntemaan surua. en tiedä minkälaista surua mutta surua että tuntuu pahalle sydämessä. ahdistaa ja haluaisin itkeä mutta en pysty.
Mulla on paljon pelkoja. Murehdin paljon asioista meneekö kaikki hyvin. Rakastaako poikakaverini vain minua ja haluaako hän todella olla vain minun kanssani. Mietin jo nyt pääsenkö luokaltani vaikka en ikinä ole jäänyt luokalleni ja tämä kouluvuosi vasta alkoi. Tänään oli ensinmäinen koulupäiväni. Mietin saanko autokouluani loppuun ennen tallvea. Ajan moottoripyörä korttia ja talvella kun ei voi ajaa moottoripyörää.
Murehdin niin paljon etukäteen ja lopussa nään että ei olisi ollut edes tarvetta kun kaikki meni hyvin. Poikakaverini sanoo minulle päivittäin kuinka kaunis ja ihana hänelle olen ja kuinka hän minua rakastaa. ollaan oltu vuosi ja 5 kk yhdessä. Vietetään joka vapaa sekuntti yhdessä ja meidän vanhemmat ovat ystäviä keskenään ja he ovat ylpeitä mesitä ja kuinka ihana pari me olemmekin. Tulevaisuudesta ollaan jo puhuttu ja kaikki on ihana amutta mitä minulta puuttuu että olen surullinen. Joka ilta kun menen sänkyyn haluan nukahtaa pian että en ala ajattelemaan surullisia asioita!
mitä tehdä?
surullinen olo
ennu
2
664
Vastaukset
- Äiti
tosi paljon kaikkea mahdollista, mutta se auttoi kun muistuttelin itseäni, että pitää elää vain päivä kerrallaan.
Toinen mottoni on, että, jos asiat menevät pieleen, kyllä ne aina jotenkin selviävät.
Tuli mieleen, onkohan surussasi Jumalan kaipuuta?- ennu
en usko jumalaan muuten kuin silloin kun tulee kireä paikka ja on pakko yrittää uskoa ja rukoilla. ja tähän asti se on toiminut . ainakun olen rukoillut asiat ovat aina selvenneet mutta en muuten ole mitenkään uskollinen. kastettu olen ja rippikoulun käynyt että pääsen kirkossa naimisiin. ei muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723362Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64859Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686