Vai Rovaniemi vaarallinen kaupunki???
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200805197672691_hi.shtml
Onko Helsinki turvallinen??
16
2874
Vastaukset
- sekabollia
täynnä,naapureina kiusaaja häirikköjä,liikenteessä
aivan älytöntä,ihmiset tylyjä,stressaantuneita
ja loppuun palaneita.mielenterveysongelmaiset kaduilla.- päin persettä
moni asia enenevässä määrin?
Stadi on vain yksi paikka, kuten tuo ed. avohoidokki
tajuaa itsekin. Lääkityksen jälkeen. - Huonosti voidaan
päin persettä kirjoitti:
moni asia enenevässä määrin?
Stadi on vain yksi paikka, kuten tuo ed. avohoidokki
tajuaa itsekin. Lääkityksen jälkeen.Harvassa paikassa asiat on kuitenkaan ihmisten hyvinvoinnin osalta yhtä paljon päin persettä kuin Helsingissä. Sen voin itse todeta 4:n vuoden Hesassa asumisen jälkeen, Jyväskylästä töiden takia muuttaneena - valitettavasti.
- mutta kuiteskin
Ihmeellistä, mutta kyllä mun ypärillä on enimmäkseen ihan terveitä, mukavia ihmisiä.
- sekopäitä riittää
Juoppoja joka ostarilla. Mielisairaita joka paikassa ja sit nämä pitää sitä sivistyksenä.
- YkäÄpärä
mutta kuiteskin kirjoitti:
Ihmeellistä, mutta kyllä mun ypärillä on enimmäkseen ihan terveitä, mukavia ihmisiä.
Taidat olla vaan niin helvetin sekasin ettet tajua. Näinhän se teillä hulluimmilla menee.
- niinhän sä luulet ;)
Joo ja terveet että Helsingissä sairaiden kanssa ole missään tekemisissä, täällä todellakin on jokaisella omat piirissä missä liikkua.
Ongelma on siinä että rikos ei katso enään sitä mistä piiristä sä olet. - nähnyt
sekopäitä riittää kirjoitti:
Juoppoja joka ostarilla. Mielisairaita joka paikassa ja sit nämä pitää sitä sivistyksenä.
stadin elämää ja koko ajan menee huonommaksi.Naapureina sekopäitä jotka eivät erota yötä päivästä,nukkuvat päivät ja yöt heiluvat.
Ostarilla hakataan varvase viikonloppu porukkaa,viimeisin kriittisessä tilassa sairaalassa.
Ei tämä ihan normaalia olet,ja viidakosta tuodaan 2-300.000 sotilasta tänne muutaman vuoden sisällä. - Pitää valita missä asuu
nähnyt kirjoitti:
stadin elämää ja koko ajan menee huonommaksi.Naapureina sekopäitä jotka eivät erota yötä päivästä,nukkuvat päivät ja yöt heiluvat.
Ostarilla hakataan varvase viikonloppu porukkaa,viimeisin kriittisessä tilassa sairaalassa.
Ei tämä ihan normaalia olet,ja viidakosta tuodaan 2-300.000 sotilasta tänne muutaman vuoden sisällä.Ei mitään hätää, miks asutte jossain hiton slummis.
- eihän kaikki sopeudu
Huonosti voidaan kirjoitti:
Harvassa paikassa asiat on kuitenkaan ihmisten hyvinvoinnin osalta yhtä paljon päin persettä kuin Helsingissä. Sen voin itse todeta 4:n vuoden Hesassa asumisen jälkeen, Jyväskylästä töiden takia muuttaneena - valitettavasti.
Rakastan tätä kaupunkia, onhan se syntymästäni asti ollut kotini. ( muutamia 1/2v työkomennusta lukuun ottamatta).
Maailma muuttuu, ja kyllä stadia voi pitää vielä turvallisena.
Tappoja, murhia, ryöstöjä, väkivaltaa tapahtuu suomessakin, myös muissa kaupungeissa, niistähän saamme päivittäin lehdistä lukea.
Suhteutettuna väkimäärään, mitä hesas on, verrattuna moniin keskisuuriin ja pieniin kaupunkeihin, täällä on %luku pienempi. Jotain rajaa tämän kaupungin mollaamiseen toivoisin. Eihän täällä ole pakko asua.
Tervemenoa sinne onnelaasi, rajat ovat auki. - slummissa
Pitää valita missä asuu kirjoitti:
Ei mitään hätää, miks asutte jossain hiton slummis.
vaan arvostetulla alueella,mutta siitä huolimatta vähän ajan sisällä kaksi vakavaa pahoinpitelyä,ja ammuntaa ulkooven lasien läpi,
- sekopäitä riittää
eihän kaikki sopeudu kirjoitti:
Rakastan tätä kaupunkia, onhan se syntymästäni asti ollut kotini. ( muutamia 1/2v työkomennusta lukuun ottamatta).
Maailma muuttuu, ja kyllä stadia voi pitää vielä turvallisena.
Tappoja, murhia, ryöstöjä, väkivaltaa tapahtuu suomessakin, myös muissa kaupungeissa, niistähän saamme päivittäin lehdistä lukea.
Suhteutettuna väkimäärään, mitä hesas on, verrattuna moniin keskisuuriin ja pieniin kaupunkeihin, täällä on %luku pienempi. Jotain rajaa tämän kaupungin mollaamiseen toivoisin. Eihän täällä ole pakko asua.
Tervemenoa sinne onnelaasi, rajat ovat auki.No kyllä ne suomen sekopää on tänne josatin syysttä kerääntynyt ja sitten on nämä ulkomaan rikolliset lisäksi. Väkivalta kohdistuu tuntemattomiin.
- täällä meillä
Kalliossakin, jota monet, edes paikalla käymättä, pitävät niin levottomana paikkana. Yli 20 vuotta mennyt täällä ja menee edelleenkin, mikäs tässä ollessa.
- kumpulaisensepi
Tottakai joka kyläs on se yks kylähullu,
mut sit tämmöses isommas kaupungis
paljastuu se, kun rehupuntit muuttaa
tänne duunin perässä ja sit ne ei
sopeudukaan, ja sit alkaa
nää ongelmat, eli
vuosien mittaan
kun stadiin on kerääntyny näitä
sekopäitä, ni tottakai ne alkaa
täälä ammuskeleen ja pahoinpiteleen
toisiaan!- mamut ne puukottaa suomalaisia
Hesaan on kaikki siirretty maalta, ei täällä kukaan halunnut vapaaehtoisesti asua, mutta ruottin kuningas käski ja perusti helsinkin.
niin rehupuntti oot itekkin.
ps. kun hesinkisä syötiin puuroa kattilasta puulusikalla niin Turus oli jo käytössä haakukka, veitsi ja lautanen.
- Anonyymi
Maalaiset täällä kauhistelee. Tietää siitä että kirjoittavat Hesa ja hesalaiset. Ei ole mitään Hesaa. Helsinki on stadilaisille Stadi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792