Häpykumpu

..kukka..

Kärsiikö kukaan nainen liian suuresta häpykummusta?
Onko operoitu ja miten?

12

3360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikinä

kuullutkaan sellaisesta vaivasta. Millä tavalla häpykympu voi olla liian iso? Jos olet vain liian laiha?

• ..kukka..

Ei,en ole liian laiha..päinvastoin..

• syy?
        ..kukka.. kirjoitti:

Ei,en ole liian laiha..päinvastoin..

Onko se siis rasvakumpu? Pitäiskö käydä rasvaimussa :)

• ..kukka..
        syy? kirjoitti:

Onko se siis rasvakumpu? Pitäiskö käydä rasvaimussa :)

Minulla on aina ollut se vaikka olen ollut laihempikin.
        Eikö täällä nyt tosiaan ole ketään jolla sama homma ja osaisi kertoa mitä voi tehdä?

• bvcxz

Minulla on sama ongelma. Valitettavasti en usko, että sille voi tehdä mitään. Häpyluu (tai joku sellainen) on luultavasti liian edessä, eikä luita oikein voi lähteä leikkelemään.

• ..kukka..

Minulla on ihan selvästi siinä luun päällä reippaasti "liikaa rasvaa" tms... eli jos sille voisi tehdä jotain..
        Outoa ehkä sanoa näin, mutta ihanaa kun jollain muullakin sama ongelma..

• LLL
        ..kukka.. kirjoitti:

Minulla on ihan selvästi siinä luun päällä reippaasti "liikaa rasvaa" tms... eli jos sille voisi tehdä jotain..
        Outoa ehkä sanoa näin, mutta ihanaa kun jollain muullakin sama ongelma..

Mulla on sama. Normaalia enemmän rasvaa (tai mitä lie) siinä päällä, ollut aina. Ja en ole ylipainoinen ollut ikinä.
        En tiedä mistä on kyse, mutta se haittaa mua paljon. Se näkyy jos on liian tiukat housut päällä jne.
        Haluaisin myös tietää onko jotain leikkausta tälle

• täälläkin
        LLL kirjoitti:

Mulla on sama. Normaalia enemmän rasvaa (tai mitä lie) siinä päällä, ollut aina. Ja en ole ylipainoinen ollut ikinä.
        En tiedä mistä on kyse, mutta se haittaa mua paljon. Se näkyy jos on liian tiukat housut päällä jne.
        Haluaisin myös tietää onko jotain leikkausta tälle

Sama ongelma, joka on haitannut aina. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta se ei ole lähtenyt mihinkään.
        Minullakin on rasvaa siinä päällä.
        Kovat paineet on muutenkin, kun olen luullut, että olen yksi niistä harvoista.

Kiinnostaisi itseäkin kuulla.

• kummuton
        täälläkin kirjoitti:

Sama ongelma, joka on haitannut aina. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta se ei ole lähtenyt mihinkään.
        Minullakin on rasvaa siinä päällä.
        Kovat paineet on muutenkin, kun olen luullut, että olen yksi niistä harvoista.

Kiinnostaisi itseäkin kuulla.

Onkohan täällä kaikki alle 15 vuotiaita???

• huokaaaauuusss
        kummuton kirjoitti:

Onkohan täällä kaikki alle 15 vuotiaita???

Miten se ikä ongelmaan vaikuttaa.

• Liposuction
        huokaaaauuusss kirjoitti:

Miten se ikä ongelmaan vaikuttaa.

Käsittääkseni miesten mielestä pyöreä häpykumpu on seksikäs... Mutta eihän täällä olla miehiä miellyttämässä! :) Ainakin jenkeissä on käytössä "Reduction of the Mons Pubis", jossa käytetään ihan normaalia rasvaimua häpykummun pienentämiseen. Luulisi, että Suomessakin tätä tehdään. Ota rohkeasti yhteyttä rasvaimuja suorittaviin sairaaloihin ja kysy :)

• ei jaksais odotella
        Liposuction kirjoitti:

Käsittääkseni miesten mielestä pyöreä häpykumpu on seksikäs... Mutta eihän täällä olla miehiä miellyttämässä! :) Ainakin jenkeissä on käytössä "Reduction of the Mons Pubis", jossa käytetään ihan normaalia rasvaimua häpykummun pienentämiseen. Luulisi, että Suomessakin tätä tehdään. Ota rohkeasti yhteyttä rasvaimuja suorittaviin sairaaloihin ja kysy :)

Onks nuissa rasvaimuissa joku ikäraja? Kun tuohan olis tavallaan aika pieni operation :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7718
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3571
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2057
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1906
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1679
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1452
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe