huuhaapalsta onneksi on..

..on aika hyvin säästynyt negatiiviselta hulluudelta sekä pällien agressiotsunameilta.. jotka vaivaavat useita suomikakkosnelosen palstoja.. tähän päättyivät tiedoitukset..

tietotoimistojen uutistoimittaja pertti orvokki..

56

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuuuuu
      • ..verrattuna useisiin muihin palstoihin suomikakosnelosella..

• MuisQuuuuuuuu
        pervokki kirjoitti:

..verrattuna useisiin muihin palstoihin suomikakosnelosella..

Sitä mina vaan ei jaksa jymmartaa, miks tulla haastaa riitaa...Tai miksi ylipäätään täytyy riidellä...tms;o))...

• MuisQuuuuuuuu kirjoitti:

Sitä mina vaan ei jaksa jymmartaa, miks tulla haastaa riitaa...Tai miksi ylipäätään täytyy riidellä...tms;o))...

..niinpä..jos ei kadulla niin nimettömänä netissä.. hulluja kyllä löytyy ja ykls hullu suosittelee mielisairaaloiden lakkauttamista ja avohoitoa..eikö kaduilla kenties ole tarpeeksi hulluja?

• MuisQuuuuuuuu
        pervokki kirjoitti:

..niinpä..jos ei kadulla niin nimettömänä netissä.. hulluja kyllä löytyy ja ykls hullu suosittelee mielisairaaloiden lakkauttamista ja avohoitoa..eikö kaduilla kenties ole tarpeeksi hulluja?

Se on raha joka taas puhuu. Mut ei se mitään säästöä ole, kun jätetään ihminen hoitamatta ja heitteille:o/...
        Mä olin duunissa avopuolella 14 vuotta ja hyvin toimi...Huoh...Nyt palasin taas laitokseen...Ja duunia riittää;o)....

• MuisQuuuuuuuu kirjoitti:

Se on raha joka taas puhuu. Mut ei se mitään säästöä ole, kun jätetään ihminen hoitamatta ja heitteille:o/...
        Mä olin duunissa avopuolella 14 vuotta ja hyvin toimi...Huoh...Nyt palasin taas laitokseen...Ja duunia riittää;o)....

..joku professori älynuppi joka keksi loistavan ajatuksen kaalissaan..

• Olkoon krooninen mutta positiivinen hulluus kantava voimamme jatkossakin.

Suuri suolen henki varjelkoon meidät pällien tsunameilta.

• ..toivon kuitenkin että tarkoitat "suurella suolen hengellä" kuvainnoolliseti tahi symbolisesti huuhaa älytulvaa ja runosuolta.. joka puhkea kauniisin huuhaa kukkin.. aina välillä itse kullakin..

• pervokki kirjoitti:

..toivon kuitenkin että tarkoitat "suurella suolen hengellä" kuvainnoolliseti tahi symbolisesti huuhaa älytulvaa ja runosuolta.. joka puhkea kauniisin huuhaa kukkin.. aina välillä itse kullakin..

tarkotin kaikkee hyvää ja kaunista joka virvoittaa sielun ja saa ruumiin antamaan kaikkensa;)

• CharlieChaplin

Kyllä se pervokki on itse ihan huuhaa! Me muut huuhaalaiset ollaan tietysti ihan normmaaleita?..D

• ..huuhaalla on tosikko on vissiin normaali.. minä itse olen toimitsija.. en sen huuhaampi kuin kukaan muu huuhaa täällä..

• pervokki kirjoitti:

..huuhaalla on tosikko on vissiin normaali.. minä itse olen toimitsija.. en sen huuhaampi kuin kukaan muu huuhaa täällä..

täällä mennyt jo meno niin tylsäksi,ettei haukkuvat puskapällit jaksa notkua täällä;)

• blackmetal68 kirjoitti:

täällä mennyt jo meno niin tylsäksi,ettei haukkuvat puskapällit jaksa notkua täällä;)

meidän huumori vaan on pälleille liian älykästä. Yleensä kaikki sellanen on tylsää mitä ei tajua;)

..se voi olla.. mutta jos he eivät vain ymmärrä?.. siis jos he tosikkoja..
        itse täällä näin neljä vuotta käyneenä alan tulla kypsäksi ja hiukan hapantua.. enkä edes tiedä tuleeko niitä fiksuja aivopieruja multakaan.. tai onko koskaan tullutkaan..

• a-v kirjoitti:

meidän huumori vaan on pälleille liian älykästä. Yleensä kaikki sellanen on tylsää mitä ei tajua;)

se sitten johtuukin kun nuilla perinteisillä vittuilu palstoilla näyttää paremminkin meno kovenevan ja täällä on hiljaista kun huopatossu tehtaalla;)

• pervokki kirjoitti:

itse täällä näin neljä vuotta käyneenä alan tulla kypsäksi ja hiukan hapantua.. enkä edes tiedä tuleeko niitä fiksuja aivopieruja multakaan.. tai onko koskaan tullutkaan..

sä oot luova. Sitäpaitsi; ei livessäkään kukaan AINA loista... samat säännöt pätee virtuaaliseurusteluun.

se sitten johtuukin kun nuilla perinteisillä vittuilu palstoilla näyttää paremminkin meno kovenevan ja täällä on hiljaista kun huopatossu tehtaalla;)

ottaa sellasen käytännön et alkais käydä jollain toisella palstalla avautumassa kun sattuu huono päivä...;) Ilman nikkiä, luonnollisesti;)

• pervokki kirjoitti:

yllättäin ja arvaamaton aivotuhnu saattaa ehkä pelastaa tilanteen;))....mitäpä sitä väkisellä vääntämään;))...tulee vain jarrutusjälki!!;P

yllättäin ja arvaamaton aivotuhnu saattaa ehkä pelastaa tilanteen;))....mitäpä sitä väkisellä vääntämään;))...tulee vain jarrutusjälki!!;P

se jarruviiva tulee siinä vaiheessa ku tajuaa sukeltavansa riman alta;)

Mutta joo, ei väkisin.

• a-v kirjoitti:

ottaa sellasen käytännön et alkais käydä jollain toisella palstalla avautumassa kun sattuu huono päivä...;) Ilman nikkiä, luonnollisesti;)

siitään kummene..tai kuumene;))..mä nyt kyllä välillä terrorisoin nuilla muillakin palstoilla ihan tarpeeksi;)

• a-v kirjoitti:

se jarruviiva tulee siinä vaiheessa ku tajuaa sukeltavansa riman alta;)

Mutta joo, ei väkisin.

tosi miehellä on jarrutusjälki poksyssä..parhailla kaksi;))

siitään kummene..tai kuumene;))..mä nyt kyllä välillä terrorisoin nuilla muillakin palstoilla ihan tarpeeksi;)

jotta munkin puolesta?;) No eihän mun sitte tartte;)

Sä ootkin sellanen kotivaraterroristi...

• pervokki kirjoitti:

olet semmoinen luova ihminen..niin kyseessähän voi olla lakisääteinen ns:taidepaussi;))..sieltä tullaankin sitte takaisin entistä ehompana;))

tosi miehellä on jarrutusjälki poksyssä..parhailla kaksi;))

Vaihda kalsarit;)

• a-v kirjoitti:

jotta munkin puolesta?;) No eihän mun sitte tartte;)

Sä ootkin sellanen kotivaraterroristi...

kotivaran terroristi!--vakuumipakattu--hyvin ohuina siivuina vai--a-luokan leikkele;)

olet semmoinen luova ihminen..niin kyseessähän voi olla lakisääteinen ns:taidepaussi;))..sieltä tullaankin sitte takaisin entistä ehompana;))

Pervokilla on niin monta rautaa tulessa, monenlaista suunnitelmaa ja projektia et ihme kun se yleensä kerkiää tänne... tosin, taukopaikaksihan tää on omiaan;)

Jotkut jopa asuu täällä...

kotivaran terroristi!--vakuumipakattu--hyvin ohuina siivuina vai--a-luokan leikkele;)

hyvän päivän kunniaksi... sanotaan et ensiluokkainen kinkku;)))

• a-v kirjoitti:

olla omakuva? Oli meinaan aika paksu perse...

Mikään luomakunnan vaatekeksinnöistä ei oo niin hirvee ku miesten stringit... eihän ne naisillakaan hääviltä näytä mut tuntuu hyvältä päällä;)

ei oma kuva;)))D..naisten stringithän on jo vanha keksintö;)
        http://www.gutenberg.org/files/17910/17910-h/images/p026.jpg

• a-v kirjoitti:

hyvän päivän kunniaksi... sanotaan et ensiluokkainen kinkku;)))

ppttujauhoja!..luomukinkku;)

ppttujauhoja!..luomukinkku;)

sellanen viljalla kasvatettu luomukarju... pelkkää terästä;)

(kylläpä mulla onkin tänään hyvä päivä...)

• a-v kirjoitti:

olevan rautalankakehikko... varmaan ryhdikäs olo tuallasis;)

rento kuin rautakanki!..mitähän esim:saudi-arabian tai irakin uskonnollinen polliisi ois mieltä jos tommoiissa vastaan kävelis..vois ruoskinta ja kivitys olla aika lähellä!

rento kuin rautakanki!..mitähän esim:saudi-arabian tai irakin uskonnollinen polliisi ois mieltä jos tommoiissa vastaan kävelis..vois ruoskinta ja kivitys olla aika lähellä!

ja sanktioiden jälkeen paineltais kotiin... no joo, kyy sää tiärät;)

En oo kyyninen, ainoastaan realisti;)

• a-v kirjoitti:

sä oot luova. Sitäpaitsi; ei livessäkään kukaan AINA loista... samat säännöt pätee virtuaaliseurusteluun.

..ja enempi näin kesäaikaan varsinkin pitäs panostaa liveen.. liveseurusteluun ja kesäheilan etsimisenkin kannalta..

..näitä aivorupsuja tulee liialtikin.. ja pääsee äkäset..

• ku kivi kengassä!..luulenpa että jos heidän oman maan nainen olis nuissa tahi vrsinkin mies!..se ois viimene teko!! mut se siitä aiheesta..pitäs kysyä neuvoo kolmeleta viisaalta itämaan tietäjältä;))

• ettei kalsarin saumat hierrä;)

Itämailta tuskin löytyy kolmee viisasta, tuskin edes kahta...

• a-v kirjoitti:

ettei kalsarin saumat hierrä;)

Itämailta tuskin löytyy kolmee viisasta, tuskin edes kahta...

vista-päivytys torppas mut koneelta..ihmettelin et mitä sviddyä;))..itämaan viisaat miehet;)..onhan siellä nää: jeesus Christ Superstar,profeetta mohammed ja tuota Osama Bin Laden!;;)

vista-päivytys torppas mut koneelta..ihmettelin et mitä sviddyä;))..itämaan viisaat miehet;)..onhan siellä nää: jeesus Christ Superstar,profeetta mohammed ja tuota Osama Bin Laden!;;)

ei kukaan tiedä mut eiks nää kaks muuta oo jo aikoja sitte siirtyny muualle viisasteleen?;)

• a-v kirjoitti:

ei kukaan tiedä mut eiks nää kaks muuta oo jo aikoja sitte siirtyny muualle viisasteleen?;)

täällä suomi24:N palstoilla inttävät;))..kamala kun piti jäähä töllöttää haavi auki telkkua kun siinä oli nsemmonen kiärmenaenen..nuori neitokainen..mikä lie venetsian sirkus!...jolla raajat niin sekaisin,solmulla ja mutkilla!!..mä en saa strinkejä ja palleja edes nuin sekaisin;))

täällä suomi24:N palstoilla inttävät;))..kamala kun piti jäähä töllöttää haavi auki telkkua kun siinä oli nsemmonen kiärmenaenen..nuori neitokainen..mikä lie venetsian sirkus!...jolla raajat niin sekaisin,solmulla ja mutkilla!!..mä en saa strinkejä ja palleja edes nuin sekaisin;))

tälläsen rautakangen on vähän vaikee tajuta sellasia käärmeihmisiä... eiks niillä oo luita ollenkaan?;)

Olisit ollu hiljaa... nyt mun takaraivossa jyllää kuva susta selvittelemässä palleja ja stringin naruja...;)))

• a-v kirjoitti:

tälläsen rautakangen on vähän vaikee tajuta sellasia käärmeihmisiä... eiks niillä oo luita ollenkaan?;)

Olisit ollu hiljaa... nyt mun takaraivossa jyllää kuva susta selvittelemässä palleja ja stringin naruja...;)))

sakset kaivaa esille..että veri taas kierttää--

sakset kaivaa esille..että veri taas kierttää--

päästä hirttymään... siitä ei hyvä heilu. Ainakin kunniakas suvunjatko-ura olis katkolla;)

• a-v kirjoitti:

päästä hirttymään... siitä ei hyvä heilu. Ainakin kunniakas suvunjatko-ura olis katkolla;)

ne on ennen pässitkin kuohittu;)

ne on ennen pässitkin kuohittu;)

sie sitte pässi? Vai pukkiko sie oot?;)

Ei nyt kuitenkaan kuohita...

• a-v kirjoitti:

sie sitte pässi? Vai pukkiko sie oot?;)

Ei nyt kuitenkaan kuohita...

kuitenkin kuin pässiä narussa;)..jos ei kuohittavax niin sitte astutettavax;DDDDDD!

kuitenkin kuin pässiä narussa;)..jos ei kuohittavax niin sitte astutettavax;DDDDDD!

se on paha paikka?;)))

Voi sentään, ihan surku tuloo...;)

• a-v kirjoitti:

se on paha paikka?;)))

Voi sentään, ihan surku tuloo...;)

kuka se pässiä taluttaa;))..oli naru kaulas tai missä;)DD

• kbasa

suosittelisin tuota sanaa finlandia talon pinnoitukseen!
      mutta kun vaan siinä marmorissa roikkuvat :-(

• ..pällejä..juu muttei kovin agressiivisia kumma kun yleensä sieltä tulee jättimäinen sontaaalto.. tsontami.. nimeltään..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      391
      41042
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9584
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6240
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4998
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3945
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3478
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2338
    Aihe