Crocsit

Crocsit

eli osaisko joku kertoa mitä ero noilla aidoilla ja ei aidoilla crocseilla on mutta kuin hinta? Ja niiden reikäkuvioiden malli.

88

25292

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja niiden eroavaisuudet

      Erot huomaat kun kokeilet molempia täyden työpäivän verran jaloissasi, tosin istumatyössä on aivan sama mitä pidät.

      Erot ovat materiaalissa, sen kestävyydessä, lämpömuovautuvuudessa, liukkaudessa ja yleisessä mukavuudessa.

      Vitosen kopiot ovat vallan mainiot pihakenkinä ja postilaatikolla käymiseen mutta vain aitoja käytän työkenkinä.

      • ovat kokolailla

        rumia...


      • Wolve
        ovat kokolailla kirjoitti:

        rumia...

        Olen samaa mieltä


      • Miss DJ

        .. wannabe-Crokoja työkenkänä eikä oo mitään valittamista. Ei oo jalat kipeet pitkän työpäivän jälkeen yms. En viitsi turhaan maksaa muovikengistä monia kymmeniä euroja,en oo feikkejäkään saanu yksiäkään hajalle ja pidän niitä koko ajan ja joka paikassa (no ainakin melkein joka paikassa)..


      • hhmmmhh
        Wolve kirjoitti:

        Olen samaa mieltä

        asioistahan ei tunnetusti voi kiistellä!

        Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...


      • alealeale;)))

        Mukavat kengät, saappaat ...Nyt kannattaa ostaa!
        Crocsit !
        Kenkiä, saappaita... -25% jopa -70% Vain 3 päivää!
        Lisäksi koodilla -10% alennusta.
        Kengissä kiinteyttävä vaikutus yhdistyy mukavuuteen.
        Hae koodi tästä > http://heti-lainaa-vertaile.blogspot.com/
        Löysin tosi ihanat!


    • Kenkäkaupan myyjä

      ovat antibakteerisia eli pöpöt ja muut bakteerit eivät pesiydy näihin kenkiin. Kengät voidaan kuitenkin haluttaessa pestä vedellä tai desifioida vedellä ja kloridilla (1:10). Crocsit valmistetaan materiaalista, joka muokkautuu oman jalan ja (lämmön) mukaan ja näin ollen ovat jalassa mukavat. Crocsit ovat kevyet, ilmavat, eivät hiosta, niissä on pitävä ulkopohja eli eivät ole liukkaat. Jos kengät kastuvat, jalat eivät tunnu kuitenkaan kalseilta. Crocsit eivät myöskään haise, niin kuin halpisversiot. Ja jos kengät kastuvat, jalat eivät tunnu kalseilta eivätkä kylmiltä. Kenkiä voi pitää työssä, vapaa-ajalla ja ne käyvät vaikka suihkukenkinä. Niillä voi myös mennä vaikka mereen uimaan......

      • Tinttura70

        Pysyykö ne muka uidessa jalassa??? Epäilen, mulla ainakin luiskahtelevat muutoinkin helposti jalasta irti.


      • Kuulostaa oudolta
        Tinttura70 kirjoitti:

        Pysyykö ne muka uidessa jalassa??? Epäilen, mulla ainakin luiskahtelevat muutoinkin helposti jalasta irti.

        Niissähän on se remmi joka menee nilkan takaa. Ei takuulla luiskahda kenkä pois jalasta.

        Minkä malliset kengät sinulla on?


      • Riccew

        Tuossa tuli paljon hyviä puolia, joista iso osa sopii tosin halpiskenkiinkin.
        Ei Crocsit mitenkään vähennä hiostamista,joten se on säädelty vain reikien määrällä, muovikengäthän ne on kuten halpiskengätkin.

        Miks ne pitää olla muuten hajustettuja? Onko hajustamatonta versiota? Hajustehan on siinä sen takia että hien tuoksua ei tunne.

        Se on eka syy miksi en sitä osta (siis aitoja haisevia). Toinen syy on hinta, muovivalukenkä 35 euroo.. siihen hintaan saa kenkkareita jossa on materiaaleja ja monen tasoista ompelua ym työtä.

        Ostin venemessuilta jäljennökset (siellä muuten osastot oli kivasti vinosti vastapäätä, aidot ja kopiot, heh). Niiden hinta oli 10 euroo, törky hyvää businesta sekin, tuotantokustannukset ovat varmasti alle euron.
        Niissäkin oli muuten se hirveä hajuste, jonka vuoksi en voi niitä pitää sisällä. autossa ne on ok ja rannalla toimivat hyvin -ja oli yllättävän mukavat jalassa.

        Jos tekisin seisomatyötä, niin voisin harkita oikeita crocseja, tosin halpaa olisi kokeilla ensin halpisversioita, niitähän olisi varaa uusia useammin, jos ongelmia.

        Loppukommentti; vaikea verrata aitoja kopioihin, koska kopioita on paljon eri hintasia -ja nykyisin kopioiksi lasketaan myös muut merkit jotka voi olla kalliimpiakin kuin Crocsit (esim Keenin muovisandaalit


      • mhhmh
        Kuulostaa oudolta kirjoitti:

        Niissähän on se remmi joka menee nilkan takaa. Ei takuulla luiskahda kenkä pois jalasta.

        Minkä malliset kengät sinulla on?

        tosin kaikki ei välttämättä pidä niitä remmejä siellä nilkan takana. itse en pidä


      • No voi hyvä isä
        mhhmh kirjoitti:

        tosin kaikki ei välttämättä pidä niitä remmejä siellä nilkan takana. itse en pidä

        No sitten ei kannata myöskään kitistä että kengät luiskahtavat jatkuvasti pois jalasta!

        Eihän tämä nyt helvetti mitään rakettitiedettä ole!


      • Nimetön
        No voi hyvä isä kirjoitti:

        No sitten ei kannata myöskään kitistä että kengät luiskahtavat jatkuvasti pois jalasta!

        Eihän tämä nyt helvetti mitään rakettitiedettä ole!

        Hyvin sanottu. Ärsyttää samantyyliset jahkaamistilanteet. :D


      • niitä kenkiä
        Riccew kirjoitti:

        Tuossa tuli paljon hyviä puolia, joista iso osa sopii tosin halpiskenkiinkin.
        Ei Crocsit mitenkään vähennä hiostamista,joten se on säädelty vain reikien määrällä, muovikengäthän ne on kuten halpiskengätkin.

        Miks ne pitää olla muuten hajustettuja? Onko hajustamatonta versiota? Hajustehan on siinä sen takia että hien tuoksua ei tunne.

        Se on eka syy miksi en sitä osta (siis aitoja haisevia). Toinen syy on hinta, muovivalukenkä 35 euroo.. siihen hintaan saa kenkkareita jossa on materiaaleja ja monen tasoista ompelua ym työtä.

        Ostin venemessuilta jäljennökset (siellä muuten osastot oli kivasti vinosti vastapäätä, aidot ja kopiot, heh). Niiden hinta oli 10 euroo, törky hyvää businesta sekin, tuotantokustannukset ovat varmasti alle euron.
        Niissäkin oli muuten se hirveä hajuste, jonka vuoksi en voi niitä pitää sisällä. autossa ne on ok ja rannalla toimivat hyvin -ja oli yllättävän mukavat jalassa.

        Jos tekisin seisomatyötä, niin voisin harkita oikeita crocseja, tosin halpaa olisi kokeilla ensin halpisversioita, niitähän olisi varaa uusia useammin, jos ongelmia.

        Loppukommentti; vaikea verrata aitoja kopioihin, koska kopioita on paljon eri hintasia -ja nykyisin kopioiksi lasketaan myös muut merkit jotka voi olla kalliimpiakin kuin Crocsit (esim Keenin muovisandaalit

        tehdessä ja maailma pelastuu,vai mitä vihreät ?


      • aito on aito vaik voissa pa...
        Riccew kirjoitti:

        Tuossa tuli paljon hyviä puolia, joista iso osa sopii tosin halpiskenkiinkin.
        Ei Crocsit mitenkään vähennä hiostamista,joten se on säädelty vain reikien määrällä, muovikengäthän ne on kuten halpiskengätkin.

        Miks ne pitää olla muuten hajustettuja? Onko hajustamatonta versiota? Hajustehan on siinä sen takia että hien tuoksua ei tunne.

        Se on eka syy miksi en sitä osta (siis aitoja haisevia). Toinen syy on hinta, muovivalukenkä 35 euroo.. siihen hintaan saa kenkkareita jossa on materiaaleja ja monen tasoista ompelua ym työtä.

        Ostin venemessuilta jäljennökset (siellä muuten osastot oli kivasti vinosti vastapäätä, aidot ja kopiot, heh). Niiden hinta oli 10 euroo, törky hyvää businesta sekin, tuotantokustannukset ovat varmasti alle euron.
        Niissäkin oli muuten se hirveä hajuste, jonka vuoksi en voi niitä pitää sisällä. autossa ne on ok ja rannalla toimivat hyvin -ja oli yllättävän mukavat jalassa.

        Jos tekisin seisomatyötä, niin voisin harkita oikeita crocseja, tosin halpaa olisi kokeilla ensin halpisversioita, niitähän olisi varaa uusia useammin, jos ongelmia.

        Loppukommentti; vaikea verrata aitoja kopioihin, koska kopioita on paljon eri hintasia -ja nykyisin kopioiksi lasketaan myös muut merkit jotka voi olla kalliimpiakin kuin Crocsit (esim Keenin muovisandaalit

        Niin, aito erottuu mukavasti paremmalla sisämuotoilulla, lestin leveydellä ja materiaalin pehmeydellä. Itselläni aidot, ja moni on pyytänyt saada kokeilla niitä jalkaansa, jalassaan feikit... Ja toteamus on ollut et menee ostamaan aidot, näähän on paljon pehmeämmät ja kivemman malliset jalalle, joten, aito on aina aito..


      • grogz asiantuntia
        mhhmh kirjoitti:

        tosin kaikki ei välttämättä pidä niitä remmejä siellä nilkan takana. itse en pidä

        ei niitä remmejä taida nilkan taakse saada. Nilkan takana on pohje ja sen alapuolella akillesjänne. =) tiedän, "näsä näsä" ¤¤¤¤¤taan pilkkua mut silti


      • vain...
        Tinttura70 kirjoitti:

        Pysyykö ne muka uidessa jalassa??? Epäilen, mulla ainakin luiskahtelevat muutoinkin helposti jalasta irti.

        pysyvät. Meillä lapset käyttää niitä meressä uidessa:) Peinin sai viime kesänä sellasen haavan kivestä jalkaansa, etteivät sen jälkeen ilman halppis krokseja ole uineet


      • daikiri

        Paskat niissä sen kummempaa eroo ole! Kai mulla sitten feikit on ja AIVAN IHANAT ovat jalassa ja hyvin kestäneet kovemmankin menon! Turhaa sitä ostaa mukamas "aidot" kun halvemmallakin saa ihan yhtä hyvät.


      • sairaalassa kuluttaja
        aito on aito vaik voissa pa... kirjoitti:

        Niin, aito erottuu mukavasti paremmalla sisämuotoilulla, lestin leveydellä ja materiaalin pehmeydellä. Itselläni aidot, ja moni on pyytänyt saada kokeilla niitä jalkaansa, jalassaan feikit... Ja toteamus on ollut et menee ostamaan aidot, näähän on paljon pehmeämmät ja kivemman malliset jalalle, joten, aito on aina aito..

        Minulla sattuu olemaa alkuperäiset, sekä kopiot ja käytän sairaalassa niitä, koska olen hoittajana siellä,kengissä ei juuri eroja ole, kuin hinnasa.Välillä laitan kopion , kun on eri värine ja välillä taas alkuperäiset, niin mitään eroa en ole huomannut päivän käytön jälkeen jaloissa, että puppua se on onko alkuperäinen vai kopio,mitään eroa käyttömukavuudessa ei ole.Meitä on 12 hoitajaa osastolla ja kaikilla alkuperäiset ja kopiot,koska saimme ne lahjoituksena eräältä potilaalta,siksi väitänkin tästä asiasta,kun jokainen meistä ei eroja huomaa,on teillä jotka huomaatte ero,niin herkät jalat :)


      • siinä
        sairaalassa kuluttaja kirjoitti:

        Minulla sattuu olemaa alkuperäiset, sekä kopiot ja käytän sairaalassa niitä, koska olen hoittajana siellä,kengissä ei juuri eroja ole, kuin hinnasa.Välillä laitan kopion , kun on eri värine ja välillä taas alkuperäiset, niin mitään eroa en ole huomannut päivän käytön jälkeen jaloissa, että puppua se on onko alkuperäinen vai kopio,mitään eroa käyttömukavuudessa ei ole.Meitä on 12 hoitajaa osastolla ja kaikilla alkuperäiset ja kopiot,koska saimme ne lahjoituksena eräältä potilaalta,siksi väitänkin tästä asiasta,kun jokainen meistä ei eroja huomaa,on teillä jotka huomaatte ero,niin herkät jalat :)

        että aidot kestävät pidempään, ja sinulle ja työkavereillesi tiedoksi, että ne jalkineet eivät kuulu sairaalan käytäville, ovat aivan törkeän näköisiä ja iljettävät muiviläpyskät.
        Kyllä se asia vaan on niin, että kyllä hoitohenkilökunnalla kuuluu olla siistit jalkineet, ja sukat etteivät paljaat jalat näy, tiedä mitä sieniä levittelevät..yök


      • siinä kirjoitti:

        että aidot kestävät pidempään, ja sinulle ja työkavereillesi tiedoksi, että ne jalkineet eivät kuulu sairaalan käytäville, ovat aivan törkeän näköisiä ja iljettävät muiviläpyskät.
        Kyllä se asia vaan on niin, että kyllä hoitohenkilökunnalla kuuluu olla siistit jalkineet, ja sukat etteivät paljaat jalat näy, tiedä mitä sieniä levittelevät..yök

        Kyllä mulla on AINA sukat jalassa töissä aidoissa crocseissani...Ja sitä paitsi crocsit voi pestä ja desinfioida...sitä ei voi tehdä perinteisille hoitsukengille (terveyssandaalit)! Ja yhtään kamalammat popt ei taatusti ole kuin muutkaan!


      • ne on
        ninni_hoo kirjoitti:

        Kyllä mulla on AINA sukat jalassa töissä aidoissa crocseissani...Ja sitä paitsi crocsit voi pestä ja desinfioida...sitä ei voi tehdä perinteisille hoitsukengille (terveyssandaalit)! Ja yhtään kamalammat popt ei taatusti ole kuin muutkaan!

        varsinkin kun värit tosi karseita, kyllä sairaalassa pitää olla joknkinlainen tyyli,jos sinulla on siisti valkoinen työasu, siihen ei kuulu pinkit muoviläpyskät...


      • äiti ja neljä lasta
        Riccew kirjoitti:

        Tuossa tuli paljon hyviä puolia, joista iso osa sopii tosin halpiskenkiinkin.
        Ei Crocsit mitenkään vähennä hiostamista,joten se on säädelty vain reikien määrällä, muovikengäthän ne on kuten halpiskengätkin.

        Miks ne pitää olla muuten hajustettuja? Onko hajustamatonta versiota? Hajustehan on siinä sen takia että hien tuoksua ei tunne.

        Se on eka syy miksi en sitä osta (siis aitoja haisevia). Toinen syy on hinta, muovivalukenkä 35 euroo.. siihen hintaan saa kenkkareita jossa on materiaaleja ja monen tasoista ompelua ym työtä.

        Ostin venemessuilta jäljennökset (siellä muuten osastot oli kivasti vinosti vastapäätä, aidot ja kopiot, heh). Niiden hinta oli 10 euroo, törky hyvää businesta sekin, tuotantokustannukset ovat varmasti alle euron.
        Niissäkin oli muuten se hirveä hajuste, jonka vuoksi en voi niitä pitää sisällä. autossa ne on ok ja rannalla toimivat hyvin -ja oli yllättävän mukavat jalassa.

        Jos tekisin seisomatyötä, niin voisin harkita oikeita crocseja, tosin halpaa olisi kokeilla ensin halpisversioita, niitähän olisi varaa uusia useammin, jos ongelmia.

        Loppukommentti; vaikea verrata aitoja kopioihin, koska kopioita on paljon eri hintasia -ja nykyisin kopioiksi lasketaan myös muut merkit jotka voi olla kalliimpiakin kuin Crocsit (esim Keenin muovisandaalit

        Kopio kengissä haju lähtee parissa viikossa pois kun pitää kenkiä ulkona, ja sen jälkeen eivät haise.Vaalean väriset, vihreät,valkoiset jne eivät haiseetkaan niin paljon kun mustat ja siniset mutta nekin haisi vain vähän aikaa
        Itse en osta kalliita kenkiä koska noiden kalliiden kenkien hinnalla saa vaikka kuinka monet halpis kenkät ja voi vaikka kuinka usein vaihtaa väriä jos vaikka työkenkiksi aikoo
        Meillä lapsille ei ainakaan kannata ostaa noita kalliimpia koska jalka kasvaa kovaa vauhtia ja ne jotka tänä kesänä mahtuu jalkaa ei enään ensi kesänä sovikaan
        Eli liputan halpis kenkien puolesta


      • ...

        Tuo nimimerkki ''kenkäkaupan myyjä'' olet oikeassa! aidot ovat mukavemmat pitää jalassa! :)
        mukavat kesä -sekä talvi kengät :D kun on niitä vuorilla varustettuja crokseja :)


      • Elän ja annan muitten elää...
        ne on kirjoitti:

        varsinkin kun värit tosi karseita, kyllä sairaalassa pitää olla joknkinlainen tyyli,jos sinulla on siisti valkoinen työasu, siihen ei kuulu pinkit muoviläpyskät...

        Musta krokot on söpöt, kauneushan on aina katsojan silmässä. Ja mitä väliä vaikka jonkun pilkunviilaajan mielestä oliskin karsean nälöiset, onhan ihmisillä karseita vaatteita, kampauksia - ja naamoja... Eikä sairaala ole sen kummempi työpaikka kuin joku muu, kai työntekijä saa päättää itse, mitä jaloissaan pitää. Jos kengät ei miellytä niin katso toista vaihteeksi kasvoihin!


      • sairaalalta
        Elän ja annan muitten elää... kirjoitti:

        Musta krokot on söpöt, kauneushan on aina katsojan silmässä. Ja mitä väliä vaikka jonkun pilkunviilaajan mielestä oliskin karsean nälöiset, onhan ihmisillä karseita vaatteita, kampauksia - ja naamoja... Eikä sairaala ole sen kummempi työpaikka kuin joku muu, kai työntekijä saa päättää itse, mitä jaloissaan pitää. Jos kengät ei miellytä niin katso toista vaihteeksi kasvoihin!

        tiettyä hygieniaa ja puhtautta, ja tuollaset muoviläpyskät eivät kyllä ole siistin näköiset, ja vielä hirveän värisiä, YÖK


      • KatiSp
        sairaalassa kuluttaja kirjoitti:

        Minulla sattuu olemaa alkuperäiset, sekä kopiot ja käytän sairaalassa niitä, koska olen hoittajana siellä,kengissä ei juuri eroja ole, kuin hinnasa.Välillä laitan kopion , kun on eri värine ja välillä taas alkuperäiset, niin mitään eroa en ole huomannut päivän käytön jälkeen jaloissa, että puppua se on onko alkuperäinen vai kopio,mitään eroa käyttömukavuudessa ei ole.Meitä on 12 hoitajaa osastolla ja kaikilla alkuperäiset ja kopiot,koska saimme ne lahjoituksena eräältä potilaalta,siksi väitänkin tästä asiasta,kun jokainen meistä ei eroja huomaa,on teillä jotka huomaatte ero,niin herkät jalat :)

        Olen sairaanhoitaja ja mulla on Holeys (Holey Soles) merkkiset kengät (Kanadalaiset), ostin ne K-kengästä, mutta näin mielestäni niitä myös Andiaamossa. Luin yrityksen kansainvälisiltä sivuilta tietoa yrityksestä. Hinta ja laatu on samaa luokkaa kuin Crocsissa. Rakastan näitä kenkiä useasta syystä, mutta tärkeimmät ominaisuudet ovat liukastumista estävä pohja, joka suojaa myös kengänpohjaa kulumasta. Aivan ihanaa kun ei tarvi pelätä liukastumista. Malli on myös kapeampi kuin Crocs joka istuu jalkaan kuin nakutettu, sekä näissä kengissä en ole sähkäreitä saanut.
        Aivan mahtavat. Näin niilt sivuilta että heillä on myös PROline joka on ammattikenkämallisto. Kengät näyttää hyvältä, ei reikiä eikä rajuja värejä, säädettävä kantaremmi jne.
        Soitin Holeysin maahantuojalle suomessa ja sanoi että malli on juuri tullut suomeen
        www.holeys.fi


      • Birkenstock
        ne on kirjoitti:

        varsinkin kun värit tosi karseita, kyllä sairaalassa pitää olla joknkinlainen tyyli,jos sinulla on siisti valkoinen työasu, siihen ei kuulu pinkit muoviläpyskät...

        Mitä se väri siinä merkkaa? Kun itse pitää kengät hankkia, ja hinta on sama ostaako mustat, valkoiset, virkamiehen siniset tai jotkin kivanväriset, valitsen aina kivanväriset sopivat kengät, yleensä vielä vähän hauskemmat kuin ne perus-terveyssandaalit. Tosin omani ovat parikymppiä kalliimmat kuin aidot Crocsit, ja aina kahdet pukukaapissa, pidän vuoropäivinä, että saavat rauhassa kunnolla kuivua.


      • Kenkämyyjä
        Riccew kirjoitti:

        Tuossa tuli paljon hyviä puolia, joista iso osa sopii tosin halpiskenkiinkin.
        Ei Crocsit mitenkään vähennä hiostamista,joten se on säädelty vain reikien määrällä, muovikengäthän ne on kuten halpiskengätkin.

        Miks ne pitää olla muuten hajustettuja? Onko hajustamatonta versiota? Hajustehan on siinä sen takia että hien tuoksua ei tunne.

        Se on eka syy miksi en sitä osta (siis aitoja haisevia). Toinen syy on hinta, muovivalukenkä 35 euroo.. siihen hintaan saa kenkkareita jossa on materiaaleja ja monen tasoista ompelua ym työtä.

        Ostin venemessuilta jäljennökset (siellä muuten osastot oli kivasti vinosti vastapäätä, aidot ja kopiot, heh). Niiden hinta oli 10 euroo, törky hyvää businesta sekin, tuotantokustannukset ovat varmasti alle euron.
        Niissäkin oli muuten se hirveä hajuste, jonka vuoksi en voi niitä pitää sisällä. autossa ne on ok ja rannalla toimivat hyvin -ja oli yllättävän mukavat jalassa.

        Jos tekisin seisomatyötä, niin voisin harkita oikeita crocseja, tosin halpaa olisi kokeilla ensin halpisversioita, niitähän olisi varaa uusia useammin, jos ongelmia.

        Loppukommentti; vaikea verrata aitoja kopioihin, koska kopioita on paljon eri hintasia -ja nykyisin kopioiksi lasketaan myös muut merkit jotka voi olla kalliimpiakin kuin Crocsit (esim Keenin muovisandaalit

        ei ole hajusteita...ne eivät tuoksu/haise millekkään. Halppisversiot sitä vastoin usein haisevat tosi pahalle heti uutena ja jalkahiki sen kun pahentaa hajua.


      • solstice50
        KatiSp kirjoitti:

        Olen sairaanhoitaja ja mulla on Holeys (Holey Soles) merkkiset kengät (Kanadalaiset), ostin ne K-kengästä, mutta näin mielestäni niitä myös Andiaamossa. Luin yrityksen kansainvälisiltä sivuilta tietoa yrityksestä. Hinta ja laatu on samaa luokkaa kuin Crocsissa. Rakastan näitä kenkiä useasta syystä, mutta tärkeimmät ominaisuudet ovat liukastumista estävä pohja, joka suojaa myös kengänpohjaa kulumasta. Aivan ihanaa kun ei tarvi pelätä liukastumista. Malli on myös kapeampi kuin Crocs joka istuu jalkaan kuin nakutettu, sekä näissä kengissä en ole sähkäreitä saanut.
        Aivan mahtavat. Näin niilt sivuilta että heillä on myös PROline joka on ammattikenkämallisto. Kengät näyttää hyvältä, ei reikiä eikä rajuja värejä, säädettävä kantaremmi jne.
        Soitin Holeysin maahantuojalle suomessa ja sanoi että malli on juuri tullut suomeen
        www.holeys.fi

        vihjeestä.
        Pitää saada nuo!


      • Anonyymi
        KatiSp kirjoitti:

        Olen sairaanhoitaja ja mulla on Holeys (Holey Soles) merkkiset kengät (Kanadalaiset), ostin ne K-kengästä, mutta näin mielestäni niitä myös Andiaamossa. Luin yrityksen kansainvälisiltä sivuilta tietoa yrityksestä. Hinta ja laatu on samaa luokkaa kuin Crocsissa. Rakastan näitä kenkiä useasta syystä, mutta tärkeimmät ominaisuudet ovat liukastumista estävä pohja, joka suojaa myös kengänpohjaa kulumasta. Aivan ihanaa kun ei tarvi pelätä liukastumista. Malli on myös kapeampi kuin Crocs joka istuu jalkaan kuin nakutettu, sekä näissä kengissä en ole sähkäreitä saanut.
        Aivan mahtavat. Näin niilt sivuilta että heillä on myös PROline joka on ammattikenkämallisto. Kengät näyttää hyvältä, ei reikiä eikä rajuja värejä, säädettävä kantaremmi jne.
        Soitin Holeysin maahantuojalle suomessa ja sanoi että malli on juuri tullut suomeen
        www.holeys.fi

        Kannattaa varmaan kosia jos niitä niin rakastat


    • haju

      Tuossahan ne tärkeimmät, enkä puhunut mitään mukavuudesta tai sopivuudesta jalkaan ylipäänsä.
      Enpä viitsisi hankkia 5 euron popoja työkengikseni.

      • perär.

        käytän kenkiä toistaiseksi vain kun menen kerrostalon saunaan kerran viikossa.
        Ehkä voisin käyttää niitä sisäkenkinä konttoritöissä, mutta käytän edelleen vanhoja kevyitä sandaaleitani. Olen yli 50 v mies.
        Meillä on koko perheellä halpis-crocsit.


    • osta

      En ymmärrä, miksi ihmiset ostavat näitä kenkiä vaikka ne on todettu vaarallisiksi.

      "Muun muassa sairaanhoitajien suosimat muoviset Crocs-kengät ja niiden kopiot voivat olla vaaraksi sairaalalaitteille. Muoviset kengät varaavat sähköä käyttäjäänsä, mikä voi aiheuttaa häiriöitä ja oikosulkuja ... Tällaiset hyvin eristävät kengät saattavat varata ihmisen tuhanteen volttiin, ja kun ihminen koskettaa sitten herkkiä laitteita, niin laite voi vaurioitua ... Sähkövaraus voi aiheuttaa laitevikojen lisäksi desinfiointiaineen syttymisen potilasta puhdistettaessa."

      http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-04-02,104:2:449451,1:0:0:0:0:0:
      http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-06-29,104:2:468963,1:0:0:0:0:0:
      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hoitajien suosimat muoviset Crocs-kengät vaaraksi sairaalalaitteille/1135228354093
      http://trendifrendi.blogspot.com/2007/10/tyylirikos-crocs-kengt.html

      • työkenkiä henkilökunnalle

        Työvaatteet kuuluu kuvaan, ja ne pestäänkin laitoksen puolesta mutta kengät saat hankkia itse. Työtehtävästä riippuen jokainen tarvitsee omanlaisensa kengät, ja työstä riippuen kenkien kuluminen on erilaista, lisäksi tartuntavaara ja puhtaanapito olisi otettava huomioon.
        Itselläni on aina kahdet liki samanlaiset Birkenstockit (hinta n. 65 euroa pari) omassa pukukaapissani, mutta itse ne on pestävä ja kuivatettava loma-aikoina. Ja vaihdettava uusiin säännöllisesti.
        Niin kauan kuin jokainen joutuu kustantamaan kenkänsä itse, ei voi esittää vaatimuksia niiden mallista, materiaalista tai laadusta. Jokainen hankkii omalle jalalleen ja budjetilleen sopivat kengät.


      • aidon tuntee

        Yks ja ainoo ero aitojen ja feikki Crocsien välillä on materiaali. Aidot ovat kumia (minkä vuoksi ne muotoutuu käyttäjän jalan mukaan lämmön vaikutuksesta ja palautuvat käytön jälkeen ennalleen, muoviset linttaantuvat jalan mukaan ja jäävät muotoonsa) ja halpikset muovia.Siinä se ero.


      • cullin

        Mitä vittua sä selität? Vitut ne oo vaarallisia, ja aidot on paljon paremmat.


    • älökljkhj

      Eli kun jalat on muutenkin raskaana turvoksissa, ainakin mulla. Ne on tosi helpot vaan työntää jalkaan, eikä jalat hikoo ollenkaan!!!

    • vai mitkä ne ny oli

      Erona aitojen crocsien ja halpiskopioiden välillä on n.30€!Molemmat on tullut testattua ja molemmat on olleet hyvät jalassa sekä töissä että vapaa-aikana.Hinnan ero on vaan niin julmettu että on tullut kallistuttua noiden kopioiden puolelle!Jos jollakin on joku helvetin fetissi haistella noita niin voi,voi!Minusta kun noi ei käryä juuri ollenkaan!

      • vai mitä se nyt oli

        Haju lähtee nopeasti pois. Pidin parvekkeella kun tulin kotiin ja ulkona jalassa ei hajua huomaa. Pahempiakin hajuja on ulkona. Ja siitä aitoudesta, en osta noin kallita kumikenkiä. Halvat ajaa saman asian niin kauan kuin on muodissa. Kaikkeen ne ihmiset sortuu. Maksaisitko kumikassista noin paljon jos sanottas että se on aito ja oikea.


    • mammutti77

      no oisko niillä jotain pehmeyttä tai jotain keveyttä?? aika vaikee sanoo...

    • käytössä aidot

      crocsit, eikä oo mikskään menny! Käytän niitä miltei joka päivä, aina kun vaan tarkenee käyttää...
      En tiedä olisiko femmanfeikit kestäneet näin hyvin.

      • minäkin mietin

        minulla on ollut ulkotöissä aidot jo nyt kolmatta kesää. hieman on pohjat kuluneet, kun joka päivä käytän, mutta muuten vielä hyvät, kadulla en kyllä kehtaisi kävellä on ne sen verran "rumat"


    • monenlaisia

      Itselläni on torilta ostetut, jotka ovat ihan eri paria ja todellakin aivan älyttömän surkeat -vain pirteä väri on plussaa. 25 euron versioita itselläni on kahdenlaiset - toiset alkavat kitisemään ja natisemaan kun on pidetty jonkin aikaa. Alligator -merkkisiä voi suositella, niitä saa hintaan 25 euroa. Aitoja Crockseja en tosin ole itse kokeillut (kaverilla on) mutta en usko että ero on kovin suuri. Ainakin Alligatoreilla pärjää hyvin töissäkin..

    • aidot

      Omat Crocsit ostin keväällä. Työpäivän jälkeen menin kenkäkauppaan, eikä kauaa tarvinnut ihmetellä.
      Laitoin toiseen jalkaan aidon, toiseen 16 € maksavan kopion. Ainakin minun jalassa eroa oli kuin yöllä ja päivällä. Mainittakoon, että olen jalkojeni päällä koko päivän, kävelen, kiipeilen tikkailla jne.

    • aidot on parhaat

      Liikkeessä, jossa olen töissä, myydään crocseja. Hyvin usein tullaan crocs-kengän kanssa kyselemään uutta nastaa, joka pitää remmin kiinni kengässä, koska se on mennyt rikki. Meitä on ohjeistettu siten, että crocsin omia nastoja saa antaa asiakkaalle vain, jos aidot crocsit ovat mukana. Tämä sen vuoksi, ettei feikkimalleissa olisi yhtäkkiä crocs-merkkejä. Nastat ovat ilmaisia.
      Mutta miten on, jos feikkimallista hajoaa nasta, myydäänkö niitä erikseen? vai joudutko ostamaan uuden parin? Itse käytän aitoja crocseja töissä, ja olen ollut tyytyväinen. Ei ole kertaakaan vuoden aikana nasta hajonnut, eikä ole mitään muitakaan ongelmia ollut. Ja on se vaan niin, että eihän ne crocsit niin komeita ole, mutta on ne aina laadukkaammin ja siistimmin tehdyt, kuin jotkut viiden euron halpisversiot.
      Tämän huomasi erityisen hyvin talvimallin kanssa, jossa on siis irroitettava karvavuori. Aidoissa vuori pysyy tiukasti paikallaan kenkää riisuttaessa ja nappisysteemi pelaa. Mutta koitapa halpisversioita... karva tulee jalan mukana pihalle kengästä ja nappien voisi olettaa toimivan ehkä muutaman viikon. Eikä ollut taaskaan halpisversio kovin kauniin näköinen aitoon verrattuna.
      Siinä vähän kommentteja omien ja asiakkaiden kokemusten pohjalta.

      • -..-

        nii tost varaosasta noihin vale crockseihin... siihen on olemassa liike... se on pieni putiikki joka itse valmistaa näitä nastoja ja laittaa ne paikalleen. käyn itse siellä... laittaminen maksaa 10snt


    • jarre

      Äidilläni on jotkut kopiot ja kun katselin kaupassa aitoja, ne näyttivät ja tuntuivat aivan samanlaisilta kuin äitini jäljitelmätkin. Mahtaako olla aidot todellisuudessa paremmat..?

      • Keppiit käpälät

        Ostin maaliskuussa kahdet halppikset a` 4.95.Ajattelin etteivät kestä kovin kauaa. Siitä asti olen käyttänyt vain toisia. Välillä suihkussa harjaa näyttänyt, eikä mitään vikaa.
        Ja olen käyttänyt näitä kokoaikaisina jalkineina, töissä ja vapaaaikana, väri helmenharmaa.Sukulaistytön aitojen takaremmi ja nastat ovat uudemmista jo hajonneet.


      • paljon halpiksia käyttänyt
        Keppiit käpälät kirjoitti:

        Ostin maaliskuussa kahdet halppikset a` 4.95.Ajattelin etteivät kestä kovin kauaa. Siitä asti olen käyttänyt vain toisia. Välillä suihkussa harjaa näyttänyt, eikä mitään vikaa.
        Ja olen käyttänyt näitä kokoaikaisina jalkineina, töissä ja vapaaaikana, väri helmenharmaa.Sukulaistytön aitojen takaremmi ja nastat ovat uudemmista jo hajonneet.

        Mulla on halpiskopiot käytössä sekä töissä että vapaa- ajalla. Kestäneet hyvin, toimivat niinkuin kuuluukin. ELi ovat mukavat ja kevyet jalassa, eivät hiosta. Pesunkestävätkin ovat, mitä sairaalassa työskentelevänä kovasti arvostan.

        Työkaverilla aidot, kestivät muutaman viikon ennenkuin nastat irtosi ja remmi retkotti.

        Ja hintaeroa halpisten hyväksi lähes 40 euroa. Vaikka varaosia saisikin, on se aina oma vaivansa niitä korjuutella ja osia tilailla, kun on ehdat halpikset, kävelee tarvittaessa vaan kauppaan ja kantaa uudet käyttöön. Niin paljon vaivattomampaa!


      • kyllä
        paljon halpiksia käyttänyt kirjoitti:

        Mulla on halpiskopiot käytössä sekä töissä että vapaa- ajalla. Kestäneet hyvin, toimivat niinkuin kuuluukin. ELi ovat mukavat ja kevyet jalassa, eivät hiosta. Pesunkestävätkin ovat, mitä sairaalassa työskentelevänä kovasti arvostan.

        Työkaverilla aidot, kestivät muutaman viikon ennenkuin nastat irtosi ja remmi retkotti.

        Ja hintaeroa halpisten hyväksi lähes 40 euroa. Vaikka varaosia saisikin, on se aina oma vaivansa niitä korjuutella ja osia tilailla, kun on ehdat halpikset, kävelee tarvittaessa vaan kauppaan ja kantaa uudet käyttöön. Niin paljon vaivattomampaa!

        Olen samaa mieltä paljon halpiksia käyttänyt kanssa. Ei tarvitse käydä korjauttamassa, kun kaupasta saa uudet.
        Eikä kopioissakaan ole mitään vikaa, itse tykkään käyttää.


    • terveyssisar

      Itsellä on aidot aliigator croksit työkenkinä, ja feikki croksit kotona. Nämä kyllä on mukavat jalassa nämä aidot ,maksoivat 35e ja ne tarjoustalon crocksit 5e, joten eroa on.

      Muuten aidot crocksit hyvät paitsi märillä lattioilla meinaa lentää turvalleen.
      Mutta nämä croksit on hyvät nämä voi pestä dekossa.

      Halvimmat on ihan yees mutta rumat väriltään. Nyt menen töissä vaaleanpunaisilla crokceilla ja täältä terveysalalla on kaikilla croksit erivärisinä :D

      • hirveitä

        istuin jokin aika sitten Jorvin käytävällä, odottamassa ja voi kauhistus sitä näkyä, käytävällä vilisti jos jonkin värisiä ja kuvioisia halpis crokseja,mielestäni ne eivät kuulu sairaala käyttöön, ne ovat alkujaan olleet puutarhakengät ja sellaisena ne minullakin on olleet jo 3 kesää, ostin aidot Italiasta ja hyvit ovat kestäneet ,miellyttävät juuri pihalla, mutta en kyllä pihalta ne jalassa poist, eivät kyllä kuulu julkisille paikoille, on ne sen verran rumat, vaikka hyvät ovatkin jalassa.


      • Cullin

        Alligator ei ole Crocs. Eli siis epäaidot eivät ole Crocseja. Alligator on oma merkkinsä, mutta sen laatu on paljon paskempaa kuin aidossa Crocs™ versiossa. Ihmiset, lopettakaa feikki kenkien osto.


    • kyllä tunnistaa

      muustakin kuin krokotiili merkistä! Eivät hiosta ja haise kamalalle muoville...niinkuin kopiot. Aivan mahtavat kengät...ei jalka väsy pitkänkään matkan/työpäivän jälkeen:)))

      • Pasi

        Mahtavat tanssikengät, ei joudu lattialle eikä saatille, suojelevat tosi tehokkaaksi


      • eroa

        Minulla feikit 10€. Käytän niitä joka päivä nyt jo 10 kuukauden ajan työkenkinä. Ei minkäänlaisia hajuja, pehmeiltä tuntuvat pitkänkin päivän jälkeen, täysin uudenveroisina ovat pysyneet! Joo aidot on aina aidot, niin justiin! Täysin turhaa selitystä!


      • lähtee

        se haju kyllä viikossa pois jos niitä vaan käyttää


    • nappi1

      Oikeissa crokseissa on croksTM kengän alapuolella ja siinä yläpuolella olevassa kahvassa vai mikä se nyt onkaan :D

      • Cullin

        Siinähän onkin tietäjä! Voi vittu. Tästä ei vielä aitoutta tunnisteta. Myös napissa on Crocs™ logo. Eikä se ole mikään CROKS


    • heheheheh

      Ne on yhtä rumia :D Tää on vähän niinko joskus oli purjehduskengät muotia mullakin oli sellaset lapsena...Mutta ei helv XD Jotain tyylitajua ihmiset...

    • gdsg

      voisi lisätä vielä sellaisen vaihtoehdon, josta selviäisi, onko käyttämäsi crocsit aidot vai kopiot. Olis kiva tietää, kuinka moni onsatsannut kunnon tohveleihin.

    • Meidän muksut ainakin sanoo, että halpa malli on pehmeämpi ja mukavampi jalkaan!

      Eroa siis se että paremmat saa 40 euroa halvemmalla.

    • stsidii

      Eikös aidot crocsit muokkaudu jalan lämmön mukaan..

    • työkenkänä!!

      Vastikään luin jostain kortin kylkiäisena tulevasta lehdestä (Yhteishyvä, Me, Pirkka...whatever)asiantuntijan arvion erilaisista "terveyskengistä". Siinä Crocsien "naisellisempi" versio sai ainakin melko huonot arvostelut! Samoin monet muut hintavatkin mallit.
      Itse en tosiaankaan laittaisi moisia muovilätkyjä jalkaani ainakaan liikkuvaa työtä tehdessäni. Istumatyössähän on melko sama mitä jalassaan pitää, mutta jos olet jalkojesi päällä paljon niin en suosittelisi.
      Nythän poikettiin taas alkuperäisestä aiheesta mutta...Kamalat ne on silti koko hemmetin läpyttimet!!!!

      • ....

        No eihän niitä nyt oikeesti kukaan missään raksalla pidä tai hommassa, missä liikutaan paljon paikasta toiseen. Ja aika huono kommentoida jos ei ole koskaan kokeillut... Mutta esim. myyjille crocsit on omien kokemusten perusteella aikas hyvä valinta työkengiksi. Kun työ on pääasiassa seisomista kassalla tai rauhallista kävelyä myymälässä, crocsit kyllä auttavat jalkoja jaksamaan pitkän päivän.


    • muovia!!!

      Ihan yhtä rumia molemmat.Pitäisi lailla kieltää moisten muovihirvitysten käyttö julkisilla paikoilla.

      • Cullin

        Mikä vittu siinä näössä on vikana? Hyvät kengät muuten kesällä. Hanki hoitoa.


    • 8h jalkojen päällä

      TÄRKEIN ERO ON ETTÄ AIDOT CROCSIT OVAT TEHTY KUMISTA JA JÄLJENNÖKSET MUOVISTA.Olen käyttänyt kumpiakin 8h ja eron huomaa.Muovi lärpyillä jalat hikoilee, kengät haisee, ja jalat ovat väsyneet työpäivän jälkeen.Aidoilla tuskin tuntee olleensa jalkojen päällä.Älkää sairaalanväki peskö crocseja dekossa, kuten sanoin kengät ovat kumia ja kumi ei kestä dekon 100 asteista kuumaa vaan alkaa hapristua ja ne kutistuvat. Ne ei edes vaadi sellasta käsittelyä, pelkkä saippuavesi puhdistaa ne ja jos on tarvetta desinfiointiin, liota ne kloorivedessä.Kumille tarkoitettu aine myös kiillottaa ne alkuperäiseen kiiltoonsa.HUIPUT

    • Crocseilla kävelijä

      Ite ostin alkuun 5 euron kopiot. Nämä olivat erittäin heikot ja jalatkin rasittuivat. Remmi irtoi jo ensimmäisillä askelilla. Kenkä ei muotoutunut jalalle sopivaksi. Ainut, mikä oli yhteistä crocsien kans, oli lähes samannäköinen ulkonäkö.
      Sitten ostin noin noin 15 euron hi-pot. Nämä olivat jo paljon laadukkaammat. Kestivät pitempään kävelyä. Hi-poteissa oli myös paljon värivaihtoehtoja. Remmit ovat kestäneet, mutta pidemmillä kävelyillä tuntuu jo kantapäissä. Hi-poteihin tuli pieniä painaumia kenkäosaan..

      Lopulta ostin aidot crocsit. Näillä tuntuu pystyvän kävelevän loputtomiin. Ei ole vieläkään minkäänlaista kulumaa, mitä nyt kenkäpohja on kulunut normaalien kenkien tavoin. Todella hyvät jalassa, ei hiosta lainkaan. Selkeästi laadukkaammasta materiaalista tehdyt, kuin yhdetkään kopiot, joihin olen tutustunut.

    • ~voi kyynel~

      on pitkä ketju taas saatu aikaan ihan turhasta asiasta.

      Mitä ihmeen väliä sillä on mitkä kengät joku toinen ostaa ja mitä niistä maksaa,onko se sulta pois jos naapurin pirkko maksaa kengistään 40€?

      Seuraavaksi voitais tehdä ketju siitä että millasia alkkareita tai farkkuja ihmiset saa käyttää ja millaset pitäis lailla kieltää.
      Mä käytän vain hipsterssejä ja bootcutteja ja stringit ja pillit pitäis lailla kieltää...
      ;D

      • täällä...

        ole tarkoituskin keskustella aiheesta kuin aiheesta, ei tänne ole pakko tulla ihmettelemään...


      • ovat --->
        täällä... kirjoitti:

        ole tarkoituskin keskustella aiheesta kuin aiheesta, ei tänne ole pakko tulla ihmettelemään...

        en aio käyttää moisia ja ne on iha saakelin rumat. kerran kokeilin kävellä mutta ne tuntuu siltä kuin ne olisi suunniteltu tietynlaiselle jalalle. Mieluummin käytän mielikuvitustani ja ostan massasta erottuvat kengät.


      • ihmettelen itsekseni
        täällä... kirjoitti:

        ole tarkoituskin keskustella aiheesta kuin aiheesta, ei tänne ole pakko tulla ihmettelemään...

        huumoria ja vitsiä ymmärrä,silmäniskuhymiöstä huolimatta?

        Ei kai tämä(kään) nyt niin vakavasti otettava asia ole?
        :0


      • matkoilla
        ihmettelen itsekseni kirjoitti:

        huumoria ja vitsiä ymmärrä,silmäniskuhymiöstä huolimatta?

        Ei kai tämä(kään) nyt niin vakavasti otettava asia ole?
        :0

        leirintäalueilla. Helpot työntää jalkaan ja potkaista pois. Suihkun likaisella lattialla voi pitää jalassa,rannalla suojaa varpaita teräviltä kiviltä ja lasinsiruilta. Ensin oli kopiot jotka hiosti, nyt koko perheellä (myös lapsilla) on aidot. Ehdottomasti vain koti ja vapaa-ajan käyttöön meillä. Näyttää kyllä toosi kermeilta kaupungissa ja sairaaloissakin. Mutta suotakoon sairaalassa, mukavuus ennen kauneutta.


    • Aitojen omistaja

      Aidot kroksit on parempia pitää jalassa ja on niinkuin pehmeämmät :) itse omistan aidot

    • lapsille kasvaviin jalkoihin crockseja, niissä ei ole kunnollista tukea. Ja ihmettelen kuinka joku voi pitää koko työpäivän kenkää ilman kunnon tukea. Sitäpaitsi mielestäni ne eivät kuulu jokaiseen työpaikkaan. Kyllä itse pikkuisen katsoisin kun menisin asiakaspalaveriin ja vastapuolella olisi crocksit jalassa - tyylittömyyttä pitää puutarhakenkiä mikäli on asiakkaiden kanssa tekemisissä.

      En tiedä onko perää mutta olen kuullut että crocksitkin ovat "kopioita", ovat vain osanneet brändätä hyvin että luullaan että ovat ainoat ja alkuperäiset ....

      No itselläkin on kotona "puutarhakenkinä" valecrocksit enkä ikinä maksa 40 euroa muovikengistä. Kaverit valittavat että aidot hiottavat valtavasti....

      • Cullin

        Kirjoita ensin "Crocks" ensin. Crocs ei ole mikään kopio, se on ainoa ja alkuperäinen. VITTUUN KOPIOT MAAILMALTA!


    • mà vaan

      aidot tuntuu huomattavasti paremmilta kuin feikkicroksit!!!! ne tukee jalkoja ja on tosi stylet!!! kannattaa ostaa ellei vielà ole!!!

      • Cullin

        Kopio Crocsit ovat perseestä! Niitten laadunvalvonta on päin persettä, ja muutenkin matkiminen on säälittävää. Tekisivät kopiofirmat ne kengät edes kunnolla.


      • VAle grocsit
        Cullin kirjoitti:

        Kopio Crocsit ovat perseestä! Niitten laadunvalvonta on päin persettä, ja muutenkin matkiminen on säälittävää. Tekisivät kopiofirmat ne kengät edes kunnolla.

        Itselläni Soft merkkisen (vale roksit tdella) hyvät parin viikon jälkeen oman jalan mukaiset ja pehmeät!
        Ne ostin : www.kunnonkaupat.fi


    • sdp-hekopatti

      ostakaa feikki crocsit

    • kenkien käyttäjä

      Itselläni on ollut jo puolenkymmentä vuotta ns. parin euron croksit (ostin joskus parilla eurolla pari) - peräti 3 paria - ja hyvin ovat toimineet. Eivät ole hajonneet tms., olen pitänyt useammanlaisessa työssä (kaupassa, toimistossa) sekä vapaa-ajalla. Ovat hyvät jalassa & helpot käyttää.
      Itse en maksaisi ikinä muovi-/kumiläpysköistä 30 - 40 € hintaa - noita halvempia saa jo monet parit siihen hintaan - voi vaihtaa vaikka väriä halutessaan... Eikä noi halvemmatkaan ole sen kummemmin haisseet - tai ei ainakaan ilman nenää kenkään työntämistä erityisiä hajuja huomaa...

    • hobitti

      Aidot on paremmat jalkaan, vaikka niissäkään ei ole minkäänlaista tukea jalalle.
      Parin viikon käytön jälkeen jalat olivat hyvin kipeät, en suosittele crocseja ollenkaan!
      Rannalla ne ovat kyllä kätevät(:

      ps. Olkaa kilttejä ja älkää käyttäkö ns. julkisilla paikoilla crocseja ne on niin rumat, että oksettaa.

    • Mitäteencrocseille

      Miten saan aidoista Crocseista toisen remmin irti? Crocseissa on siis kaksi remmiä kummassakin. Saattaa kuulostaa erikoiselta vaikka on aito crocsin logokin niissä :) Mutta toinen remmi häiritsee joten leikkaanko irti vai revinkö nastat irti? Saako noita nastoja takaisin ollenkaan joilla remmit kiinni?

    • eicrik

      Kauheaa kun noita käytetään työkenkinä. On ehkä paskimmat mahdolliset.
      Kun aloitin niin sain aidot. Jalat koko ajan kipeänä ja kun ne on kumia niin tietäähän sen ettei ne hengitä.
      Sitten ostin omilla rahoilla Jalaksen työsandaalit ja nyt on hyvä olla.

    • 235rtgs

      On eroa. Crocks käyttää supermuovia. Ihan täysin erilaista kuin kaikki muut. Siis totaalisen erilaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe