..menikö oikein ..kaksi päivää jääkaapissa muhinut siskonmakkarakeittoni oli vieläkin käypää kamaa eikä siinä käytetyt perunatkaan olleet kärsineet inflaatioita?.. eipä tietenkään koska kyseessä on ihana ROOSAMUNDA..
siskorvsoppen
29
423
Vastaukset
- mutta ei
rosamundaa .. rosamunda on hyvä uuniperuna ...ihanaa..ja hyvät täytteet tai ihan voita ja hyvä luonnollinen perunan maku.
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..vaikka mihin tuo punainen roosamunda mun pottu mun pottuni pottuni mun..
olen jo syönyt:)Kertoilet aina niin"maukkaita"jutskia..Illan jatkot täydellä mahalla...raps..lämpsis..
*Pantteri* kirjoitti:
olen jo syönyt:)Kertoilet aina niin"maukkaita"jutskia..Illan jatkot täydellä mahalla...raps..lämpsis..
..voin hyvällä omallatunnolla ottaa iisisti loppuillan..täydellä vatsalla..
- pyöreä , peruna on soikea
pervokki kirjoitti:
..vaikka mihin tuo punainen roosamunda mun pottu mun pottuni pottuni mun..
peruna on ruokaa ihan oikeaa....nuoriso on siirtynyt paljon näihin muihin ruokiin , kuten pasta,riisi,ym. mutta kyllä hyvä peruna on
pyöreä , peruna on soikea kirjoitti:
peruna on ruokaa ihan oikeaa....nuoriso on siirtynyt paljon näihin muihin ruokiin , kuten pasta,riisi,ym. mutta kyllä hyvä peruna on
..luovu en perunasta.. muutkin hyviä..mutta aina välillä perunaa..
- vaikka onhan
pervokki kirjoitti:
..luovu en perunasta.. muutkin hyviä..mutta aina välillä perunaa..
nämä kaikki sipsitkin perunaa ...kai ...mutta ei osaa mieltää perunaksi ... tästä tulikin oikein oodi perunalle...
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..voin hyvällä omallatunnolla ottaa iisisti loppuillan..täydellä vatsalla..
sanot ottavasi iisisti:)Ainahan sulla on jonkunmoinen"hässäkkä"menossa..Nautihan nyt olostasi..lämpsis..
*Pantteri* kirjoitti:
sanot ottavasi iisisti:)Ainahan sulla on jonkunmoinen"hässäkkä"menossa..Nautihan nyt olostasi..lämpsis..
..se johtuu että sellasen kuvan oon antanut?? hhmm..ensi viikonloppuna pitää ottaa rajummin kun kaksi viikkoo ollut liiankin kiltisti..
vaikka onhan kirjoitti:
nämä kaikki sipsitkin perunaa ...kai ...mutta ei osaa mieltää perunaksi ... tästä tulikin oikein oodi perunalle...
..tehdä oikein sydänverellä oodi roosamundalle..sen vois laittaa kirjaan..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..se johtuu että sellasen kuvan oon antanut?? hhmm..ensi viikonloppuna pitää ottaa rajummin kun kaksi viikkoo ollut liiankin kiltisti..
ottaa..jeps;)Ymmärrän yskän..Liika kiltteys on kyllä pahaksi!Siksi en voikkaan pitää kynsiäni aina piilossa..hmmm
- ihana mies
pervokki kirjoitti:
..tehdä oikein sydänverellä oodi roosamundalle..sen vois laittaa kirjaan..
pervokki, susta sais hyvän miehen ....
*Pantteri* kirjoitti:
ottaa..jeps;)Ymmärrän yskän..Liika kiltteys on kyllä pahaksi!Siksi en voikkaan pitää kynsiäni aina piilossa..hmmm
..jos ei muuta ostan itselleni juovuketta..pienen tauon jälkeen.. sallin sen..ja jos en lähde uulos jään kotiin ja teen vaikkapaa...suklaakakkua.. ja sitten otan juovuketta..kutsun ehkä kavereita.. ja pysyn erossa huuhaalta..
ihana mies kirjoitti:
pervokki, susta sais hyvän miehen ....
..et ajattelet tollai..sillä lailla..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..jos ei muuta ostan itselleni juovuketta..pienen tauon jälkeen.. sallin sen..ja jos en lähde uulos jään kotiin ja teen vaikkapaa...suklaakakkua.. ja sitten otan juovuketta..kutsun ehkä kavereita.. ja pysyn erossa huuhaalta..
perjantai meininki sulla:)Musta justiin pe-ilta on viikon paras hetki oleiluun...ystäviin yms..vai suklaakakkua,nam:)Viskaahan pala tännekkin ohi kulkiessasi;))
*Pantteri* kirjoitti:
perjantai meininki sulla:)Musta justiin pe-ilta on viikon paras hetki oleiluun...ystäviin yms..vai suklaakakkua,nam:)Viskaahan pala tännekkin ohi kulkiessasi;))
..mitä teen,,mutta jotain teen enkä tekemättömäksi jätä..välillä pitää harrastaakin jotain..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..mitä teen,,mutta jotain teen enkä tekemättömäksi jätä..välillä pitää harrastaakin jotain..
kakkujen/ruoan teko sun harrastuksiin?Oot monipuolinen mies..oletko nyt kirjotellut tai maalaillut viime aikoin(öisin)?
*Pantteri* kirjoitti:
kakkujen/ruoan teko sun harrastuksiin?Oot monipuolinen mies..oletko nyt kirjotellut tai maalaillut viime aikoin(öisin)?
..ruuanlaitto on kuin taidetta heh.. sekin kuuluu harrastuksiini.. yritän oppia erilaisia taitoja..
työt ovat vieneet kaiken ajan.. en oo ehtinyt kirjoittaa enkä maalata.. tässähän taantuu..- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..ruuanlaitto on kuin taidetta heh.. sekin kuuluu harrastuksiini.. yritän oppia erilaisia taitoja..
työt ovat vieneet kaiken ajan.. en oo ehtinyt kirjoittaa enkä maalata.. tässähän taantuu..anna taitojesi vaan ruostua:)Taiteelle pitää löytyä aina aikaa...se pitää miehen tiellä,niinkuin ruisleipä:)
*Pantteri* kirjoitti:
anna taitojesi vaan ruostua:)Taiteelle pitää löytyä aina aikaa...se pitää miehen tiellä,niinkuin ruisleipä:)
..sitte maalata taas.. mutta ei se raskaan työn jälkeen oikein onnistu.. nyt lopetan huuhailut ja menen saunaan..
- kommentti.......
*Pantteri* kirjoitti:
anna taitojesi vaan ruostua:)Taiteelle pitää löytyä aina aikaa...se pitää miehen tiellä,niinkuin ruisleipä:)
tyhmältä
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..sitte maalata taas.. mutta ei se raskaan työn jälkeen oikein onnistu.. nyt lopetan huuhailut ja menen saunaan..
löylyjä ja lokoisaa illan jatkoa..lämpsis;)
pervokki kirjoitti:
..et ajattelet tollai..sillä lailla..
naiset sillai ajatellaan;) Susta joku saa vielä hyvän miehen... ja mä todella sen sulle soisin, et löytäisit jo sen paremman puoliskosi. Jonkun lämminsydämmisen ja juurevan muusan;)
- kbasa
ja keitto säilyy kuukauden
puolalaiset osaa säilöä nääs :-) - makkarakeitossasi
myös NOITIA? Tää tuli tuosta nimestä vaan mieleen.
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/KVsarjat.asp?s=2&sID=46&SerieId=1401&cat=5 - Miihis
muhittaa hyvää soppaa pari päivää jääkaapissa! Se antaa ihmisestä hälläväliä-kuvan ja on maailmanlaajuisesti ajateltunakin turmiollista tuhlaamista.
Ruoka pitää syödä tuoreena! Varsinkin herkkä rosamunda pahastuu muhiessaan kylmässä kenenliesiskonmakkaroiden seassa.. Julmaa. Paljonko asiaa auttaa, kun vielä vie sopan mahassaan saunaan.....soppaa tuli iso satsi.. sitä kun tarjotaan muillekin..sille asialle en voi mitään että muut..syövät vähän ja vain yhtenä päivänä noudattaen tuota ruoka syäötävä tuoreena systeemiä.. minä ole säästeliäs ja soppa kelpaa hiukan vanhanakin.. ja perunat pahastuu mutta sitä ihmettelin että juuri roosamunda ei pahastunut vaikka missä lie liemessä muhinutkin.. johtopäätös.. roosamunda kestää eikä pahastu ja voi syödä jäminä parinkin päivän kuluttua.. tähän päättyivät tiedotukset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572786
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172623- 412072
- 522036
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009