Onko tuttu ongelma
5
749
Vastaukset
- monesti kysytty
Ja parjattu. Jos autossa ei ole lokareita niin tuo kyseinen ongelma tulee eteen. Siis tolppalaakerit jumissa. Ei ole häävi homma vaihtaa itsekin, eikä kalliskaan.
- hintanen
... työ laitattaa? noin suurin piirtein.
- tekijästä
hintanen kirjoitti:
Ja missä teetät. Motonetti näkyy myyvän ylätukilaakerin hintaa 15,50e/kpl -94...06 malleihin. Työn hintaa en osaa sanoa, kun tein itse, aikaa meni tällaiselta harrastelijalta n. 2 h yhteensä molempien vaihtamiseen. Jos olet innokas vaihtamaan itse, yritän neuvoa sinua sen minkä ulkomuistista muistan. Työ ei ole vaikea, vaatii teitty valikoiman työkaluja, ei mitään erikoisia.
hintanen kirjoitti:
Tuttu oire, vetelyä oli aina jyrkän kurvin jälkeen. Lopulta kyllästyin ja vaihdatin molemmat laakerit. Laakereiden hinta oli alle 20€/kpl mutta työ noin 2 tuntia maksoi. Yhteensä lompakko laihtui noin 190€ matkat korjaamolle 2x15 km. Niin on kuin uusi auto ajaa sen jälkeen, ohjaus keskittää ja on paljon kevyempi. Suosittelen.
- tiedoista
karva.naamari kirjoitti:
Tuttu oire, vetelyä oli aina jyrkän kurvin jälkeen. Lopulta kyllästyin ja vaihdatin molemmat laakerit. Laakereiden hinta oli alle 20€/kpl mutta työ noin 2 tuntia maksoi. Yhteensä lompakko laihtui noin 190€ matkat korjaamolle 2x15 km. Niin on kuin uusi auto ajaa sen jälkeen, ohjaus keskittää ja on paljon kevyempi. Suosittelen.
... kaikille.
Onneksi ei ole tuon kalliimpi operaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090