Saksalainen saippuasarja?

ahistaa...

Muistaako/tietääkö kukaan aikoinaan kolmoselta tullutta saksalaista sarjaa. Kunnon draamasaippuaa. Tuli puhetta ja nyt en saa vain sarjan nimeä muistiin.

Kiitos

10

4720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noora81

      Oisko Marienhof? Tuli ainakin ekana mieleen.

    • Marienhof

      varmasti Marienhofia kuten jo joku epäili. MTV3 lopetti sarjan tylysti kesken, Saksassa edelleen tehdään sarjaa, siellä ollaan jo tuhansia jaksoja edellä siitä mihin sarja Suomessa jäi.

    • bemarist

      Minulla on harmaa muistikuva Felix ja tytöt sarjasta, mutta en muista miltä kanavalta se tuli.

    • MARIENHOFKO

      MITÄ AJANJAKSOO
      ITTE MUISTAN TANKKINA SEURANNEENI VUORISTOSAIRAALAA JOSKUS 90-L PUOLIVÄLISSÄ

    • Hienokeksintömistä

      Moicca. Niin. Olen nyt pohtinut muutaman viikon Moiccaa täällä suomilandiassa. Mutta seuraava, kun moikkaa mua Moicca sanalla kannattais puhella, että se on vanha savolainen sana. Se tarkoittaa sotaa. Sota on siis tulossa. Help your self... Ja sitä rataa. Siis. Mika, XL- viitonen oli armeijassa samassa komppaniassa, kun minäkin. Hän ei käyttänyt pitkiä alusvaatteita telttaleirilla Santahaminassa, kun olimme metsässä yöpymässä. Ei kiinnosta. Mutta. Pocardi tarkoittaa vastauksena Moicca heippaan, että kattokaa netistä. Mistä minä tiedän. Kuulen mitä kuulen. Mietin mitä mietin. Hermot menee muutenkin. Kläptonin jorinoita olisi mukavampi kuunnella. Vetäkää Ruottinmalliin turvavyö mielessä päälle. Hermot ei voi enään mennä. Jos sota syttyy, niin menette Tuonelaan reippain mielin. Kolmosen saippua? Aika monta sieltä on tullut. 90- luvulla taisi tulla jokunen. En muista yhtään. Speden spelit. Buss tuli 80- luvun lopussa. Se oli lumisadetta. Mitä siinä sitte. Otetaan rennosti.

    • PienikommenttiSlouhandkö

      Blue Ray- komppaniat saapuivat Suomeen. Kysykää heiltä. Välimeren itä- puolella ovat katsoneet myös, ehkä, Suomen televisiota. Luin tuon Tankki viestin...

    • Braatwrststvölv

      Mychenissä käyneenä 90- luvun lopussa. Keväällä siellä kaupungilla kuvasivat paikallista saippuaa, mutta en muista mitä? Jos tutut näkee minut taustalla, niin unohtaa minut.

    • Kiitosjauusintoja

      Vanhaa sekoseko- dollarii. Olen loukannut syvästi kansan tunnelmia. Bazz tai Buzz- toosa kokoelma. Kyllähän siinä oli muutakin, siinä, kyseisessä ohjelmassa. Mutta. Joku tai jotkut haluavat, että näyttelijä Heikki Kinnusen juontama luontodokumentti uusitaan. Kiitos.

    • Uusikiitos

      Ystäväni, umpikarjalainen. Salojen säätäjä. Sano minulle 80- tai 90- luvulla, että täysin musta valkoinen sisustus ei sovi minulle. Kiitos.

    • Anonyymi

      Marienhof

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe