mihinköhän hintaan?
Polkupyörätelineen
12
4855
Vastaukset
- pitäisi
asentaa. Auton perään, vaunun perään vai vaunun aisalle?
- Thulelta suojaan
Ostin viime kesänä Thulen kattotelineet ja Hessumobiililta Thulen polkupyörän kuljetustelineet kahdelle pyörälle.
Kysyjä tarkoitti kaiketi vaunuun tai asunto-autoon kiinnitystä. Siitä minulla ei ole kokemusta... ;) - kiinnitys
Thulelta suojaan kirjoitti:
Ostin viime kesänä Thulen kattotelineet ja Hessumobiililta Thulen polkupyörän kuljetustelineet kahdelle pyörälle.
Kysyjä tarkoitti kaiketi vaunuun tai asunto-autoon kiinnitystä. Siitä minulla ei ole kokemusta... ;)Vaunun vetoaisaan on yksinkertaista.Ostat ko.telineen ja kiristät kahdella pultilla sen sopivan matkan päähän etukotelosta,työ ei siis maksa mitään.Vaunun taakse on telineen kiinnitys hieman hankalampaa mutta vaunukauppiaalta löytyy siihenkin ohjeet.Kaveri olis hyvä siinä hommassa joten halpaa on sekin työ,esim. tarjoa kaljatölkki.
- Sierrä-Foxtrot-Charlie
kiinnitys kirjoitti:
Vaunun vetoaisaan on yksinkertaista.Ostat ko.telineen ja kiristät kahdella pultilla sen sopivan matkan päähän etukotelosta,työ ei siis maksa mitään.Vaunun taakse on telineen kiinnitys hieman hankalampaa mutta vaunukauppiaalta löytyy siihenkin ohjeet.Kaveri olis hyvä siinä hommassa joten halpaa on sekin työ,esim. tarjoa kaljatölkki.
Mutta jospa tämä ylenpalttisen runsaat lähtötiedot antanut kyselijä onkin liikenteessä asuntoautolla. Mites sitten sen aisakiinnityksen kans?
- kytketään
Sierrä-Foxtrot-Charlie kirjoitti:
Mutta jospa tämä ylenpalttisen runsaat lähtötiedot antanut kyselijä onkin liikenteessä asuntoautolla. Mites sitten sen aisakiinnityksen kans?
auton vetokoukkuun kiinni ja teline aisalle.Helppoa vai mitä.Mutta asiaan jos on kyse autosta, ei kannata laittaa näitä takaseinää pultattavia.ovat nuo seinän sisukset sen verran hentoa tavaraa, että koko takaseinä notkuu jo yhdellä pyörällä(Huom. koskee myös näitä n.s. laatu merkkejä).Sen sijaan kannattaa hankkia runkoon kiinnitettävä.yleensä voi kiinnittää apurunkoon ja lyhyemmissä malleissa suoraan runkoon, eikä tule kosteus- tai irvistäviä saumoja ongelmia.
- neropateille
Siis asuntoauton takaseinään, normaali standardi kiinnitys, esim Fiamman pyöräteline kolmelle pyörälle. Itse en asenna, kun takuuseen en halua ongelmia.
- hyvä neropatti
kertonut, että as.auton takaseinään.
Ensin antamillasi tiedon murusilla ei kukaan osannut edes arvata, mihin sen tulet tarvitsemaan.
Sopisi katsoa nyt peiliin, eikä kiukutella tänne. - metro...
Tyhjää meille neropateille kiukuttelet!
Terv. nimim. Mitä minä teen seuraavaksi? - puutarhatonttusi
metro... kirjoitti:
Tyhjää meille neropateille kiukuttelet!
Terv. nimim. Mitä minä teen seuraavaksi?kausipaikalle, että ovat linjassa, sitten kasvat aikuiseksi. Pellejä ootte nettikarnafarmarit, oikeesti ai
- nettikanafarmarit
puutarhatonttusi kirjoitti:
kausipaikalle, että ovat linjassa, sitten kasvat aikuiseksi. Pellejä ootte nettikarnafarmarit, oikeesti ai
....
- Kra
Vaunun/matkailuauton seinärakenteita tuntien on pyörienkuljetustelineen asennus aika paha rasti. Ellei asiaa ole huomioitu jo seinän rakenteissa valmistusvaiheessa. Eli jos seinän sisälle ei ole laitettu asianmukaisia vahvikkeita/tukirakenteita kiinnityksiä varten.
Olen nähnyt kyllä liikenteessä monenmoisia "viritelmiä" kun telineitä on yritetty "epätoivoisesti" kiinnittää "tyhjän päälle" olemattomilla pienillä ruuveilla. Joissain olen havainnut, että telineen kiinnitykset ovat pettäneet ja on yritetty kiinnittää teline uudestaan viereen ehjempään paikkaan. Osa noista "susista" näyttäis olevan jopa tehtaan tekemiä(?)
Miten olis kokoon taittuva fillari joka mahtuu pieneen tilaan? Ei tarviis tuhota auton ehjiä seiniä huonoilla systeemeillä!- Kra
Matkailuautoja ja jopa vaunuja saatavana asiakkaan toiveiden mukaan varusteltuna. Joissain olen nähnyt ihan oman erillisen lukittavan umpiosaston vaikkapa täyskokoiselle prätkälle tai muutamalle fillarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760