Onko Helsinki turvallinen??

Taksitolpalla tapahtuu

16

2874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekabollia

täynnä,naapureina kiusaaja häirikköjä,liikenteessä
      aivan älytöntä,ihmiset tylyjä,stressaantuneita
      ja loppuun palaneita.mielenterveysongelmaiset kaduilla.

• päin persettä

moni asia enenevässä määrin?

Stadi on vain yksi paikka, kuten tuo ed. avohoidokki
        tajuaa itsekin. Lääkityksen jälkeen.

• Huonosti voidaan
        päin persettä kirjoitti:

moni asia enenevässä määrin?

Stadi on vain yksi paikka, kuten tuo ed. avohoidokki
        tajuaa itsekin. Lääkityksen jälkeen.

Harvassa paikassa asiat on kuitenkaan ihmisten hyvinvoinnin osalta yhtä paljon päin persettä kuin Helsingissä. Sen voin itse todeta 4:n vuoden Hesassa asumisen jälkeen, Jyväskylästä töiden takia muuttaneena - valitettavasti.

• mutta kuiteskin

Ihmeellistä, mutta kyllä mun ypärillä on enimmäkseen ihan terveitä, mukavia ihmisiä.

• sekopäitä riittää

Juoppoja joka ostarilla. Mielisairaita joka paikassa ja sit nämä pitää sitä sivistyksenä.

• YkäÄpärä
        mutta kuiteskin kirjoitti:

Ihmeellistä, mutta kyllä mun ypärillä on enimmäkseen ihan terveitä, mukavia ihmisiä.

Taidat olla vaan niin helvetin sekasin ettet tajua. Näinhän se teillä hulluimmilla menee.

• niinhän sä luulet ;)

Joo ja terveet että Helsingissä sairaiden kanssa ole missään tekemisissä, täällä todellakin on jokaisella omat piirissä missä liikkua.

Ongelma on siinä että rikos ei katso enään sitä mistä piiristä sä olet.

• nähnyt
        sekopäitä riittää kirjoitti:

Juoppoja joka ostarilla. Mielisairaita joka paikassa ja sit nämä pitää sitä sivistyksenä.

stadin elämää ja koko ajan menee huonommaksi.Naapureina sekopäitä jotka eivät erota yötä päivästä,nukkuvat päivät ja yöt heiluvat.
        Ostarilla hakataan varvase viikonloppu porukkaa,viimeisin kriittisessä tilassa sairaalassa.
        Ei tämä ihan normaalia olet,ja viidakosta tuodaan 2-300.000 sotilasta tänne muutaman vuoden sisällä.

• Pitää valita missä asuu
        nähnyt kirjoitti:

stadin elämää ja koko ajan menee huonommaksi.Naapureina sekopäitä jotka eivät erota yötä päivästä,nukkuvat päivät ja yöt heiluvat.
        Ostarilla hakataan varvase viikonloppu porukkaa,viimeisin kriittisessä tilassa sairaalassa.
        Ei tämä ihan normaalia olet,ja viidakosta tuodaan 2-300.000 sotilasta tänne muutaman vuoden sisällä.

Ei mitään hätää, miks asutte jossain hiton slummis.

• eihän kaikki sopeudu
        Huonosti voidaan kirjoitti:

Harvassa paikassa asiat on kuitenkaan ihmisten hyvinvoinnin osalta yhtä paljon päin persettä kuin Helsingissä. Sen voin itse todeta 4:n vuoden Hesassa asumisen jälkeen, Jyväskylästä töiden takia muuttaneena - valitettavasti.

Rakastan tätä kaupunkia, onhan se syntymästäni asti ollut kotini. ( muutamia 1/2v työkomennusta lukuun ottamatta).
        Maailma muuttuu, ja kyllä stadia voi pitää vielä turvallisena.
        Tappoja, murhia, ryöstöjä, väkivaltaa tapahtuu suomessakin, myös muissa kaupungeissa, niistähän saamme päivittäin lehdistä lukea.
        Suhteutettuna väkimäärään, mitä hesas on, verrattuna moniin keskisuuriin ja pieniin kaupunkeihin, täällä on %luku pienempi. Jotain rajaa tämän kaupungin mollaamiseen toivoisin. Eihän täällä ole pakko asua.
        Tervemenoa sinne onnelaasi, rajat ovat auki.

• slummissa
        Pitää valita missä asuu kirjoitti:

Ei mitään hätää, miks asutte jossain hiton slummis.

vaan arvostetulla alueella,mutta siitä huolimatta vähän ajan sisällä kaksi vakavaa pahoinpitelyä,ja ammuntaa ulkooven lasien läpi,

• sekopäitä riittää
        eihän kaikki sopeudu kirjoitti:

Rakastan tätä kaupunkia, onhan se syntymästäni asti ollut kotini. ( muutamia 1/2v työkomennusta lukuun ottamatta).
        Maailma muuttuu, ja kyllä stadia voi pitää vielä turvallisena.
        Tappoja, murhia, ryöstöjä, väkivaltaa tapahtuu suomessakin, myös muissa kaupungeissa, niistähän saamme päivittäin lehdistä lukea.
        Suhteutettuna väkimäärään, mitä hesas on, verrattuna moniin keskisuuriin ja pieniin kaupunkeihin, täällä on %luku pienempi. Jotain rajaa tämän kaupungin mollaamiseen toivoisin. Eihän täällä ole pakko asua.
        Tervemenoa sinne onnelaasi, rajat ovat auki.

No kyllä ne suomen sekopää on tänne josatin syysttä kerääntynyt ja sitten on nämä ulkomaan rikolliset lisäksi. Väkivalta kohdistuu tuntemattomiin.

• täällä meillä

Kalliossakin, jota monet, edes paikalla käymättä, pitävät niin levottomana paikkana. Yli 20 vuotta mennyt täällä ja menee edelleenkin, mikäs tässä ollessa.

• kumpulaisensepi

Tottakai joka kyläs on se yks kylähullu,
      mut sit tämmöses isommas kaupungis
      paljastuu se, kun rehupuntit muuttaa
      tänne duunin perässä ja sit ne ei
      sopeudukaan, ja sit alkaa
      nää ongelmat, eli
      vuosien mittaan
      kun stadiin on kerääntyny näitä
      sekopäitä, ni tottakai ne alkaa
      täälä ammuskeleen ja pahoinpiteleen
      toisiaan!

• mamut ne puukottaa suomalaisia

Hesaan on kaikki siirretty maalta, ei täällä kukaan halunnut vapaaehtoisesti asua, mutta ruottin kuningas käski ja perusti helsinkin.

niin rehupuntti oot itekkin.

ps. kun hesinkisä syötiin puuroa kattilasta puulusikalla niin Turus oli jo käytössä haakukka, veitsi ja lautanen.

• Anonyymi

Maalaiset täällä kauhistelee. Tietää siitä että kirjoittavat Hesa ja hesalaiset. Ei ole mitään Hesaa. Helsinki on stadilaisille Stadi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe