..minulla on nyt jo ollut reilut 48 tuntia hampaan ja alahuulen välisessä sisäseinämässä ikävä rakkula.. miten siitä pääsee eroon? nimim.. epätoivoinen..
äh ja höh
20
519
Vastaukset
- MuisQuuuuuuu
Purskuttele..elikkäs qurlaa suolavedellä...useita kertoja...Ja toista toimenpide monga , monga kertaa;o))...
http://youtube.com/watch?v=kv7Mqi4eZmwpervokki kirjoitti:
..oitis suolaamaan suuni..
ruokasoodaa voi käyttää myös jos suolat loppuu!;)
- kbasa
blackmetal68 kirjoitti:
ruokasoodaa voi käyttää myös jos suolat loppuu!;)
tai sitruuna.. tai muurahaishappo.. missä pesä :-)
kbasa kirjoitti:
tai sitruuna.. tai muurahaishappo.. missä pesä :-)
onkun sitruunan syöneellä kun kusiaispesässä pari tuntia istuupi;))DD
- kbasa
blackmetal68 kirjoitti:
onkun sitruunan syöneellä kun kusiaispesässä pari tuntia istuupi;))DD
mutta ikenet on poissa mielestä sen jälkeen :-)
kbasa kirjoitti:
mutta ikenet on poissa mielestä sen jälkeen :-)
päälle pääsee satiaisista eroon ilman haitallisia keinotekoisia myrkkyja..luomusti..;)
- kbasa
blackmetal68 kirjoitti:
päälle pääsee satiaisista eroon ilman haitallisia keinotekoisia myrkkyja..luomusti..;)
tahi ennaltaehkäsee moiset systeemit
ihan hapoilla on koko mies sitten istunnon jälkeen :-) kbasa kirjoitti:
tahi ennaltaehkäsee moiset systeemit
ihan hapoilla on koko mies sitten istunnon jälkeen :-)nahkatki niin kun ois kosmetolooki kuorinu;))
- MuisQuuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..oitis suolaamaan suuni..
Pervokki...älä vaan yönkkösuolaa sun qurqquas...Nooh..Ainakin säilyvyys on taattu...;o))...
- MuisQuuuuuuu
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
Pervokki...älä vaan yönkkösuolaa sun qurqquas...Nooh..Ainakin säilyvyys on taattu...;o))...
tietysti mun piti kirjuuttaa et tönkkösuolaa...;o))...
- kbasa
blackmetal68 kirjoitti:
nahkatki niin kun ois kosmetolooki kuorinu;))
kolmetoistateräsellä ultraherkällä höyläsysteemillä :-)
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
Pervokki...älä vaan yönkkösuolaa sun qurqquas...Nooh..Ainakin säilyvyys on taattu...;o))...
kun oikeen roimasti natronsuolaa käyttää :-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
kun oikeen roimasti natronsuolaa käyttää :-)
tuores muumio..;o))...Oikein, kun roimasti natroa käyttää, niin muumio pysyy kuivanakin..Tosin..taitaa rypistyä..??...;o))...
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
tuores muumio..;o))...Oikein, kun roimasti natroa käyttää, niin muumio pysyy kuivanakin..Tosin..taitaa rypistyä..??...;o))...
parit natronrypyt.. vähän semmonen maikkel douglas tyyppinen naama syntyy helposti :-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
parit natronrypyt.. vähän semmonen maikkel douglas tyyppinen naama syntyy helposti :-)
...niin ja sellanen Harrison Ford...No ei ollengan hassumpaa;o))...
Vähän patinaa keittosuolalioksella...ja avot...Miehessä on sharmia vaikka muille jakaa...:o)))))))... - kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
...niin ja sellanen Harrison Ford...No ei ollengan hassumpaa;o))...
Vähän patinaa keittosuolalioksella...ja avot...Miehessä on sharmia vaikka muille jakaa...:o)))))))...sankari itse on poissa.. saisi tulla paikalle jottei vallan metrosexuaalia olentoa hänestä muovata..:-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
sankari itse on poissa.. saisi tulla paikalle jottei vallan metrosexuaalia olentoa hänestä muovata..:-)
ilman kirurgin veistä;o))...
Mua kyl hitusen huolestuttaa et saimmeko suolanhinnan nyt kamalan jyrkkään nousuun...Jos vaikka nyt heilautettiin pörssin epävakaita suhdannemarkkinoita...:o/... - kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
ilman kirurgin veistä;o))...
Mua kyl hitusen huolestuttaa et saimmeko suolanhinnan nyt kamalan jyrkkään nousuun...Jos vaikka nyt heilautettiin pörssin epävakaita suhdannemarkkinoita...:o/...se on kohta tuo natronsuola kalliimpaa kun pensiini
kipuraja ylittyy suorastaan :-)
- Sini_siivetär
tämähän se varmaan on ja alla myös hoito-ohje..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Afta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416
