Onko tuttu ongelma
5
761
Vastaukset
- monesti kysytty
Ja parjattu. Jos autossa ei ole lokareita niin tuo kyseinen ongelma tulee eteen. Siis tolppalaakerit jumissa. Ei ole häävi homma vaihtaa itsekin, eikä kalliskaan.
- hintanen
... työ laitattaa? noin suurin piirtein.
- tekijästä
hintanen kirjoitti:
Ja missä teetät. Motonetti näkyy myyvän ylätukilaakerin hintaa 15,50e/kpl -94...06 malleihin. Työn hintaa en osaa sanoa, kun tein itse, aikaa meni tällaiselta harrastelijalta n. 2 h yhteensä molempien vaihtamiseen. Jos olet innokas vaihtamaan itse, yritän neuvoa sinua sen minkä ulkomuistista muistan. Työ ei ole vaikea, vaatii teitty valikoiman työkaluja, ei mitään erikoisia.
hintanen kirjoitti:
Tuttu oire, vetelyä oli aina jyrkän kurvin jälkeen. Lopulta kyllästyin ja vaihdatin molemmat laakerit. Laakereiden hinta oli alle 20€/kpl mutta työ noin 2 tuntia maksoi. Yhteensä lompakko laihtui noin 190€ matkat korjaamolle 2x15 km. Niin on kuin uusi auto ajaa sen jälkeen, ohjaus keskittää ja on paljon kevyempi. Suosittelen.
- tiedoista
karva.naamari kirjoitti:
Tuttu oire, vetelyä oli aina jyrkän kurvin jälkeen. Lopulta kyllästyin ja vaihdatin molemmat laakerit. Laakereiden hinta oli alle 20€/kpl mutta työ noin 2 tuntia maksoi. Yhteensä lompakko laihtui noin 190€ matkat korjaamolle 2x15 km. Niin on kuin uusi auto ajaa sen jälkeen, ohjaus keskittää ja on paljon kevyempi. Suosittelen.
... kaikille.
Onneksi ei ole tuon kalliimpi operaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514