Suomi, Isänmaallisuus, aito skinhead kulttuuri...............

JP-Fin

Aito isänmaallisuus. Mielestäni ei ole sitä, että potkitaan kaduilla viattomia ihmisiä, Vedetään huumeita tai tehdään rikoksia. Aito isänmaalisuus tulee jokaiselta sisältään joka aidosti kunnioittaa sitä mistä olemme tulleet.

Aito Skinhead ei vedä huumeita tee muitakaan rikoksia. Aito skinhead kunnioittaa Kulttuuriaan alumperin se ei ole ollut väkivaltainen. http://www.lyseo.edu.ouka.fi/suvaitsevaisuus/historia/rasnyong/skinhead.html tuossa sivu minkä laitoin linkiksi tähän aiheeseen. siellä on ikäviäkin piirteitä skinhead kulttuurista. Suomessa väkivaltainen Skinhead liikekanta no jos poruka haluaa vankilaan niin antaa mennä suomessa pitäisi koventaa vankila tuomiot samaan malliin kuin esim: U.S.A 3 tuomio vankilaan niin pysyis vankilassa loppuelämän. elinkautinen oikeasti istuu loppuelämän vankilassa, ilman mahdollisuutta vapauteen. Kun taas myös maahan muuttajien tekemät rikokset maasta karkotus välittömästi. loppuisiko rikokset suomesta kun kaikki istuu loppuelämäänsä vankilassa? Ajatus olisi ihan varteen otettava. ei olisi henkilöitä enään jotka haluaisi tehä rikoksia. Ainakin itse ajattelen näin. En suosi väkivaltaa huumeita taikka rikoksia. En pidä kuitenkaan siitä että ihmiset ovat toisiaan kohtaan niin välinpitämättömiä jos joku onnettomuus sattuu niin kukaan ei pysähdy auttamaan. Kuitenkin ymmärrän miksi näin on, syy on pelko auttajaan kohdistuvasta mahdollisesta väkivalasta. Pelko siitä että itselleen tapahtuu jotain ikävää ja tämä on harmillista. Kun meidän maassamme vallitsee näkymätön pelon usva. kertokaa ruohkeasti mitä mieltä itse olette. Minä olen mikä olen ja ennen kaikkea olen suomalainen ja isänmaallinen.

38

4410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JP-Fin

      huomasin että viesti on pikkasen sekava mutta vastuuhan on lukijalla ei kirjottajalla. toivon että ymmärrätte oikein esittämäni asian ja kommentoitte myös

    • ...

      Täällä Vantaalla niitä on ruvennut viimeaikoina pyörimään jaloissa! tossa toissaviikolla 4 skinheadia rupesi kännissä haastaa riitaa mun kanssa kun olin matkalla kotiin töiden jälkeen. niitä varmaan ärsytti kun olen vähän pullero ja mulla on pitkä tukka. mutta ääliöt eivät tajunneet että olen harrastanut itsepuolustus lajeja ja painonnostoa aikonaan ja minulla on hyvin fyysinen työ. kimppuunhan ne sitten kävi porukalla! noh hommahan ei ollut mikään ongelma minulle! ensimmäisen kahden tyypin kädet oli helppo vääntää pokki siinä saman tien! ne kaksi muuta juoksi karkuun aika vikkelään! Tämähän sai minut oikeasti Suuttumaan kun ei edes uskalleta tapella! joten otin ne kaksi jälelle jääneet paskiaiset lisäkäsittelyyn! katkoin ne toisetkin kädet sen lisäksi taitoin nilkatkin poikki siitä kohtaan että kaverit eivät enää ikinä kävele kunnolla ja vielä muistutukseksi murskasin nenät vahvalla kämmenlyönnillä! ja jos ne 2 pelkuria tulee vastaan niin varottamatta katkon niitten kaikki luut! joten Varokaa paskakasat kun liikutte vantaalla tai helsingissä sillä minä valvon!

      • JP-Fin

        onneksi on niitäkin olemassa jotka ei soita turpaansa ei tappele. vaan elää muilla skinhead periaatteilla perhe koti työ terveelliset elämäntavat muutenkin tunnen muutamia tälläisiä henkilöitä. ja kyllä he ovat asiallisia, toista on sitten nuo jotka soittaa turpaansa ihan vaan saadakseen tappelun aikaseksi. Tietenkin myös ikäväksemme voimme todeta että jotkut skinheadiksi väittävät henkilöt on Feikkejä vetävät nappeja naamaansa viinankera ei se ole aitoa sellanen sihän on vaan rasisti mikä näyttää skiniltä, mutta ei todellisuudessa ole oikea skinhead. onhan näitä kaikissa alakulttuureissa myös noita nappi hirmuja... mietin vaan miksi ihmeessä ihmisten pitää suosia huumeita väkivaltaa ja rikoksia eikö ne opi vieläkään että väkivalta johtaa linnaan.... ei ole järkevää harrastaa väkivaltaa muutakuin itsensä puolustamiseen jos on pakko.


      • ....
        JP-Fin kirjoitti:

        onneksi on niitäkin olemassa jotka ei soita turpaansa ei tappele. vaan elää muilla skinhead periaatteilla perhe koti työ terveelliset elämäntavat muutenkin tunnen muutamia tälläisiä henkilöitä. ja kyllä he ovat asiallisia, toista on sitten nuo jotka soittaa turpaansa ihan vaan saadakseen tappelun aikaseksi. Tietenkin myös ikäväksemme voimme todeta että jotkut skinheadiksi väittävät henkilöt on Feikkejä vetävät nappeja naamaansa viinankera ei se ole aitoa sellanen sihän on vaan rasisti mikä näyttää skiniltä, mutta ei todellisuudessa ole oikea skinhead. onhan näitä kaikissa alakulttuureissa myös noita nappi hirmuja... mietin vaan miksi ihmeessä ihmisten pitää suosia huumeita väkivaltaa ja rikoksia eikö ne opi vieläkään että väkivalta johtaa linnaan.... ei ole järkevää harrastaa väkivaltaa muutakuin itsensä puolustamiseen jos on pakko.

        Minulla on sellainen käsitys että nuo skinheadit on uus natsei ja mitä dokkareita mä oon kattonut niin ne käy joukolla aina yhen tumma ihosen kimppuu kun yksin ei uskalla!


      • vastustan homoja
        JP-Fin kirjoitti:

        onneksi on niitäkin olemassa jotka ei soita turpaansa ei tappele. vaan elää muilla skinhead periaatteilla perhe koti työ terveelliset elämäntavat muutenkin tunnen muutamia tälläisiä henkilöitä. ja kyllä he ovat asiallisia, toista on sitten nuo jotka soittaa turpaansa ihan vaan saadakseen tappelun aikaseksi. Tietenkin myös ikäväksemme voimme todeta että jotkut skinheadiksi väittävät henkilöt on Feikkejä vetävät nappeja naamaansa viinankera ei se ole aitoa sellanen sihän on vaan rasisti mikä näyttää skiniltä, mutta ei todellisuudessa ole oikea skinhead. onhan näitä kaikissa alakulttuureissa myös noita nappi hirmuja... mietin vaan miksi ihmeessä ihmisten pitää suosia huumeita väkivaltaa ja rikoksia eikö ne opi vieläkään että väkivalta johtaa linnaan.... ei ole järkevää harrastaa väkivaltaa muutakuin itsensä puolustamiseen jos on pakko.

        minusta ulkomaalaisten pahoinpitely on törkeää. ja huumeiden ja muut huonot elin tavat ei kuullu elämääni. mutta missä voisi liittyä tai otaa yhteyttä näihin hyvä tapasiin suomalaisiin skinhead porukkaan. etsisin samanhenkistä ystävä piiriä


      • homofoobisia punaniskoja
        vastustan homoja kirjoitti:

        minusta ulkomaalaisten pahoinpitely on törkeää. ja huumeiden ja muut huonot elin tavat ei kuullu elämääni. mutta missä voisi liittyä tai otaa yhteyttä näihin hyvä tapasiin suomalaisiin skinhead porukkaan. etsisin samanhenkistä ystävä piiriä

        jotka vouhkaavat isänmaan puolesta, mutteivät edes osaa kirjoittaa suomea.
        tyypillisiä, alikoulutettuja rassareita, joita ei yhdistä mihinkään mikään muu kuin suomalaisuus. voi raukkoja.

        terveisin,

        se OIKEA skinhead.


      • juuh uudelleen
        homofoobisia punaniskoja kirjoitti:

        jotka vouhkaavat isänmaan puolesta, mutteivät edes osaa kirjoittaa suomea.
        tyypillisiä, alikoulutettuja rassareita, joita ei yhdistä mihinkään mikään muu kuin suomalaisuus. voi raukkoja.

        terveisin,

        se OIKEA skinhead.

        ei mua niinkään isänmaalisuus kiinnosta vaan se ystävä piiri. ja olen asunut nyt 2 vuotta homoseksuaalin kämppiksenä eikä pelota tippaakaa joten se siitä fobiasta


      • LÄSKIPÄÄHAISTAPASKA!

        hahhahahah. älä jauha tollasta paskaa. korkeintaan kurkit ikkunasta ku skinheadit käveli ohi ja näytit keskisormea kun ne ei nähny.


      • Olavioo
        LÄSKIPÄÄHAISTAPASKA! kirjoitti:

        hahhahahah. älä jauha tollasta paskaa. korkeintaan kurkit ikkunasta ku skinheadit käveli ohi ja näytit keskisormea kun ne ei nähny.

        Ei skinit ole koskaan olleet mitään erityistä minkäänlaisessa mittakaavassa yhteiskuntien vaikuttajina.


      • teros1968

        opettele apina suomea kirjottaa ennen kuin alat valehtelee


      • 14/88

        Ei helvetti..
        Täältä löyty syrjääntyny rasvakasa jota veljet on pyörittäny.
        Tuota tarinaas ei usko edes sun lemppari anime tyttökää joten ehdotan että tuut mäntsälään tai vedät ittes jojoon.. Tiiät ittekki kumpi on nopeempi tapa lähtee


      • skini

        Alkoi oikeen itkettään toi sun kusetus


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Minulla on sellainen käsitys että nuo skinheadit on uus natsei ja mitä dokkareita mä oon kattonut niin ne käy joukolla aina yhen tumma ihosen kimppuu kun yksin ei uskalla!

        Uusnatsit ja skinit ovat eri asia,eivätkä he ole sisimmissään pahoja ihmisiä. Oma isäni on skinari mutta silti mahtavin ihminen ketä tiedän. En itse ole rasisti ,mutta kunnioitan isäni ja sukuni päätöksiä. On uskomatonta miten niin sanotut "ulkopuoliset" näkevät asiat . Uusnatsit ja skinheadit ovat ihmisiä siinä missä muutkin


    • gerbi22

      niinkuin eräs joskus sanoi, nouskaamme ja lopettakaamme valittaminen, kaikki on kutenkin kansalaisista kiinni jos ei kä, niinme hoidetaan.

      Arjalaisten nousu,tehkää mitä vain se tapahtuu...! seuratkaa meitä.

      • lepaamaton red puta

        Suurin historiallinen huijaus oli se etta germaanit saatiin uskomaan etta he ovat muka arjalaisia,Hitler kusetti ja tanapaivana kebab miehet nauraa niinsanotusti "juutalaiseen partaansa"kun jotkut tietamattomat kantavat heidan,eli myoskin juutalaisten uskonnollista ristia eli hakaristia.Germaanit kusetettiin tappamaan toisiaan toisessa maailmansodassa ja nain todellisten arjalaisten(joita ovat myoskin juutalaiset)valta kasvoi,nain toimittiin myoskin Amerikassa,jossa intiaanit saatiin taistelemaan keskenaan.Mormoonien uskonto on lultavasti Espanjalaisten juttu.


      • siegheilviktoria
        lepaamaton red puta kirjoitti:

        Suurin historiallinen huijaus oli se etta germaanit saatiin uskomaan etta he ovat muka arjalaisia,Hitler kusetti ja tanapaivana kebab miehet nauraa niinsanotusti "juutalaiseen partaansa"kun jotkut tietamattomat kantavat heidan,eli myoskin juutalaisten uskonnollista ristia eli hakaristia.Germaanit kusetettiin tappamaan toisiaan toisessa maailmansodassa ja nain todellisten arjalaisten(joita ovat myoskin juutalaiset)valta kasvoi,nain toimittiin myoskin Amerikassa,jossa intiaanit saatiin taistelemaan keskenaan.Mormoonien uskonto on lultavasti Espanjalaisten juttu.

        Sieg heil! Voisitko vähentää tuollaisen paskan suoltamisen tänne, danke schön. "Germaanit kusetettiin tappamaan toisiaan toisessa maailmansodassa ja nain todellisten arjalaisten(joita ovat myoskin juutalaiset)valta kasvoi,nain toimittiin myoskin Amerikassa,jossa intiaanit saatiin taistelemaan keskenaan.Mormoonien uskonto on lultavasti Espanjalaisten juttu." Hirveintä sontaa mitä olen koskaan lukenut. Heil Hitler!


      • Supo tunnistaa jo
        siegheilviktoria kirjoitti:

        Sieg heil! Voisitko vähentää tuollaisen paskan suoltamisen tänne, danke schön. "Germaanit kusetettiin tappamaan toisiaan toisessa maailmansodassa ja nain todellisten arjalaisten(joita ovat myoskin juutalaiset)valta kasvoi,nain toimittiin myoskin Amerikassa,jossa intiaanit saatiin taistelemaan keskenaan.Mormoonien uskonto on lultavasti Espanjalaisten juttu." Hirveintä sontaa mitä olen koskaan lukenut. Heil Hitler!

        Shivari, lopeta...


      • Anonyymi
        siegheilviktoria kirjoitti:

        Sieg heil! Voisitko vähentää tuollaisen paskan suoltamisen tänne, danke schön. "Germaanit kusetettiin tappamaan toisiaan toisessa maailmansodassa ja nain todellisten arjalaisten(joita ovat myoskin juutalaiset)valta kasvoi,nain toimittiin myoskin Amerikassa,jossa intiaanit saatiin taistelemaan keskenaan.Mormoonien uskonto on lultavasti Espanjalaisten juttu." Hirveintä sontaa mitä olen koskaan lukenut. Heil Hitler!

        Mielestäni isänmaallisuuteen ei kuulu minkäänlaiset Skinhead-ym. ylimääräiset liikkeet. Riittää, kun kunnioittaa tätä meidän armasta Suomenmaata ja sen siniristilippua. Isämme ja monet äitimmekin olivat sodassa puolustamassa tätä maata. Hyvä, kun säilytimme itsenäisyytemme, vaikka olikin hiuskarvan varassa menettää se.

        Sen verran iso naapuri kunnioitti miestemme puolustustahtoa, että pääsimme maksamalla mahtavat sotakorvaukset, jotka mielestäni olivat aivan ylimitoitetut.

        Olkaamme ylpeitä kotimaastamme ja toivon, että maahan muuttaneet oppivat kunnioittamaan tätä maata. Meidän käytöksemme olkoon hyvänä esimerkkinä.


    • NAURAAAAAAAAAAAAAAAA

      Kaikki aina puhuu et jonsuussa sitä joensuussa tätä skinejä siellä täällä se on sitä -90 lukua semmosen paskan voi lopettaa täällä ei ole enää kuin tämmöisiä pikku poikia. et ei juuri pelättävää :DD


      https://www.facebook.com/profile.php?id=100000270660341#!/photo.php?fbid=1315432800729&set=a.1315431560698.45631.1077973109&type=1&theater

    • anarkia power

      minun kimpuuni kävi espoosa 10 skin headia mutta olen harrastanuit karatea ja homma ei ollu minulle mikään ogelma tapoin 5 skin headia ja 2 meni käsi poikki ja yhtä potkin päähän kun s makas maassa ja muut juoksi pakoon. Ensi kerralla vedän niitä uudestaan turpaan näytän että me anti fasistit ollaan kinkejä täällä.

      • Huomaa että olet mamu :D. Väkivaltanen antifasisti pelle. Väittää hakanneensa monia ihmisiä mutta se on paskapuhetta :D Luulin et antifa vastustaa väkivaltaisia fasisteja, vitun pelle ;D


      • fraulein2
        kasperi.rokman kirjoitti:

        Huomaa että olet mamu :D. Väkivaltanen antifasisti pelle. Väittää hakanneensa monia ihmisiä mutta se on paskapuhetta :D Luulin et antifa vastustaa väkivaltaisia fasisteja, vitun pelle ;D

        ja sinä et näköjään tajua sarkasmia :D tuo ihminen kirjoitti vastaukseksi tuon sille joka väitti hakanneensa neljä skiniä-
        IDIOOTTI. kaasukammioon sietäisit joutua.


    • teros1968

      miksi suomi on itsenäinen???? vaarimme ja isämme taisteli turhaan että tänne tuodaan kaikki vitun pellet asumaan ja sotaa pakoon. tappelisivat itse niin kuin pieni mutta saatanan sitkeä suomi.

      • Isänmaan puolesta 5+1

        Kaksi paappani, toinen suomenkielinen ja toinen ruotsinkielinen. Taisteli suomen vuoksi, niin että tämä olisi vapaa maa, jossa saisi asua erilaisia ihmisiä uskonnosta, rodusta tai muusta riippumatta. Paappani taisivat olla jopa poliittisesti ääripäistä, mutta heille oli tärkeä asia suomen puolustaminen, ei minkään yksittäisen mielipiteen puolustaminen.
        Tämä nykyinen kansanedustaja Jussi H-A, ei halua puolustaa suomea, vaan hän haluaa törkeästi hyötyä paappojeni uhrauksilla.
        Minä menen kyllä puolustamaan suomea , homojen , Somalian ja juutalaisen kassa, jotta J H-A on pahdollisuus kirjoittaa vapaasti !


    • haglabagla

      Nää kaljut natsiskinit on feikkiskinejä. Oikeat skinit leikkaavat tukan muutaman millin - 1.5cm pituiseksi. Oikeat skinit on rasisminvastaisia ja suosii ska ja reggaemusiikkia. Maiharit ja Fred Perry - paidat kuuluvat asiaan. Huom! EI maastohousuja, vaan levikset kääntölahkeilla ja henkseleillä.

      • 1st gen skin

        "Oikeat skinit on rasisminvastaisia ja suosii ska ja reggaemusiikkia. Maiharit ja Fred Perry - paidat kuuluvat asiaan. Huom! EI maastohousuja, vaan levikset kääntölahkeilla ja henkseleillä. "

        Ihan kuin ns/wp skinit eivät tuota tyylinikkarointia tietäisi "since day 1". Myöhäisherännäinen sharp-komukka voi tietenkin omaksi mielenrauhakseen uskotella itselleen mitä lystää. Suomessa ensimmäisen polven qlapäät olivat wp ja heidän luomalla väkivaltaisella maineella kaikenmaailman hipsteröivät homot ja hentoiset vaatefetisistit saavat nauttia pummina kovan kundin maineesta.


    • Hoo|igan

      Oi oi oi ! sorry but never surrender .

      • olenko ainoa ?

        Onko esim pirkanmaa seudulla enään skinejä kun tunnun olevan ainoa ja jos on ni missä ?


      • piripäiset kaljut
        olenko ainoa ? kirjoitti:

        Onko esim pirkanmaa seudulla enään skinejä kun tunnun olevan ainoa ja jos on ni missä ?

        Kaikki Suomen skinit ovat valuneet kai Stadiin ja muuttuneet kaljupäisiksi, maastohousuisiksi huumeidenkäyttäjiksi, jotka korkeintaan silloin tällöin jaksavat ylläpitää aatteen paloa huutelemalla neegereille lähijunassa.


    • paskahoususkini

      Poliisi pyytää vihjeitä myöhään sunnuntai-iltana Turussa tehdystä pahoinpitelystä.

      Turun Lausteen kaupunginosassa Sale-kaupan edustalla pahoinpideltiin 42-vuotiasta miestä sunnuntaina illalla kello puoli kahdentoista aikaan. Uhrille tuli vammoja muun muassa päähän.

      Poliisin saamien alustavien tietojen mukaan tekijöinä oli noin viisi ulkomaalaistaustaista henkilöä. Poliisin mukaan tekijät poistuivat tapahtumapaikalta Unkarinkadun suuntaan.

    • Naps*

      munat pois kaikilta isäm-maanpuallustajilta.

    • skin4

      voi jeesus mitä paskaa, minä löin näin ja katkoin kädet ja plaa plaa

    • Heil Nigler

      "Aito isänmaalisuus tulee jokaiselta sisältään joka aidosti kunnioittaa sitä mistä olemme tulleet."

      Afrikka. Olemme kaikki tulleet Afrikasta.

      • Anonyymi

        tulleet afrikasta
        mutta kulttuurimme syntyi sen jälkeen
        kuten ihonväri ja käytös


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuka täällä näitä oikein kaivelee? Joku entinen maiharipelle?

    • Anonyymi

      se on semmonen homma että kun sain b paperit taudista..

      Veksissä ei ollut muita kuin noita vitun pellejä kaikken tatuointiensa kanssa.

      MINUA hävetti lähteä kotiin...

      Nämä eivät osanneet kuoria perunoita eivätkä solmia maihareitansa.

      SAATANA mitä säälittävää paskaa.

      menisivät laiturin nokkaan miettimään ja häpeämään ihteänsä.

    • Anonyymi

      Noniin olemme tulleet 2021 luvulle, eikä nahkapäitä juurikaan näy missään ja nykyiset uusnatsit pukeutuvat räppäreiksi, koska maiharit ei kiinnosta nykynuorisoa.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe