Pussimarkiisi vai Katos

Kokemuksia??

Hei!
Tuoreet vaanarit kyselisi tässä kokemuksia
- "pussi"markiiseista ja
- katoksista

Edut ja huonot puolet ja josko jollakin olisi omia kokemuksia?

Ja mistä saisi "postimyynnistä" kun asutaan täällä susrajan takana.

5

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussimarkiisi

koska on helppoa levittä jos tarvii. Niitä saa kaikista karavaanari tarvike myynti firmoista.

• Pussimarkiisin valinnut

PUSSIMARKIISI (paljon liikkuvan valinta)

Hyvät puolet:helppo ja nopea pystyttää ja koota.
      Näppärä "paketti" matkan aikana, ei ylimääräistä tavaraa vaunun sisällä. Voi koota märkänäkin, kunhan kuivattaa kohtuu ajan sisällä.

Huonot puolet:
      Ei anna niin paljon suojaa (ilman lisäosia eli sivu- seiniä ym.)sateella ja tuulella kuin katos, koska ei useinkaan ulotu koko vaunun mitalle.

Katos:
      Samat asiat päinvastaisessa järjestyksessä. (hieman yleistäen)

• aloittaja.

Joo, noin olen itse yrittänyt kuvista pähkiä. Houkuttelis pussimarkiisissa se ettei tartte ottaa sitä sisään vaunuun (esim sateen jälkeen). Mutta toisaalta se katos antas enemmän suojaa... mutta kun tuntuu että nyt tarvitaan tilaa sisälle ja "nopeutta" ja helppoutta reissussa.
        Kumpi on parempi, Fiamma vai omnistor? Mistä muualta saa tilattua kuin täältä http://kauppa.karavaanari.info/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=320
        Voiko muuten pussimarkiisi mennä telttalistan loivan kulman yli?
        Vaikka pussimarkiisi nyt tuntuu meidän jutulta, niin millaisia nuo venturan safari katokset on joita tuolla kaupassa olisi kans???
        Ku ei noista venturan teltoista oo kokemusta..

• Pussimarkiisin valinnut
        aloittaja. kirjoitti:

Joo, noin olen itse yrittänyt kuvista pähkiä. Houkuttelis pussimarkiisissa se ettei tartte ottaa sitä sisään vaunuun (esim sateen jälkeen). Mutta toisaalta se katos antas enemmän suojaa... mutta kun tuntuu että nyt tarvitaan tilaa sisälle ja "nopeutta" ja helppoutta reissussa.
        Kumpi on parempi, Fiamma vai omnistor? Mistä muualta saa tilattua kuin täältä http://kauppa.karavaanari.info/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=320
        Voiko muuten pussimarkiisi mennä telttalistan loivan kulman yli?
        Vaikka pussimarkiisi nyt tuntuu meidän jutulta, niin millaisia nuo venturan safari katokset on joita tuolla kaupassa olisi kans???
        Ku ei noista venturan teltoista oo kokemusta..

Kyllä voi(varauksella), mutta kannattaa kokeilla jos mahdollista. Ratkaisevaa mielestäni on se saako markiisin vielä koottua pussiin.
        Myyjäliikkeillä on tietotaitoa siitä, minkä pituinen markiisi sopii vaunuusi, jollei vaunusi ole kovin eksoottista mallia.
        Luonnollisesti "istuvuus kärsii".

Minulla on Fiamma, mutta ostopäätös tehtiin messutarjouksen perusteella, joten en hirveesti tehnyt merkkivertailuja.
        Tyytyväinen kuitenkin olen ollut, käy meidän tarpeisiin.

• seppä2
        Pussimarkiisin valinnut kirjoitti:

Kyllä voi(varauksella), mutta kannattaa kokeilla jos mahdollista. Ratkaisevaa mielestäni on se saako markiisin vielä koottua pussiin.
        Myyjäliikkeillä on tietotaitoa siitä, minkä pituinen markiisi sopii vaunuusi, jollei vaunusi ole kovin eksoottista mallia.
        Luonnollisesti "istuvuus kärsii".

Minulla on Fiamma, mutta ostopäätös tehtiin messutarjouksen perusteella, joten en hirveesti tehnyt merkkivertailuja.
        Tyytyväinen kuitenkin olen ollut, käy meidän tarpeisiin.

Pystyykö pussimarkiisin kiinnittämään jollain konstilla pakun kattotelineeseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe