[isoja spoilereita tulossa]
Arkussa on Locke. Kun Jack on arkun luona, paikalle saapuu myös Ben. Siinä pojat sitten toteavat, että heidän on palattava saarelle, ja myös Locken ruumis on jostain syystä saatava sinne.
Lisäksi finaalissa paljastuu, että saari pystyy liikkumaan sekä paikasta että ajasta toiseen.
Ja Michael kuolee viimein. No, ei tule ikävä, kaveri on alusta asti ollut suuri inhokkini sarjassa.
Nyt se sitten tiedetään [spoilereita]
3
848
Vastaukset
- Miksi on niin pimeää
Koska saari voi siirtää heitä ajasta toiseen, niin jossain aikaulottuvuudessa he ovat siis kuolleet ja joissakin taas ei. Ja kun he eivät ole kuolleet, niin he jatkavat elämäänsä ihan kuin ei mitään. Mutta ikäänkuin jotkut heistä tajuaisivat tämän, esim. Hugo.
Locke voi olla kuollut, mutta saarella hän ei sitä olekaan. - että...
saari on massiivisen kokoinen avaruusalus, joka on laskeutunut tai syöksynyt maahan joskus kymmeniä miljoonia vuosia sitten. aluksen päälle on kasvanut kasvillisuutta miljoonien vuosien kuluessa ja se on lopulta jäänyt meren alle. tämä ainakin selittäisi melkein kaiken - jopa kaiken: saarta suojaavan magneettikentän, liikkumisen, savuolennon, "kummitus"-jacobin, aikavääristymät, teleportaatiotekniikan ja tutkimukset ja salailun "saaren" löytäneen dharma corporaation osalta.
- IHMEESSÄ
tiesit tämän kaiken jo 19.5 vaikka kyseinen jakso näkyi jenkeissäkin vasta 29.5 päivä??!! Yritin nimittäin kovasti etsiä jos jakso olisi vuotanut nettiin mutta en löytänyt millään!! Kerroppa minulle sivu mistä mahdoit löytösi tehdä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017