Juu elikkä vaimo "tippuu" elokuussa kotihoidon tuelle. Kysyisin että kuinka asuntolaina kannattaa sumplata. Laina on puoliksi. Entäs jos vaimon tulot ensi vuonna ovat jotain 5000 euroa. Voinko ottaa lainat nimiini ja pyytää vaimon lainan suuruisen haltijavelkakirjan häneltä. Mitäs tähän murahtaa verokarhu? Veroilmoituksessahan on siis rasti että lainan koron saa käyttää puolison hyväksi mutta laskeeko verottaja meille edullisimman tavan vai ei?
Kotihoidon tuki ja asuntolainan vähennys
4
831
Vastaukset
- ihanko totta?
vaimo hoitaa sinun lastasi kotona ja sinä et halua sillä valin maksaa yhteisestä kodista asuntolainaa?!
hohhoijaa.
ota lyhennysvapaata ja maksa korot, se on vähintä mitä voit tehdä. Tai jää itse kotiin ja anna rouvan tienata. - sanon minäkin
Älä nyt todella rupea sumplimaan niitä lainoja ja maksamaan taas järjestelymaksuja, kyllä pankissa katsottaisiin hitaasti. Sinun kuuluu huolehtia lainojen maksuistakin vaikka vaimo on kotona tai sitten pistätte lapsen hoitoon ja tienaatte molemmat. Tai sinähän voit maksaa vaimollesi lapsen hoitamisesta, että pystyy omalta tililtä lyhentelemään.
Jos nyt jotenkin ajattelet, että verottaja rupeaa kyselemään, että milläs rahalla vaimon laina on lyhentynyt, niin turha huoli, näin tapahtuu tuhansissa asuntolainaperheissä ja silloin työssäkäyvä lyhentää niitä lainoja olkoon kenen nimissä tahansa.
Ei verottaja laske teille edullisinta tapaa korkovähennyksiin, te itse teette sen viiden minuutin työn, kun veroehdotus saapuu ja siirrätte kaikki korot sinun hyväksesi.- sen verran
että jos rahasta on tiukkaa, ota hetkeksi aikaa lyhennysvapaata, ainakin meidän pankissa se järjestyi helposti ja kuluitta.
Mutta siitä olen samaa mieltä, että vaimosi tekee työtä yhteiseksi hyväksi olemalla lapsen kanssa kotona. Mitään muuta tapaa ajatella tätä asiaa ei oikeastaan ole. - Kuinkas teillä??
sen verran kirjoitti:
että jos rahasta on tiukkaa, ota hetkeksi aikaa lyhennysvapaata, ainakin meidän pankissa se järjestyi helposti ja kuluitta.
Mutta siitä olen samaa mieltä, että vaimosi tekee työtä yhteiseksi hyväksi olemalla lapsen kanssa kotona. Mitään muuta tapaa ajatella tätä asiaa ei oikeastaan ole."Voinko ottaa lainat nimiini?" Eli siis minä maksan ja vaimo hoitaa lasta. Kävimme pankissa sopimassa lyhennysvapaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241