Hei!
Tuoreet vaanarit kyselisi tässä kokemuksia
- "pussi"markiiseista ja
- katoksista
Edut ja huonot puolet ja josko jollakin olisi omia kokemuksia?
Ja mistä saisi "postimyynnistä" kun asutaan täällä susrajan takana.
Pussimarkiisi vai Katos
5
1843
Vastaukset
- pussimarkiisi
koska on helppoa levittä jos tarvii. Niitä saa kaikista karavaanari tarvike myynti firmoista.
- Pussimarkiisin valinnut
PUSSIMARKIISI (paljon liikkuvan valinta)
Hyvät puolet:helppo ja nopea pystyttää ja koota.
Näppärä "paketti" matkan aikana, ei ylimääräistä tavaraa vaunun sisällä. Voi koota märkänäkin, kunhan kuivattaa kohtuu ajan sisällä.
Huonot puolet:
Ei anna niin paljon suojaa (ilman lisäosia eli sivu- seiniä ym.)sateella ja tuulella kuin katos, koska ei useinkaan ulotu koko vaunun mitalle.
Katos:
Samat asiat päinvastaisessa järjestyksessä. (hieman yleistäen)- aloittaja.
Joo, noin olen itse yrittänyt kuvista pähkiä. Houkuttelis pussimarkiisissa se ettei tartte ottaa sitä sisään vaunuun (esim sateen jälkeen). Mutta toisaalta se katos antas enemmän suojaa... mutta kun tuntuu että nyt tarvitaan tilaa sisälle ja "nopeutta" ja helppoutta reissussa.
Kumpi on parempi, Fiamma vai omnistor? Mistä muualta saa tilattua kuin täältä http://kauppa.karavaanari.info/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=320
Voiko muuten pussimarkiisi mennä telttalistan loivan kulman yli?
Vaikka pussimarkiisi nyt tuntuu meidän jutulta, niin millaisia nuo venturan safari katokset on joita tuolla kaupassa olisi kans???
Ku ei noista venturan teltoista oo kokemusta.. - Pussimarkiisin valinnut
aloittaja. kirjoitti:
Joo, noin olen itse yrittänyt kuvista pähkiä. Houkuttelis pussimarkiisissa se ettei tartte ottaa sitä sisään vaunuun (esim sateen jälkeen). Mutta toisaalta se katos antas enemmän suojaa... mutta kun tuntuu että nyt tarvitaan tilaa sisälle ja "nopeutta" ja helppoutta reissussa.
Kumpi on parempi, Fiamma vai omnistor? Mistä muualta saa tilattua kuin täältä http://kauppa.karavaanari.info/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=320
Voiko muuten pussimarkiisi mennä telttalistan loivan kulman yli?
Vaikka pussimarkiisi nyt tuntuu meidän jutulta, niin millaisia nuo venturan safari katokset on joita tuolla kaupassa olisi kans???
Ku ei noista venturan teltoista oo kokemusta..Kyllä voi(varauksella), mutta kannattaa kokeilla jos mahdollista. Ratkaisevaa mielestäni on se saako markiisin vielä koottua pussiin.
Myyjäliikkeillä on tietotaitoa siitä, minkä pituinen markiisi sopii vaunuusi, jollei vaunusi ole kovin eksoottista mallia.
Luonnollisesti "istuvuus kärsii".
Minulla on Fiamma, mutta ostopäätös tehtiin messutarjouksen perusteella, joten en hirveesti tehnyt merkkivertailuja.
Tyytyväinen kuitenkin olen ollut, käy meidän tarpeisiin. - seppä2
Pussimarkiisin valinnut kirjoitti:
Kyllä voi(varauksella), mutta kannattaa kokeilla jos mahdollista. Ratkaisevaa mielestäni on se saako markiisin vielä koottua pussiin.
Myyjäliikkeillä on tietotaitoa siitä, minkä pituinen markiisi sopii vaunuusi, jollei vaunusi ole kovin eksoottista mallia.
Luonnollisesti "istuvuus kärsii".
Minulla on Fiamma, mutta ostopäätös tehtiin messutarjouksen perusteella, joten en hirveesti tehnyt merkkivertailuja.
Tyytyväinen kuitenkin olen ollut, käy meidän tarpeisiin.Pystyykö pussimarkiisin kiinnittämään jollain konstilla pakun kattotelineeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752