LAPSET - EI IHMISIÄ

suomessa

Suomessa lapset eivät ilmeisesti ole ihmisiä, ei ainakaan kaikki!

-Jumala Laki on Korkein Laki ja sen on Jeesus vahvistanut.
-Suomen perustuslaki on edellä mainitus lain pohjalle laadittu

Molemmissa noissa annetaan ihmisille oikeuksia IHMISINÄ, oikeus uskon vapauteen jne ja sen lisäksi Suomi on allekirjoittanut YK:n kansain välisiä ihmis oikeuksia ja lasten suojelua koskevia asiakirjoja JOITA MEILLÄ EI KÄYTÄNNÖSSÄ OLE NOUDATETTU.

JOKAINEN PAKKOLAPSIKASTE ON RIKOS KAIKKIA EDELLÄ MAINITTUJA LAKEJA JA SOPIMUKSIA VASTAAN.

KYSYN VAAN, MIKSI SALLIMME, ETTÄ LAILLA SUOJATAAN LAINVASTAISTA RIKOLLISUUTTA????

Ihminen se on lapsikin, ilman oikeuksia - MIKSI?

8

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen samaa mieltä

lapsikaste pois, ei se pelasta ketään. Ja evoluutioteoria saman tien. Empä haluaisi maksaa veroja humpuukin opetuttamuksesta. Kiitos

• Romaaneissa jotka kirjoitti bronten sisarukset ja Netta. niissä lapsia kotsutaan olijoiksi. Meillä lapset on aina olleet lapsisanalla, ellei sitten joku murre ole käyttänyt muuta. Mutta kirjakielesä lapsi.
      Kaste ei ole maatamullistava asia. Joakainen tarvitsee nimen vai mitä. Alma

• Hmmmm?

Nimen saanti ei riipu kasteesta. Päin vastoin, kastettavalla tulee olla nimi.

• oikeuksia isommillakaan!

Ei ole mitään uskonvapautta olemassakaan. Kellään.

• Ananasvakuuttaja

Mutta siinähän menisi kirkko konkkaan, kun ei olis enää valmista lammaslaumaa odottamassa paim...aivopesijää. Eikä olis rahaa edes käännyttää ketään uskonnostavapaata kristinuskoon, kun verotulot, kolehdit yms vähentyneet ;-P

Ei mut oon täysin samaa mieltä, joskus jossain oon samasta asiasta kirjoittanutkin. Täysin väärin, että synnytään jonkin uskonnon jäseneksi. Ei lapsi tiedä niistä asioista mitään, ja kuitenkin sille sitten suoritetaan aivopesuohjelma kyseisestä uskonnosta. Lapsenahan ollaan juuri altteimpia vaikutteille.

Mahdollisesta uskontokunnasta tulisi tehdä päätös vasta, kun ihminen on tarpeeksi tietoinen itsestään ja ympäristöstään. Varmaan tähänkin pitäis säätää joku ikäraja, vaikka se maaginen 16v xD

• pitäisi olla

Raamatun mukaista.Kirkoissa ja yhteisöissä on kaikki sekaisin,kuten tässä maailmassa muutenkin.
        Esim.lapsikaste,naispappeus,Jumalan määräämä järjestys perheessä ja yhteiskunnassa on täysin sekaisin.
        Moraalittomuus,rikollisuus,evoluutio-opetus,ym.

• pedofiilit.

...

• menoo

aivan. lapset kun eivät ole oikein mitään. Mutta nyt vielä tulossa laki, minkä mukaan lasten ympärileikkaus sallittaisiin Suomessa. Uskomatonta. Että lapselle tehdään jokin peruuttamaton silpominen, ilman että hänellä on siihen sanottavaa. Ja ei voi olla lapsella mitään sanottavaa. Kun lapsi on sitten aikuinen, vaikea saada vehjettään entiseksi. Kyllä on systeemit jo Suomessakin menossa kummalliseen suuntaan. Ei kai enää uskalleta sanoa täälläkään, mitä ajatellaan moisista silpojista, kun sattuvat olemaan erivärisiä uskovaisia.. hohhoijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe