hälyttimestä

tohno

2

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ha.pa

Laitteella ei ole VAT-hyväksyntää, mutta muuten näyttäis kelpolaitteelta. Ainakin on edullinen. Perusautoilijalle ehkä liian monipuolinen laite kun eivät viitsi lukea manuaaleja. Toi lisälaite ohjaus vakiona esim. vebasto ym. on hyvä extra.

• saasfdaoirafaspofmewprtpwet...

Vakuutusalennukset saa aina EU:n ajoneuvojen varkaudenestolaitedirektiivin 95/56 vaatimusten mukaisilla laitteilla. Direktiivi on lähes identtinen Suomen vakuutusyhtiömafian vat-hyväksymisvaatimusten kanssa lukuunottamatta muutamaa Cobran manuaalista luettua lisävaatimusta. Mm. iskuntunnistimen kieltäminen osoittaa vakuutusyhtiöiden merkonomien mielisairautta varsin hyvin.

Laitteen ei tarvitse olla vakuutusyhtiöiden hyväksymä, kunhan se on varkaudenestolaitedirektiivin vaatimustenmukainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42