Eli minua neuvottiin tekemään oikaisuvaatimus koska tmi joka minulla oli on ollut arvioveroja edelliseltä 2 vuodelta tein työtä käskettyä ja nyt minulle sanottiin että saattaa mennä 6kk että saan päätöksen paitsi jos haen veron ulosoton keskeytystä, mutta miten?! Neuvottiin veron sivuilta hakemaan mutta en kyllä löydä mitään hakemusta millä tämä tehtäisiin? Kukaan muu tehnyt sitä että osaisi neuvoa eli siis veron keskeytystä että kunnes vero asia selvä ei ulosmitattaisi niitä, pitää kuulemma tehä veroviraston kautta ei suoraan ulosottoon.
Tmi verot->oikaisuvaatimus->veron keskeytys
2
701
Vastaukset
- skatman
Ulosoton keskeytystä haetaan sen oikaisuvaatimuksen/valituksen yhteydessä. Eli, jos olet jo lähettänyt oikaisuvaatimuksen (ja veroilmoitukset ko. vuosilta), niin lähetät verotoimistoon vapaamuotoisen vaatimuksen ulosoton keskeyttämisestä, jossa viittaat aiemin lähettämääsi oikaisuvaatimukseen. Luonnollisesti hetu, nimi ja allekirjoitus tulee olla tässäkin vaatimuksessa. Ulosoton kieltopäätös pitäisi tulla viikossa. Korkohan kyllä juoksee, jos verotettavaa tuloa sitten määrätään/jää (esim. veronkorotusta tuskin poistetaan kokonaan).
- ja verottaja
Kirjoitat kirjeen;
Yritys xxx
osoite xxx
y-tunnus xxxx
Verottaja xxx
osoite xxx
Otsikko: ULOSOTON KESKEYTYS
Olen xx päivänä jättänyt oikaisuvaatimuksen minulle määrätyistä ennakkoveroista. Pyydän ulosoton keskeytystä oikaisuvaatimuksen ajaksi.
Mouhijärvellä 22.05.2008
matti meikäläin
yritys Oy Ab
Siinä se, keskeytys tulee kyllä tosi nopeasti.
Laittaisin vielä kopion ulosottomiehelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155