veroparatiisi vai veroparasiitti..

..tulevaisuudesssa köyhänä joudun laajan terassiparvekkeeni täyttämään jos minkälaisilla sekä jommosilla kasvatuksilla.. perunaa..vihanneksia, yrttejä, tai vaikka häkkilintuja ruuaks.. tähän on tultu tässä veroparasiittien maassa.. no enihau..mitä kaikkea voikaan kasvattaa jo monenkolaista perunaa ja mitä niiden kanssa voisi syödä? ilman ainaista perunaa ja kermakastiketta ei kuitenkaan.. minkälaisia kastikkeita..? metsässä pitää kiertää ja luonnossa muutenkin..salametsästystä en harrasta kun en haulikkoa omista.. ja pilkillä saa kalaa.. ehkä hankin haulikon..sepän tekemänä.. kiitos suomi-veroparasiittien.. no ehkä tässä tullaan toimeen tulevaisuudessakin.. mutta jää baareissa drinkkien nauttiminen ja rafloissa tippaaminen..

17

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulda Huoleton

kanssa vaikka oikeata läskisoosia. Sienistä saa monenmoista herkkua. Kalaa saa myös kesällä vaikka onkimalla...

Minulla on kaksipiippuinen haulikkokin kaapissa, ei katkaistu...

• ..pitää tehdä kastikkeita..tai pieninä erinä lisukkeina käy..saakos ihraa ja läskii halvalla vai pitääkö tapella turren kanssa?..haulikkoa saisit lainata voisin hankkia riistaa ja alkaa suomen greengrääsiksi..olen vain turhan nuori ja hyvätuoksuinen vielä..

• *Nalle
        pervokki kirjoitti:

..pitää tehdä kastikkeita..tai pieninä erinä lisukkeina käy..saakos ihraa ja läskii halvalla vai pitääkö tapella turren kanssa?..haulikkoa saisit lainata voisin hankkia riistaa ja alkaa suomen greengrääsiksi..olen vain turhan nuori ja hyvätuoksuinen vielä..

on minunkin kasvimaani:)Perunamaasta syön kuitenkin ensimmäiset uudet perunat.Tänä vuonna kokeilen siikliä ja puikulaa...viime vuonna van gohit kasvoivat kai alaspäin..

• *Nalle kirjoitti:

on minunkin kasvimaani:)Perunamaasta syön kuitenkin ensimmäiset uudet perunat.Tänä vuonna kokeilen siikliä ja puikulaa...viime vuonna van gohit kasvoivat kai alaspäin..

..lasit tulee partsille puolet partsista kasvinmaaks..ja toinen kesähuoneeks.. ja kaikkee mahdollosita helppohoitosta näin aluksi kasvamaan...

• titipiip
        pervokki kirjoitti:

..pitää tehdä kastikkeita..tai pieninä erinä lisukkeina käy..saakos ihraa ja läskii halvalla vai pitääkö tapella turren kanssa?..haulikkoa saisit lainata voisin hankkia riistaa ja alkaa suomen greengrääsiksi..olen vain turhan nuori ja hyvätuoksuinen vielä..

siitä, Pervokki alat vanheta ja haista pahalle, kun aikas pitkin metsiä pulujen perässä heilut. Huolimaton haulikonkäyttö saattaa johdattaa sinut paikkaan, jossa ruoka tulee ajallaan ja ei siitä tarvii maksaa!

• Hulda Huoleton
        pervokki kirjoitti:

sikalihaa saa...

Haulikkoa voisin vaikka lainata, jos sinulla siihen lupa. Salametsästyksestä en tykkää.

• titipiip kirjoitti:

siitä, Pervokki alat vanheta ja haista pahalle, kun aikas pitkin metsiä pulujen perässä heilut. Huolimaton haulikonkäyttö saattaa johdattaa sinut paikkaan, jossa ruoka tulee ajallaan ja ei siitä tarvii maksaa!

..luulet?..niihän sitä sanotaan et pulut on parasta..

• Hulda Huoleton kirjoitti:

sikalihaa saa...

Haulikkoa voisin vaikka lainata, jos sinulla siihen lupa. Salametsästyksestä en tykkää.

antaisiktko pervokin nääntyä nälkään? etkä siltikään lainaisi haulikkoa ..etkö puolla oikeuksiani nauttia luonnon antimista?.. tämä onkin kaksi piippuinen juttu..heheheheh..

• Hulda Huoleton
        pervokki kirjoitti:

antaisiktko pervokin nääntyä nälkään? etkä siltikään lainaisi haulikkoa ..etkö puolla oikeuksiani nauttia luonnon antimista?.. tämä onkin kaksi piippuinen juttu..heheheheh..

toki antaisi pervokin nälkään nääntyä, koska voisin itsekin saalista ampua ihan luvallisesti.

• Hulda Huoleton kirjoitti:

toki antaisi pervokin nälkään nääntyä, koska voisin itsekin saalista ampua ihan luvallisesti.

..tarvitaan tietysti äärimmäinen hätätilanne ravinnonpuutteen vuoksi.. nyt minun on kohta kuukahdettava sänkyyn..huomenna on työntäyteinen päivä..

• ..ei näy..kuudetta viestiä..

• *Nalle*

mun viesti ei kai tule...uusin sen hetken päästä:)

• *Nalle* kirjoitti:

..vissiin kaksi samankaltaista viestiä lähettää niin toinen tulee perille..

• *Nalle* kirjoitti:

..kai vissiin kaksi samankaltaista viestiä lähettää niin toinen tulee perille..

• *Nalle*
        pervokki kirjoitti:

..vissiin kaksi samankaltaista viestiä lähettää niin toinen tulee perille..

suunnittelin niitä helppohoitoisia...tilliä,persiljaa,keräsalaattia ym.
        ..retiisit on mun herkkua,,viipaleina leivän päällä..nam..

• joskus ....*****

itse jotakin etkä kopioisi aina muilta

tääkin otsikko on kopioitu tuolta yhdestä aikaisemmasta keskusteluketjusta

• ..näytä tie keskusteluun yhden löysin jossa veroparatiisi veroparatiisi.. globalisaatio ja jotain vuodelta 2006.. kaikki on jo keksitty ihmiset toistaa vaan toisistaan tietämättä..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1346
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      48
      1076
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      910
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      169
      887
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      880
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      835
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      194
      738
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      147
      736
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      726
    Aihe