"Kadonneita" henkilöitä

-S-

Nyt kun en ole "vähään aikaan" seurannut sarjaa kovinkaan aktiivisesti, niin aloin ihmettelemään mihin muutama henkilö on hävinnyt. Mihin ovat menneet Deacon ja Amber? Ovatko poistuneet sarjasta lopullisesti? Ja eikö Deacon pidä mitään yhteyttä tähän tyttäreensä, joka sillä on Ruusan kanssa?

Ja sekin mua kiinnostaa, että miksei Ridge tahtonukkaan olla Taylorin kanssa :)?
Kiitos jos joku viitsii vastata...

1

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymykseen

      Amber ja Deacon ovat poissa, kumpaakaan ei ole USA:ssa K&R:ssä nähty heidän lähtönsä jälkeen. Deacon päätti raitistua kertaheitolla ja jätti orastavan suhteensa Jackieen mennäkseen AA-kerhoon ja poistui samalla kaupungista. Amber lähti kaupungista kun sai Stephanienkin vihat niskaansa jätettyään Ridgen ja Bridgetin virumaan Big Beariin jäätymään (koska halusi kostaa Ridgelle tämän estettyä Amberin ja Thomasin suhteen. Koston tarkoituksena saada Ridge ja Bridget yhteen --> skandaali Ridgen ja Brooken suhteelle, jne.jne.).
      Amberia nähdään nykyään Tunteissa ja tuoksuissa, meillä tosin tähän menee vielä muutama vuosi, mikäli MTV3 jaksaa sinne asti sarjaa näyttää.
      Deaconia ei ruudussa nähdä, mutta hahmo kyllä toimii "ruudun ulkopuolella", ts. eräs sarjan hahmo tapaa hänet - tapaaminen liittyy nimenomaan Deaconin tyttäreen Hopeen.
      Ridgen selitys sille, miksei Taylorin kanssa sujunutkaan, oli se, että Taylor oli ollut liian kauan poissa hänen elämästään, suhdetta ei vain voinut jatkaa samoin kuin ennen. Taylor myös paljasti Ridgelle maanneensa vuosia sitten Jamesin kanssa, mikä antoi Ridgelle tilaisuuden päästä liitostaan Taylorin kanssa ja päästä taas jahtaamaan Brookea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe