Miksi katsot kauniita ja rohkeita?

Mielipiteitä?

Miksi seuraat kauniita ja rohkeita tai pidät sitä suosikkisarjanasi?

Olen itse katsonut sarjaa lähes alusta asti. Vaikka sarja on välillä tosi pitkäveteinen ja epäuskottavakin, niin silti siinä on "jotain" mikä saa seuraamaan sitä.

Sarjassa on ollut paljon vuosien aikana ihanan tunteellisia ja koskettavia kohtauksia. Olen pystynyt eläytymään niihin ja jopa itkemään kunnolla sarjaa katsoessani :) Se on ollut jollain tavalla "terapeuttista" ja antanut mukavaa piristystä arkipäiviin.

Toisaalta myös jännittäviä hetkiä ja tapahtumia on ollut. Varsinaisia kohokohtia olivat aina jaksot, joissa joku pitkään vatvottu asia lopulta selvisi. Nykyisin tuntuu että sarjassa tapahtuu vähemmän.

Sarjassa on monia hyviä näyttelijöitä, jotka todella osaavat eläytyä.

Minusta kauniissa ja rohkeissa on myös paras taustamusiikki verrattuna muihin sarjoihin. Musiikki on hyvin selkeää ja taitavasti valittu taustalle. Nykyisin toivoisin toisaalta jo vaihtelua musiikkiin.

8

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rinta rottingilla

      enkä ole koskaan katsonutkaan.Olin kai jotakuinkin vähän päälle 20 vuotias kun sarja alkoi ja jo heti huomasin että kyse on ns.Ö-luokan sarjasta.Kulisseja myöden näyttelijäsuorituksista ja juonista nyt puhumattakaan. Olen myös erittäin ylpeä että voin sanoa olleeni koskaan katsonut kyseistä ohjelmaa.

      • tuplamummo40

        Monet nuoret katsovat sarjaa. Sehän on tälläinen "nuorten trendi". Ei tarvitse hullu olla, että katsoo sarjaa.


      • Soomi-Neito

        Oot ilmeisesti opiskellu suomen kieltä silloin, kun Kaunarit on tullut teeveestä.


      • cecilia 34

        Heti huomasit, jaaha, että kyse on Ö-luokan sarjasta.
        Jassoo!
        Siehän varsinainen saippuasarjojen asiantuntija olet.

        Älä nyt hyvä ihminen vertaakaan tätä sarjaa mihinkään korkeakulttuurisiin tapahtumiin esim. Savonlinnan kesäoopperaan.

        Saippuasarjana Kaunarit on taitavasti tehty. Juonen rakenne on se, millä tämä sarja pelaa. Yhdessä jaksossa on aina meneillään 2-3 tarinaa ja niiden huippukohdat ajoitetaan niin, että yhdessä on menossa huippukohta, toisessa "tarinassa" ollaan siihen menossa ja se jätetään muhimaan jännittävimpää kohtaan seuraavaksi kerraksi. Samalla tuodaan näyttämölle yksi orastava tarina.
        Samalla nämä kaikki on saatu nivotuksi yhteen.

        Näyttelijöiden puvut ja meikit myötäilevät tarinaa. Eivätkä näyttelijät huonoa kamaa ole, ihan kivastihan Brookekin osaa itkeä tai näytellä onnellista. Stephanien raivokin on ihka aidon tuntuista.
        Bgidgetin lapsen menetys ja sureminen kuolleen lapsensa vierellä oli minusta tosi koskettava suoritus näyttelijältä. Kyllä siinä vaiheessa tuli tippa silmään itsellenikin.


    • Siihen vaan jäi koukkuun. Olen seurannut sarjaa alusta alkaen (olin sarjan alkaessa siinä 9-10-vuotias).

      Välillä tosiaan tulee niitä suvantovaiheita, että eikö tässä nyt keksitä muuta. Henk.koht. ärsyttää Brooken ja Ridgen iänikuiset petipuuhat ja pussailut ja heidän piiri pieni pyörii-leikki.
      En ole koskaan pitänyt siitä, että sarjassa Ridge ja Brooke ovat yhdessä. Kun Brooke meni yksiin Nickin kanssa ajattelin, että kerrankin vähän vaihtelua jne. Mutta eihän sitä iloa kauaa kestänyt. :D

      • jazzlady

        Olen ollut koukussa siitä saakka kun Caroline kuoli eli 15 vuotta!Piti vain katsoa yksi jakso..On saanut kuulla vuosien varrella kaikenlaisia kommentteja, mutta nyt totean rinta rottingilla että olen Kaunarifani. Mitä se kellekkään kuuluu, opiskelen näyttelemistä harrastuksenani ja ihailen näyttelijöiden kasvomimiikkaa, tunteiden ilmaisua pienillä eleillä, jossa varsinkin Brooke on erinomainen.


      • opiskelet???
        jazzlady kirjoitti:

        Olen ollut koukussa siitä saakka kun Caroline kuoli eli 15 vuotta!Piti vain katsoa yksi jakso..On saanut kuulla vuosien varrella kaikenlaisia kommentteja, mutta nyt totean rinta rottingilla että olen Kaunarifani. Mitä se kellekkään kuuluu, opiskelen näyttelemistä harrastuksenani ja ihailen näyttelijöiden kasvomimiikkaa, tunteiden ilmaisua pienillä eleillä, jossa varsinkin Brooke on erinomainen.

        Ettei vaan opiskella samassa mestassa :D Oon itsekin suuri kaunarifani!!


    • -ku-

      on jännä katsoa pääseekös Ritke pukille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe