veroparatiisi vai veroparasiitti..

..tulevaisuudesssa köyhänä joudun laajan terassiparvekkeeni täyttämään jos minkälaisilla sekä jommosilla kasvatuksilla.. perunaa..vihanneksia, yrttejä, tai vaikka häkkilintuja ruuaks.. tähän on tultu tässä veroparasiittien maassa.. no enihau..mitä kaikkea voikaan kasvattaa jo monenkolaista perunaa ja mitä niiden kanssa voisi syödä? ilman ainaista perunaa ja kermakastiketta ei kuitenkaan.. minkälaisia kastikkeita..? metsässä pitää kiertää ja luonnossa muutenkin..salametsästystä en harrasta kun en haulikkoa omista.. ja pilkillä saa kalaa.. ehkä hankin haulikon..sepän tekemänä.. kiitos suomi-veroparasiittien.. no ehkä tässä tullaan toimeen tulevaisuudessakin.. mutta jää baareissa drinkkien nauttiminen ja rafloissa tippaaminen..

17

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulda Huoleton

kanssa vaikka oikeata läskisoosia. Sienistä saa monenmoista herkkua. Kalaa saa myös kesällä vaikka onkimalla...

Minulla on kaksipiippuinen haulikkokin kaapissa, ei katkaistu...

• ..pitää tehdä kastikkeita..tai pieninä erinä lisukkeina käy..saakos ihraa ja läskii halvalla vai pitääkö tapella turren kanssa?..haulikkoa saisit lainata voisin hankkia riistaa ja alkaa suomen greengrääsiksi..olen vain turhan nuori ja hyvätuoksuinen vielä..

• *Nalle
        pervokki kirjoitti:

..pitää tehdä kastikkeita..tai pieninä erinä lisukkeina käy..saakos ihraa ja läskii halvalla vai pitääkö tapella turren kanssa?..haulikkoa saisit lainata voisin hankkia riistaa ja alkaa suomen greengrääsiksi..olen vain turhan nuori ja hyvätuoksuinen vielä..

on minunkin kasvimaani:)Perunamaasta syön kuitenkin ensimmäiset uudet perunat.Tänä vuonna kokeilen siikliä ja puikulaa...viime vuonna van gohit kasvoivat kai alaspäin..

• *Nalle kirjoitti:

on minunkin kasvimaani:)Perunamaasta syön kuitenkin ensimmäiset uudet perunat.Tänä vuonna kokeilen siikliä ja puikulaa...viime vuonna van gohit kasvoivat kai alaspäin..

..lasit tulee partsille puolet partsista kasvinmaaks..ja toinen kesähuoneeks.. ja kaikkee mahdollosita helppohoitosta näin aluksi kasvamaan...

• titipiip
        pervokki kirjoitti:

..pitää tehdä kastikkeita..tai pieninä erinä lisukkeina käy..saakos ihraa ja läskii halvalla vai pitääkö tapella turren kanssa?..haulikkoa saisit lainata voisin hankkia riistaa ja alkaa suomen greengrääsiksi..olen vain turhan nuori ja hyvätuoksuinen vielä..

siitä, Pervokki alat vanheta ja haista pahalle, kun aikas pitkin metsiä pulujen perässä heilut. Huolimaton haulikonkäyttö saattaa johdattaa sinut paikkaan, jossa ruoka tulee ajallaan ja ei siitä tarvii maksaa!

• Hulda Huoleton
        pervokki kirjoitti:

sikalihaa saa...

Haulikkoa voisin vaikka lainata, jos sinulla siihen lupa. Salametsästyksestä en tykkää.

• titipiip kirjoitti:

siitä, Pervokki alat vanheta ja haista pahalle, kun aikas pitkin metsiä pulujen perässä heilut. Huolimaton haulikonkäyttö saattaa johdattaa sinut paikkaan, jossa ruoka tulee ajallaan ja ei siitä tarvii maksaa!

..luulet?..niihän sitä sanotaan et pulut on parasta..

• Hulda Huoleton kirjoitti:

sikalihaa saa...

Haulikkoa voisin vaikka lainata, jos sinulla siihen lupa. Salametsästyksestä en tykkää.

antaisiktko pervokin nääntyä nälkään? etkä siltikään lainaisi haulikkoa ..etkö puolla oikeuksiani nauttia luonnon antimista?.. tämä onkin kaksi piippuinen juttu..heheheheh..

• Hulda Huoleton
        pervokki kirjoitti:

antaisiktko pervokin nääntyä nälkään? etkä siltikään lainaisi haulikkoa ..etkö puolla oikeuksiani nauttia luonnon antimista?.. tämä onkin kaksi piippuinen juttu..heheheheh..

toki antaisi pervokin nälkään nääntyä, koska voisin itsekin saalista ampua ihan luvallisesti.

• Hulda Huoleton kirjoitti:

toki antaisi pervokin nälkään nääntyä, koska voisin itsekin saalista ampua ihan luvallisesti.

..tarvitaan tietysti äärimmäinen hätätilanne ravinnonpuutteen vuoksi.. nyt minun on kohta kuukahdettava sänkyyn..huomenna on työntäyteinen päivä..

• ..ei näy..kuudetta viestiä..

• *Nalle*

mun viesti ei kai tule...uusin sen hetken päästä:)

• *Nalle* kirjoitti:

..vissiin kaksi samankaltaista viestiä lähettää niin toinen tulee perille..

• *Nalle* kirjoitti:

..kai vissiin kaksi samankaltaista viestiä lähettää niin toinen tulee perille..

• *Nalle*
        pervokki kirjoitti:

..vissiin kaksi samankaltaista viestiä lähettää niin toinen tulee perille..

suunnittelin niitä helppohoitoisia...tilliä,persiljaa,keräsalaattia ym.
        ..retiisit on mun herkkua,,viipaleina leivän päällä..nam..

• joskus ....*****

itse jotakin etkä kopioisi aina muilta

tääkin otsikko on kopioitu tuolta yhdestä aikaisemmasta keskusteluketjusta

• ..näytä tie keskusteluun yhden löysin jossa veroparatiisi veroparatiisi.. globalisaatio ja jotain vuodelta 2006.. kaikki on jo keksitty ihmiset toistaa vaan toisistaan tietämättä..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      43
      9573
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2211
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1850
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1653
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      9
      1170
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1117
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      82
      894
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?