Italialainen 'Nahkatakki' kauppias

,,,,,....

Mielenkiinnosta kyselen onko joku muu sattunut törmäämään kyseiseen veijariin? Itselläni kaveri tiedusteli autonsa ikkunasta puhunko englantia? Kertoi olevansa myyntiedustaja italiasta ja myi Stockmannille ym vaatteita. Oli ollut juuri miitingissä ja oli matkalla Turkuun ja sieltä laivalla Tukholmaan (auto alla Ruotsin kilvissä). Oli jäänyt muutama mallitakki vielä jäljelle jotka eivät olleet menneeksi kaupaksi ja koska takeilla on sen verran painoa ei halua niitä ottaa lentokoneeseen. Oli valmis myymään kuusi takkia kalleimman takin hinnalla ( hinnat vaihtelivat 400-600 euron välillä). Kaveri oli pukeutunut siististi ja esiintyi erittäin vakuuttavasti. Tuotteetkin näyttivät aidoilta ja olivat vielä hienoissa Emporion pusseissa. Hieman ihmetystä herätti että kaikki takit olivat erilaisia ja oli aina nahkaisesta moottoripyörätakista nahkaiseen naisten takkiin. Tällä luultavasti yritetään saada mahdollisimman monta kauppaa.
Kaveri ei varmasti ollut ensimmäistä eikä viimeistä kertaa huijaamassa joten millaisia tarinoita kaveri on kertonut?

5

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahkablaggi

On ollut liikkeellä jo kymmenkunta vuotta. Sanohan, että rekisteri on muistissa ja poliisi tulossa. Katso naamanilmettä.

• Hyviä takkeja kyllä

On pari takkia odottamassa parempia aikoja isäpapalla. Ovat olleet jo kolmisen vuotta.
      Oli italian poika mainostanut tulenkestävyydellä ja viimeisellä muodilla, ja että pakko myydä halvalla kun kuljetus pois suomesta on muka hankalaa, että saat lahjaksi. Italialaiseksi itseään kehui, mutta täytti kyllä romaanin tuntomerkit.

No, lämpimiä takkeja olivat, kestäviä kuin mitkä mutta rumia palomies-mallin taskuineen ja erikoisia päällä, vetävät joka suuntaan tai hihat liian lyhyet. Maksoivat monta sataa ja samanlaisia saa viidellä kympillä kuljun kartanosta.

• vaikka millä mitalla

Älyttömään hintaan myyvät halpaa sekunda-tavaraa. Yleensä just tavaratalojen parkkipaikoilla ja bensa-asemilla kaupustelevat ja aina on sama selitys. Hauskin paikka, missä moiseen veijariin olen törmännyt, on Espoon Keilaniemen Elisan pääkonttorin takana, jossa kävelee vain harvakseltaan porukkaa ruokatunnilla. Nauratti, että eikö tää veijari muka parempaa paikkaa kaupusteluun löytänyt. Oli kai ajanut sinne piiloon kytiltä ja silti yritti tehdä diilisä. Suomen rekkarissa oli tämä auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe