Pientä paljastusta kaikille Orestes & Valentina faneille ;)
Torstaina 29.5.2008 ja Perjantaina 30.5.2008 tulee jaksot #44 ja #45 jossa Orestes ja Valentina suutelevat ensimmäisiä kertoja
** SPOILAA* Orestes & Valentina ensisuudelma
5
436
Vastaukset
- ..^^..
Mitäs spoilaamista tässä enää on kun sarja tulee uusintana.
- telenovelafani
Laitoin tuon juonipaljastuksen siksi tuolla tavalla, koska on henkilöitä, jotka eivät ole nähneet sarjaa alusta eivätkä näin ollen halua tietää kaikkea miten ja missä vaiheessa asioita tapahtuu -.- :D
- vinkistä
Minulle tämä tieto on ainakin tärkeä, sillä aloitin viime vuonna seuraamaan sarjaa kauden keskivaiheilta ja alku jäi näkemättä, joten kiitokset vinkistä!
- .....
Enpä mää ainakaan huomannu että olisivat missään vaiheessa suudellet...tosin onhan se saattanut mennä mulla ohiki
- telenovelafani
Eivät ne vielä olekaan suudelleet :D Vaan se suuteleminen tapahtuu ensi viikon torstaina ja perjantaina :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098