Muistaako/tietääkö kukaan aikoinaan kolmoselta tullutta saksalaista sarjaa. Kunnon draamasaippuaa. Tuli puhetta ja nyt en saa vain sarjan nimeä muistiin.
Kiitos
Saksalainen saippuasarja?
10
5268
Vastaukset
- noora81
Oisko Marienhof? Tuli ainakin ekana mieleen.
- Marienhof
varmasti Marienhofia kuten jo joku epäili. MTV3 lopetti sarjan tylysti kesken, Saksassa edelleen tehdään sarjaa, siellä ollaan jo tuhansia jaksoja edellä siitä mihin sarja Suomessa jäi.
- bemarist
Minulla on harmaa muistikuva Felix ja tytöt sarjasta, mutta en muista miltä kanavalta se tuli.
- MARIENHOFKO
MITÄ AJANJAKSOO
ITTE MUISTAN TANKKINA SEURANNEENI VUORISTOSAIRAALAA JOSKUS 90-L PUOLIVÄLISSÄ - Hienokeksintömistä
Moicca. Niin. Olen nyt pohtinut muutaman viikon Moiccaa täällä suomilandiassa. Mutta seuraava, kun moikkaa mua Moicca sanalla kannattais puhella, että se on vanha savolainen sana. Se tarkoittaa sotaa. Sota on siis tulossa. Help your self... Ja sitä rataa. Siis. Mika, XL- viitonen oli armeijassa samassa komppaniassa, kun minäkin. Hän ei käyttänyt pitkiä alusvaatteita telttaleirilla Santahaminassa, kun olimme metsässä yöpymässä. Ei kiinnosta. Mutta. Pocardi tarkoittaa vastauksena Moicca heippaan, että kattokaa netistä. Mistä minä tiedän. Kuulen mitä kuulen. Mietin mitä mietin. Hermot menee muutenkin. Kläptonin jorinoita olisi mukavampi kuunnella. Vetäkää Ruottinmalliin turvavyö mielessä päälle. Hermot ei voi enään mennä. Jos sota syttyy, niin menette Tuonelaan reippain mielin. Kolmosen saippua? Aika monta sieltä on tullut. 90- luvulla taisi tulla jokunen. En muista yhtään. Speden spelit. Buss tuli 80- luvun lopussa. Se oli lumisadetta. Mitä siinä sitte. Otetaan rennosti.
- PienikommenttiSlouhandkö
Blue Ray- komppaniat saapuivat Suomeen. Kysykää heiltä. Välimeren itä- puolella ovat katsoneet myös, ehkä, Suomen televisiota. Luin tuon Tankki viestin...
- Braatwrststvölv
Mychenissä käyneenä 90- luvun lopussa. Keväällä siellä kaupungilla kuvasivat paikallista saippuaa, mutta en muista mitä? Jos tutut näkee minut taustalla, niin unohtaa minut.
- Kiitosjauusintoja
Vanhaa sekoseko- dollarii. Olen loukannut syvästi kansan tunnelmia. Bazz tai Buzz- toosa kokoelma. Kyllähän siinä oli muutakin, siinä, kyseisessä ohjelmassa. Mutta. Joku tai jotkut haluavat, että näyttelijä Heikki Kinnusen juontama luontodokumentti uusitaan. Kiitos.
- Uusikiitos
Ystäväni, umpikarjalainen. Salojen säätäjä. Sano minulle 80- tai 90- luvulla, että täysin musta valkoinen sisustus ei sovi minulle. Kiitos.
- Anonyymi
Marienhof
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913