Maahanmuutto

politiikka

Miksei Perussuomalaiset ota selvää kantaa maahanmuuttopolitiikkaan? Oikeanlainen linjaveto takaisi melkoisen nousun kannatuksessa.

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄRKEÄÄ

Ottaa selvä linja millaista porukkaa tänne haalitaan. Kuntalaisethan niiden kanssa joutuu elään.YÖVAHTI

• Julkisesti esittänyt pakolaisten vastaanotto keskeytymistä Kotkassa, kunnes entiset on työllistetty ja saatu omaksumaan tyydyttävästi maan kielen ja tavat.
      Jos yli kymmenen vuoden suomen oleskelun jälkeen, tarvitaan edelleen julkiseen varoin tulkki asioidessaan sosiaalitoimistossa, on jotain pahasti pielessä.

• WONTTERI

Hienoa että joku uskaltaa!
        Toivotan menestystä.YÖVAHTI

• Kettu V.

muuttanut Suomalainen pakolainen ei oppinut englannin/ruotsin kieltä. Minun mielestäni kaikki teidät Putin-nuoret pitäisi pakata karjavaunuun ja kuskata Venäjälle.

• esittänyt kantasi

...jo useampaan otteeseen, vaan aina se jää syystä tai toisesta aika vähälle huomiolle, ilmeisesti toisto ei ainakaan ole tulosta tuottava keino asioiden eteenpäinviemiselle..

Suomen kielen opettelusta sen verran, aloituksesta kykenee helposti ymmärtämään että kysymys kuului miksei PerusSuomalaiset puolueena ole ottanut kantaa ko. asiaan...

• esittänyt kantasi kirjoitti:

...jo useampaan otteeseen, vaan aina se jää syystä tai toisesta aika vähälle huomiolle, ilmeisesti toisto ei ainakaan ole tulosta tuottava keino asioiden eteenpäinviemiselle..

Suomen kielen opettelusta sen verran, aloituksesta kykenee helposti ymmärtämään että kysymys kuului miksei PerusSuomalaiset puolueena ole ottanut kantaa ko. asiaan...

Minun painoarvo ei ole vielä riittävän suuri, että pystyisin vaikuttamaan itse puolueen kantaan ja lausumiin, mutta hitaasti hyvää tule.
        Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai uskomus menee kaupaksi.
        Lupaan tehostaa markinointi, tosin ei tämän palstan kautta, joka kieltämättä on tehoton.

• sinä itse
        wonterghem kirjoitti:

Minun painoarvo ei ole vielä riittävän suuri, että pystyisin vaikuttamaan itse puolueen kantaan ja lausumiin, mutta hitaasti hyvää tule.
        Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai uskomus menee kaupaksi.
        Lupaan tehostaa markinointi, tosin ei tämän palstan kautta, joka kieltämättä on tehoton.

yhtenä mamu ongelmana yrität vain tyrkkiä toisia mamuja edemmäs, jotta voit rohmuta itse eenemmän.
        Flaamit ovat ongelma jo belgiassakin, joten flaameja ei kaivata suomeen. Palaa mamu takaisin omiesi joukkoon.

• Kettu V.
        wonterghem kirjoitti:

Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai USKOMUS menee kaupaksi.

• Kettu V. kirjoitti:

Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai USKOMUS menee kaupaksi.

tulevasta työvoimapulasta, on markkinoitu 70,80,90 ja 2000 luvulla, ja media toistaa kaiken aikaa,
        nykyään moni tuntuu jo uskovan siihen.

• Kettu V.
        wonterghem kirjoitti:

tulevasta työvoimapulasta, on markkinoitu 70,80,90 ja 2000 luvulla, ja media toistaa kaiken aikaa,
        nykyään moni tuntuu jo uskovan siihen.

"maahanmuuttokriitikoiden" vääristelyä, miksi et menisi kotimaahasi kylvämään vihaa ja levottomuuksia, jaa niin, teikäläisethän on siellä jo saaneet maan tuhoutumisprosessin hyvälle alulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      107
      6241
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      368
      5906
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      62
      5282
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      337
      3880
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2315
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      143
      2287
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      112
      1354
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1151
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      178
      987
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      56
      813
    Aihe