Jeesus luovuttaa

Naomi

häävaatteet, puhdistetulle. Häävaatteita ei liata, eikä liattuja vaatteita viedä Jeesuksen pesetettäväksi yhä uudelleen ja uudelleen. Jeesus ei ole mikään pesukone, johon voi aina laittaa sotatut vaatteet yhä uudelleen.

Miksi pilkkaatte Jeesusta, tehden armon halvaksi, miksi palvotte syntiä, ettekä usko Jeesusta?

Uutta viiniä ei lasketa vanhoihin leileihin!

53

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeudella

sinä väität, että ihmiset, jotka täällä kirjoittavat ja jotka eivät ota Sunilta mitään vastaan, eivät usko Jeesukseen. Totisesti me uskomme ja Jeesus on itse antanut meille sen uskon. Me uskomme Jeesukseen ja Jumalan käskyihin ja se estää synnin.

Me emme ole niin itseämme täynnä, emmekä edes uskalla tehdä itsestämme Jeesuksen vertaisia, eli synnittömiä, kuten te täällä teette (antikristillinen henki), vaan me olemme kiitollisia armosta pelastumisesta ja koska meillä on yli kaiken menevät rakkaus Jumalaan, emme tahdo tehdä syntiä ja jos huomaamme ajatuksissamme synnin teemme siitä heti parannuksen ja näin ei synti tee meihin pesää.

Me onnelliset elämme armon alla ja saamme vapaasti kasvaa Jumalan tuntemiseksi ja se on todella valtavaa armoa. Meidän ei tarvitse mitään pelätä, sillä RAKKAUS on kasvattajamme.

Rakkaus täyttää lain.

Mitenkähän sinulle tämän kertoisi, että pääsisit vapaaksi valheenverkosta. Miksi sinä olet mennyt noin sokeaksi, että uskot heidän höpötyksensä, jotka antikristilliselle voimalaan halventavat Jumalan Sanan, eli apostolien ja profeetoiden perustukselle ja Jeesuksen Kulmakivelle rakennetun uskon.

• Naomi

Jeesukseen mutta ette usko Jeesusta. Tulee käydä ahtaasta portista Hänen luokseen.

Miksi tätäkään et usko: "Eikä kukaan laske nuorta viiniä vanhoihin nahkaleileihin; muutoin viini pakahuttaa leilit, ja viini menee hukkaan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini on laskettava uusiin leileihin.""

Eli syntisaastan keskelle Jeesus ei sijaansa tee. Ensin Jumala puhdistaa kaikesta saastasta ja kuonasta, ja sen jälkeen Kristus luovuttaa Totuuden Henkensä valittunsa sydämeen.

• tämä:

Jokaisen oksan Jumala puhdistaa, jotta se tekisi runsaamman Hedelmän ja jokaisen astian Jumala pesee ja muuttaa kullaksi, tai hopeaksi, jotka ovat Hänen käyttöään varten. Jos tapaat tuomitsevia ja ilkeitä ihmisiä tiedä, että heitä ei ole Jumala puhdistanut ja näin he eivät ole Jumalan omia ja Jeesuksen lunastamia. Hedelmistään puu tunnetaan ja jos ei tätä usko, niin sokeudessaan nielee mitä kamalampaa hedelmää kantavien harhautuksen.

Tässä Malakia kolmosessa kerrotaan lopunajan Jeesuksen ilmentyminen Temppeliinsä, josta käsin Hän omansa puhdistaa saaden meidät puhtaaksi, kuin kulta ja hopea. Tämä on täysin totta ja olen tämän itse saanut kokea ja huomaa, että minä omistan Jeesuksen antamana Hyvät Hedelmät, eli totisesti olen rauhaa ja ilo täynnä ja en riko Jeesuksen uskoa, jotka on apostolien ja profeettojen perustalle perustettu ja jonka Kulmakivenä on Jeesus Kristus ja näin ollen en riko rakkaudenkäskyjä vastaan, koska vain rakastava elää rakkaudenlaissa eli laissa joka on puolestamme täytetty.
        Malakia 3
        1 Katso, minä lähetän sanansaattajani, ja hän on valmistava tien minun eteeni. Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte, ja liiton enkeli, jota te halajatte. Katso, hän tulee, sanoo Herra Sebaot.
        2 Mutta kuka kestää hänen tulemisensa päivän, ja kuka voi pysyä, kun hän ilmestyy? Sillä hän on niinkuin kultasepän tuli ja niinkuin pesijäin saippua.
        3 Ja hän istuu ja sulattaa ja puhdistaa hopean, hän puhdistaa Leevin pojat, saa ne puhtaiksi kuin kullan ja hopean ja sitten he tuovat Herralle uhrilahjoja vanhurskaudessa.
        4 Ja Herralle ovat otollisia Juudan ja Jerusalemin uhrilahjat niinkuin ammoin menneinä päivinä ja muinaisina vuosina.
        5 Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
        6 Sillä minä, Herra, en muutu, ettekä te, Jaakobin lapset, herkeä:
        7 isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"
        8 Riistääkö ihminen Jumalalta? Te kuitenkin riistätte minulta. Mutta te sanotte: "Missä asiassa me sinulta riistämme?" Kymmenyksissä ja antimissa.
        9 Te olette kirouksella kirotut, kun te, koko kansa, riistätte minulta.
        10 Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
        11 Ja minä karkoitan nuhtelullani teiltä syöjäsirkat turmelemasta teidän maanne hedelmää, eikä teidän viiniköynnöksenne kedolla ole hedelmätön, sanoo Herra Sebaot.
        12 Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat, sillä te tulette olemaan ihasteltu maa, sanoo Herra Sebaot.
        13 Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"
        14 Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
        15 Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
        16 Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.
        17 Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
        18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.

• menetit
        Naomi kirjoitti:

Jeesukseen mutta ette usko Jeesusta. Tulee käydä ahtaasta portista Hänen luokseen.

Miksi tätäkään et usko: "Eikä kukaan laske nuorta viiniä vanhoihin nahkaleileihin; muutoin viini pakahuttaa leilit, ja viini menee hukkaan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini on laskettava uusiin leileihin.""

Eli syntisaastan keskelle Jeesus ei sijaansa tee. Ensin Jumala puhdistaa kaikesta saastasta ja kuonasta, ja sen jälkeen Kristus luovuttaa Totuuden Henkensä valittunsa sydämeen.

noin täydellisesti kyvyn rakastaa lähimmäistäsi. Milloin aloit noin pahasti epäillä lähimmäisiäsi ja heitelle vakavia ja pahoja syytöksiä? Muistatko milloin tuo tapahtui kohdallasi? Tapahtuiko se vasta sen jälkeen, kun aloit kaveerata sunilaisten kanssa, eli joko olet menettänyt kaiken totuuden ja joko se menetys on tehnyt sinut kyvyttömäksi uskomaan Jeesukseen, joka on rakkaus ja joka on luvannut pelastaa jokaisen, joka tahtoo pelastukseen tulla. Kamalaa harhaa tuo sunilaisten farisealaisuus. Heidän pitää ensin olla jotakin, jotta he kelpaavat Jeesukselle ja heistä kuulemma vasta kolme on kelvollista ja muut odottavat jotakin, eli tietämättään yrittävät itseään puhdistaa kelvollisiksi ja tekevät itsestään helvetinlapsia, pahempia, kuin itse tuon farisealaisuuden aloittanut.

En osaa sinua auttaa, sillä minulla rakkauskäskyt ovat kaikki kaikessa ja koska näin on, minä kunnioitan lähimmäisiäni, kuten itseäni, eli rakastan. Jeesus on minulle kaikki kaikessa ja Hänen kasvattamanaan olen saanut kokea ihmeet ja tulla tasapainoiseksi, onnelliseksi ja rakastavaksi ja joka kieltää tämän Raamatun lupauksen näistä Hyvistä Hedelmistä jää niistä ikuisesti osattomaksi.

• niin rienauksesi
        Naomi kirjoitti:

Jeesuksen lunastamia kohtaan loppuisi! Vai puuttuuko Kristuksen kärsimyksistä vielä jotakin? Ei puutu!
        Jeesuksen sovintokärsimys on lopullinen. Viimeinenkin pisara on pudonnut hänen kärsimystensä maljaan. "Se on täytetty!"

• Naomi
        menetit kirjoitti:

noin täydellisesti kyvyn rakastaa lähimmäistäsi. Milloin aloit noin pahasti epäillä lähimmäisiäsi ja heitelle vakavia ja pahoja syytöksiä? Muistatko milloin tuo tapahtui kohdallasi? Tapahtuiko se vasta sen jälkeen, kun aloit kaveerata sunilaisten kanssa, eli joko olet menettänyt kaiken totuuden ja joko se menetys on tehnyt sinut kyvyttömäksi uskomaan Jeesukseen, joka on rakkaus ja joka on luvannut pelastaa jokaisen, joka tahtoo pelastukseen tulla. Kamalaa harhaa tuo sunilaisten farisealaisuus. Heidän pitää ensin olla jotakin, jotta he kelpaavat Jeesukselle ja heistä kuulemma vasta kolme on kelvollista ja muut odottavat jotakin, eli tietämättään yrittävät itseään puhdistaa kelvollisiksi ja tekevät itsestään helvetinlapsia, pahempia, kuin itse tuon farisealaisuuden aloittanut.

En osaa sinua auttaa, sillä minulla rakkauskäskyt ovat kaikki kaikessa ja koska näin on, minä kunnioitan lähimmäisiäni, kuten itseäni, eli rakastan. Jeesus on minulle kaikki kaikessa ja Hänen kasvattamanaan olen saanut kokea ihmeet ja tulla tasapainoiseksi, onnelliseksi ja rakastavaksi ja joka kieltää tämän Raamatun lupauksen näistä Hyvistä Hedelmistä jää niistä ikuisesti osattomaksi.

tuovaa, etkä näe että omassa sokeudessasi olet matkalla laveaa tietä. Lavea tie ei vie pelastukseen. Milloin totuuden tuominen on ollut rakkaudettomuutta, eikö suurinta rakkautta ole osoittaa, miten saa kohdata Jeesuksen?

• Naomi
        tämä: kirjoitti:

Jokaisen oksan Jumala puhdistaa, jotta se tekisi runsaamman Hedelmän ja jokaisen astian Jumala pesee ja muuttaa kullaksi, tai hopeaksi, jotka ovat Hänen käyttöään varten. Jos tapaat tuomitsevia ja ilkeitä ihmisiä tiedä, että heitä ei ole Jumala puhdistanut ja näin he eivät ole Jumalan omia ja Jeesuksen lunastamia. Hedelmistään puu tunnetaan ja jos ei tätä usko, niin sokeudessaan nielee mitä kamalampaa hedelmää kantavien harhautuksen.

Tässä Malakia kolmosessa kerrotaan lopunajan Jeesuksen ilmentyminen Temppeliinsä, josta käsin Hän omansa puhdistaa saaden meidät puhtaaksi, kuin kulta ja hopea. Tämä on täysin totta ja olen tämän itse saanut kokea ja huomaa, että minä omistan Jeesuksen antamana Hyvät Hedelmät, eli totisesti olen rauhaa ja ilo täynnä ja en riko Jeesuksen uskoa, jotka on apostolien ja profeettojen perustalle perustettu ja jonka Kulmakivenä on Jeesus Kristus ja näin ollen en riko rakkaudenkäskyjä vastaan, koska vain rakastava elää rakkaudenlaissa eli laissa joka on puolestamme täytetty.
        Malakia 3
        1 Katso, minä lähetän sanansaattajani, ja hän on valmistava tien minun eteeni. Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte, ja liiton enkeli, jota te halajatte. Katso, hän tulee, sanoo Herra Sebaot.
        2 Mutta kuka kestää hänen tulemisensa päivän, ja kuka voi pysyä, kun hän ilmestyy? Sillä hän on niinkuin kultasepän tuli ja niinkuin pesijäin saippua.
        3 Ja hän istuu ja sulattaa ja puhdistaa hopean, hän puhdistaa Leevin pojat, saa ne puhtaiksi kuin kullan ja hopean ja sitten he tuovat Herralle uhrilahjoja vanhurskaudessa.
        4 Ja Herralle ovat otollisia Juudan ja Jerusalemin uhrilahjat niinkuin ammoin menneinä päivinä ja muinaisina vuosina.
        5 Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
        6 Sillä minä, Herra, en muutu, ettekä te, Jaakobin lapset, herkeä:
        7 isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"
        8 Riistääkö ihminen Jumalalta? Te kuitenkin riistätte minulta. Mutta te sanotte: "Missä asiassa me sinulta riistämme?" Kymmenyksissä ja antimissa.
        9 Te olette kirouksella kirotut, kun te, koko kansa, riistätte minulta.
        10 Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
        11 Ja minä karkoitan nuhtelullani teiltä syöjäsirkat turmelemasta teidän maanne hedelmää, eikä teidän viiniköynnöksenne kedolla ole hedelmätön, sanoo Herra Sebaot.
        12 Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat, sillä te tulette olemaan ihasteltu maa, sanoo Herra Sebaot.
        13 Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"
        14 Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
        15 Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
        16 Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.
        17 Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
        18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.

vääntää totuuden valheeksi. Oletko sama kirjoittaja joka tässä aloituksessa on muitakin viestejä laittanut nikittömänä?

• totuuden
        Naomi kirjoitti:

tuovaa, etkä näe että omassa sokeudessasi olet matkalla laveaa tietä. Lavea tie ei vie pelastukseen. Milloin totuuden tuominen on ollut rakkaudettomuutta, eikö suurinta rakkautta ole osoittaa, miten saa kohdata Jeesuksen?

sunilaisuus ei tuo totuutta.

Yksinkertaista - jos avaa silmänsä Raamatulle näke tämän helposti. Jos lukee sunin eeposta - pimenee entisestään.

Raamattu sanoo että lavea tie ei vie pelastukseen - miksi sitä uskovaisille paasaat?

Raamattu varoittaa myös vääristä opeista ja profeetoista..

Otit tuon ensimmäisen ajatuksen ja heitit pois tuonm toisen.

Raamattu riittää opinkirjaksi loppuun asti. .

• Naomi
        totuuden kirjoitti:

sunilaisuus ei tuo totuutta.

Yksinkertaista - jos avaa silmänsä Raamatulle näke tämän helposti. Jos lukee sunin eeposta - pimenee entisestään.

Raamattu sanoo että lavea tie ei vie pelastukseen - miksi sitä uskovaisille paasaat?

Raamattu varoittaa myös vääristä opeista ja profeetoista..

Otit tuon ensimmäisen ajatuksen ja heitit pois tuonm toisen.

Raamattu riittää opinkirjaksi loppuun asti. .

Sana on pelkkiä kuolleita kirjaimia. Et näe etkä ymmärrä, sokeudessa elät.

• sama puhuuko
        Naomi kirjoitti:

vääntää totuuden valheeksi. Oletko sama kirjoittaja joka tässä aloituksessa on muitakin viestejä laittanut nikittömänä?

Naomi, Armik tai Suni, aina yhtä vastenmielistä heidän puheensa on. Ei luottamusta, eikä minkäänlaista rakkautta, ei pisaraakaan koskaan muita kohtaan, kuin ehkä toisiaan kohtaa sielujen yhteenkuuluvaisuutta lihallisuudessa. Kiitos Jeesukselle, että läheisyydessäni ei elä heidän kaltaisiaan.

Ymmärrän hyvin, miksi heille ei kelpaa Jeesuksen rakkaus ja armo. Tuollaiset ihmiset ovat juuri niitä itsensä korottajia, jotka tappoivat Jeesuksen, mutta tietämättä, että niin heidän piti tehdä, jotta voitto meille on varmistettu.

Miksi te haluatte olla noin äärettömän epämiellyttäviä. Ei missään ole kaltaisiannne, vaan yleensä ihmiset pyrkivät tutustumaan toisiinsa ja olemaan kohteliaita ennen, kuin tekevät arviointejaan, mutta te hyökkäätte syytöksinne yrittämättäkään tutustua syytöksen kohteeseen. Olette ihmisinä ala-arvoisia pelkureita, eli menettäneet kokonaan Jumalan kuvan, mikä teihinkin oli tarkoitus palauttaa, sillä kuvakseen Jumala ihmisen loi ja vaikka synti sen kuvan peitti, niin Jeesuksen omissa se kuva kirkastuu, teissä pimenee ja synkistyy.

Jo psygologia tuntee kaltaisenne syyttäjät ja toisten vihaajat pelkureina. Rohkea uskaltaa etsiä totuutta, mutta pelkuri kätkeentyy milloin kenenkin selän taakse, tai aloittaa vihan ja syytökset, että ei vain joutuisi tekemisiin kenenkään "väärän" kanssa. Pahimmat pelkurit ja raukat majailevat tällä paltalla.

• Naomi
        sama puhuuko kirjoitti:

Naomi, Armik tai Suni, aina yhtä vastenmielistä heidän puheensa on. Ei luottamusta, eikä minkäänlaista rakkautta, ei pisaraakaan koskaan muita kohtaan, kuin ehkä toisiaan kohtaa sielujen yhteenkuuluvaisuutta lihallisuudessa. Kiitos Jeesukselle, että läheisyydessäni ei elä heidän kaltaisiaan.

Ymmärrän hyvin, miksi heille ei kelpaa Jeesuksen rakkaus ja armo. Tuollaiset ihmiset ovat juuri niitä itsensä korottajia, jotka tappoivat Jeesuksen, mutta tietämättä, että niin heidän piti tehdä, jotta voitto meille on varmistettu.

Miksi te haluatte olla noin äärettömän epämiellyttäviä. Ei missään ole kaltaisiannne, vaan yleensä ihmiset pyrkivät tutustumaan toisiinsa ja olemaan kohteliaita ennen, kuin tekevät arviointejaan, mutta te hyökkäätte syytöksinne yrittämättäkään tutustua syytöksen kohteeseen. Olette ihmisinä ala-arvoisia pelkureita, eli menettäneet kokonaan Jumalan kuvan, mikä teihinkin oli tarkoitus palauttaa, sillä kuvakseen Jumala ihmisen loi ja vaikka synti sen kuvan peitti, niin Jeesuksen omissa se kuva kirkastuu, teissä pimenee ja synkistyy.

Jo psygologia tuntee kaltaisenne syyttäjät ja toisten vihaajat pelkureina. Rohkea uskaltaa etsiä totuutta, mutta pelkuri kätkeentyy milloin kenenkin selän taakse, tai aloittaa vihan ja syytökset, että ei vain joutuisi tekemisiin kenenkään "väärän" kanssa. Pahimmat pelkurit ja raukat majailevat tällä paltalla.

halajaisi sulosävelmiä, lihallista lirkutusta, mutta sellaista et Totuuden tuojien sanomasta löydä, sillä Jumalan omat kertovat sitä sanomaa, mikä Jumalan on.

• tulikin hyvin esiin.

Raamattu sanoo että ihminen on armahdettu syntinen jota Jumalan Pyhä Henki opastaa.

Sunilainen luulee olevansa synnitön - mutta kysymyksessä on armahdus .. ja häävaatteet saamme kun on häiden aika -

Paljon on Suni teihin harhojaan pannut. Aika sotkua - ei ole ihme jos siitä on melkein mahdotonta päästä irti.

Ei kukaan uskova pilkkaa Jeesusta?? Miksi joku tekisi sellaista? Mutta ei se tarkoita että ihminen uskoisi olevansa synnitön - koska ei kukaan ole synnitön - mutta armahdettuja syntisiä on paljon.

Eikö sekään että puhutte harhojanne palstallakin jo sano sinulle että et ole synnitön? Vai luuletko todella että synnitön käyttäytyy kuin te teette ??

• Naomi

vääntää kieroon. Se saa totuuden maistumaan karvaalta suussasi, kun tahdot vain lihan himojasi noudattaa.

• vinoon on
        Naomi kirjoitti:

vääntää kieroon. Se saa totuuden maistumaan karvaalta suussasi, kun tahdot vain lihan himojasi noudattaa.

sinunkin elämäsi mennyt, pahasti vinoon.

• Sen näkee

heti siitä rakkaudettomuudesta, että niin ei asia ole! He eivät vain myönnä omia virheitään! Vaan jatkuvasti syyttävät toisia Kristuksen omia uskosta osattomaksi!

Nämä syytäjät itse ovat hyljänneet Jumalan armon Kristuksessa ja ovat antikristuksen syyttäjähengessä!

Kun Jeesus kutsuu ihmistä, tulee hän itse synnin tuntoon, pyyttää omia syntejään anteeksi, eikä ala vikoja toisista hakemaan, olemalla itse synnitön.

Farisealaisuutta tuollainen luulousko!

• lisää edelliseen:

Jokainen Kristukseen uskova, on vähintäinkin yhtä hyvin ottanut Jeesuksen opetuksesta vaarin, kuin sinäkin.

Mutta he eivät tee tekemisistään numeroa, eikä pelastuskysymystä, koska ei meitä ole pelastettu meidän omien tekojemme kautta, vaan armosta.

Kristityt uskovat elävät nöyryydessä ja Jumalan pelossa, omantuntonsa mukaista elämää, tehden sitä minkä on oikein ja rakkaudellista, Jumalan ja ihmisten edessä, tekemättä senjohdosta, mikä on itsestään selvää uskovalle, itsestään mitään marttyyria!

He ovat nöyrällä mielellä Jumalan edessä, tarviten Häneltä tulevaa voimaa, pystyäkseen elämään Jumalan tahdon mukaan.

Puuttuuko sinulta nöyryyttä Jumalan edessä?

Kun ihminen pyrkii koko sydämestään rakastamaan ja kunnioittamaan Jumalaa ylikaiken ja rakastamaan lähimäistään kuten itseään, niin Jeesus antaa siihen voiman.

Jeesus sanoi, että kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman ylhäältä!

Sitä ja ainoastaan sitä, on olla uskossa!

Älä siis tuomitse, ettei sinuakin tuomittaisi!

• Naomi

oma luulo, Jumalan omissa, vaan Kristus Pyhän Henkensä kanssa. Totuuden tuominen, ei ole syyttämistä, mutta valheessa elävät tahtovat elää vain lihan sulosävelmistä, Totuus on liian karvasta heille, se polttaa luut ja ytimet.

• Naomi
        lisää edelliseen: kirjoitti:

Jokainen Kristukseen uskova, on vähintäinkin yhtä hyvin ottanut Jeesuksen opetuksesta vaarin, kuin sinäkin.

Mutta he eivät tee tekemisistään numeroa, eikä pelastuskysymystä, koska ei meitä ole pelastettu meidän omien tekojemme kautta, vaan armosta.

Kristityt uskovat elävät nöyryydessä ja Jumalan pelossa, omantuntonsa mukaista elämää, tehden sitä minkä on oikein ja rakkaudellista, Jumalan ja ihmisten edessä, tekemättä senjohdosta, mikä on itsestään selvää uskovalle, itsestään mitään marttyyria!

He ovat nöyrällä mielellä Jumalan edessä, tarviten Häneltä tulevaa voimaa, pystyäkseen elämään Jumalan tahdon mukaan.

Puuttuuko sinulta nöyryyttä Jumalan edessä?

Kun ihminen pyrkii koko sydämestään rakastamaan ja kunnioittamaan Jumalaa ylikaiken ja rakastamaan lähimäistään kuten itseään, niin Jeesus antaa siihen voiman.

Jeesus sanoi, että kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman ylhäältä!

Sitä ja ainoastaan sitä, on olla uskossa!

Älä siis tuomitse, ettei sinuakin tuomittaisi!

kristittyjen Jumalan pelko, kun Jumalan sanaa vastaan toimivat, eivät kunnioita Jumalan tahtoa? Eivät he pelkää Jumalaa, sillä jos pelkäisivät, he olisivat kauhistuneet sitä missä saastassa ovat.

• lakkaisit tuomitsemasta
        Naomi kirjoitti:

kristittyjen Jumalan pelko, kun Jumalan sanaa vastaan toimivat, eivät kunnioita Jumalan tahtoa? Eivät he pelkää Jumalaa, sillä jos pelkäisivät, he olisivat kauhistuneet sitä missä saastassa ovat.

toisia ja näkisit oman tilasi Kristukseen nähden!

Ei sinulla ole valtuuksia toimia syytäjänä ja tuomarina Kristuksen lunastettuihin nähden.

Mikä sinua riivaa?

Oletko vieläkin syyttäjähengen valassa?

Etkö ole pyytänyt Jumalalta anteeksi edes omia syntejäsi ja täällä mestaroit toisia haukkumassa?

Joten sanon sinulle vielä tämän kerran: "Tunne oma tilasi ja anna arvo toisellekin!"

• Naomi
        lakkaisit tuomitsemasta kirjoitti:

toisia ja näkisit oman tilasi Kristukseen nähden!

Ei sinulla ole valtuuksia toimia syytäjänä ja tuomarina Kristuksen lunastettuihin nähden.

Mikä sinua riivaa?

Oletko vieläkin syyttäjähengen valassa?

Etkö ole pyytänyt Jumalalta anteeksi edes omia syntejäsi ja täällä mestaroit toisia haukkumassa?

Joten sanon sinulle vielä tämän kerran: "Tunne oma tilasi ja anna arvo toisellekin!"

tuojasta on tullut syyttäjä ja toisten tuomitsija? Sinä näe niin, koska olet valheessa.

• Koeta nyt vähä relata!
        Naomi kirjoitti:

tuojasta on tullut syyttäjä ja toisten tuomitsija? Sinä näe niin, koska olet valheessa.

Ei sinun tarvitse jokauísen 7 riivaajahenkesi voimalla rienauksiasi ulos työntää! Sen siitä saa kun ei taivu tekemään parannusta, vaan lähtee vielä toisille huutelemaan, vaikka kakka on omassa housussa. Samoin kuin aikoinaan siskon pojillani Terolla ja Tepolla, kaksosilla, kun he aina syyttivät toisiaan kaikesta. Mummi kysyi Terolta, että miksi kakit housuun, johon Tero pokkana, "en minä kakannut, vaan Teppoo sen teki."

• Naomi
        Koeta nyt vähä relata! kirjoitti:

Ei sinun tarvitse jokauísen 7 riivaajahenkesi voimalla rienauksiasi ulos työntää! Sen siitä saa kun ei taivu tekemään parannusta, vaan lähtee vielä toisille huutelemaan, vaikka kakka on omassa housussa. Samoin kuin aikoinaan siskon pojillani Terolla ja Tepolla, kaksosilla, kun he aina syyttivät toisiaan kaikesta. Mummi kysyi Terolta, että miksi kakit housuun, johon Tero pokkana, "en minä kakannut, vaan Teppoo sen teki."

kakkajutut olla siitä "lähimmäisen rakkauden" hengestä, jota niin kovin tällä palstalla mainostatte?

• Se on Kristuksen vanhurskaus! Vain siihen puettuina kelpaamme Jumalalle!

Omin avuin hankitut häävaatteet eivät ole kelvolliset.

Vaan ja ainoastaan vanhurskaus Kristuksen riittää:

"Sitä hankita ei töin ja ja toimin,
      vaan ilmaiseksi anova sen saa.
      Ei sitä rahallakaan voi ostaa,
      vaan Jumala sen sulle lahjoittaa"

Jumala antaa sitten ne teotkin, kun me olemme saaneet armon tulla Hänen lapsekseen, uskotko sen Naomi?

"Sillä jokainen hyvä työ ja anti, tulee Jumalalta!"

Pysytään Kristuksessa!

• Naomi

Tietenkään omin avuin hankitut häävaatteet eivät ole kelvolliset. Miksi et siis näe, että juuri sellaiset "vaatteet" ovat omin avuin hankitut ja ryöstetyt, jossa rikkinäiseen viittaan ommeellaan uutta paikkaa. Kaikki kuona tulella puhdistetaan, ennenkuin Jeesus antaa Pyhän Henkensä.

Liha on liitossa Saatanan kanssa, siellä missä on lihan valta, siellä ei Poikaa ole. Joko ymmärrät tämän asian? Voi kunpa Jumala saisi sinulle puhua, etkä kävisi totuutta vastaan.

• Naomi kirjoitti:

Tietenkään omin avuin hankitut häävaatteet eivät ole kelvolliset. Miksi et siis näe, että juuri sellaiset "vaatteet" ovat omin avuin hankitut ja ryöstetyt, jossa rikkinäiseen viittaan ommeellaan uutta paikkaa. Kaikki kuona tulella puhdistetaan, ennenkuin Jeesus antaa Pyhän Henkensä.

Liha on liitossa Saatanan kanssa, siellä missä on lihan valta, siellä ei Poikaa ole. Joko ymmärrät tämän asian? Voi kunpa Jumala saisi sinulle puhua, etkä kävisi totuutta vastaan.

Minä kun en olekkaan itseni vallassa, vaan Kristuksen!

Ja minun hääasuni on juuri se Kristuksen vanhurskaus, vain siinä olen kelvollinen Jumalalle, siinä ei ole mitään paikattavaa, sillä Kristus maksoi täysin ja kokonaan sen pukuni.

"Se on täytetty!"

Hän myöskin elää minussa ja tekee minun kaikki tekoni, sillä olen kokonaan ja ehdoitta Hänen!

Vieläkö mielestäsi puuttuu jotakin Kristuksen kärsimyksistä?

Katso Häntä, älä enää minua, niin Jumalakin tekee!

Minä en halua enää sanoa sinulle mitään.

Lue tämä mitä kirjoitin aina uudestaan, niin ehkä Jumala avaa ymmärryksesi?

• alex-kasi
        Naomi kirjoitti:

Naomi - mistä sinä sait tuollaiset luulot Sirkka-Iitasta? Että muka Sirkka iita ei näkisi että omat vaatteet on paikatut ja kelvottomat hääasuksuksi. Totuus on että ei näistä omistä vaatteista ole hääasuksi. Siksihän me juuri tarvitsemmekin Jeesuksen synnittömyyttä pukeaksemme sen päällemme.

Minusta tuntuu että koko tuo teidän lahkonne pysyy pystyssä vain luulojenne avulla.

Te luulette kaikenlaista muista uskovista ja sitten oikeutetusti selitätte että heidän ei tulisi olla sellaisia kuin luulette heidän olevan - ja jokainen teistä luulee samalla tavalla - muista uskovistakin - eikö olekin ihmeellistä?

Totuus on olette aivopestyjä ja vasta kun nuo luulot ovat poissa päästäsi - pääset vapaaksi sunilaisuuden ikeestä.

• Naomi
        Sirkka-Iita kirjoitti:

Minä kun en olekkaan itseni vallassa, vaan Kristuksen!

Ja minun hääasuni on juuri se Kristuksen vanhurskaus, vain siinä olen kelvollinen Jumalalle, siinä ei ole mitään paikattavaa, sillä Kristus maksoi täysin ja kokonaan sen pukuni.

"Se on täytetty!"

Hän myöskin elää minussa ja tekee minun kaikki tekoni, sillä olen kokonaan ja ehdoitta Hänen!

Vieläkö mielestäsi puuttuu jotakin Kristuksen kärsimyksistä?

Katso Häntä, älä enää minua, niin Jumalakin tekee!

Minä en halua enää sanoa sinulle mitään.

Lue tämä mitä kirjoitin aina uudestaan, niin ehkä Jumala avaa ymmärryksesi?

totuuden edessä? Kuin varas yöhön luikkien pakoon ilmoitat: ettei sinä halua enää mitään sanoa minulle.

Etkö vieläkään ymmärrä: "Ei kukaan pane vanuttamattomasta kankaasta paikkaa vanhaan vaippaan, sillä semmoinen täytetilkku repii palasen vaipasta, ja reikä tulee pahemmaksi."

Ei vanhaan vaippaan.

"Eikä nuorta viiniä lasketa vanhoihin nahkaleileihin; muutoin leilit pakahtuvat, ja viini juoksee maahan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini lasketaan uusiin leileihin, ja niin molemmat säilyvät.""

Ei synnin päälle tule Kristuksen Henki. Ei synnin turmelemaan luontoon, ei lihalliseen ihmiseen, ei sellaiseen jonka liha on liitossa Saatanan kanssa.

• Naomi
        alex-kasi kirjoitti:

Naomi - mistä sinä sait tuollaiset luulot Sirkka-Iitasta? Että muka Sirkka iita ei näkisi että omat vaatteet on paikatut ja kelvottomat hääasuksuksi. Totuus on että ei näistä omistä vaatteista ole hääasuksi. Siksihän me juuri tarvitsemmekin Jeesuksen synnittömyyttä pukeaksemme sen päällemme.

Minusta tuntuu että koko tuo teidän lahkonne pysyy pystyssä vain luulojenne avulla.

Te luulette kaikenlaista muista uskovista ja sitten oikeutetusti selitätte että heidän ei tulisi olla sellaisia kuin luulette heidän olevan - ja jokainen teistä luulee samalla tavalla - muista uskovistakin - eikö olekin ihmeellistä?

Totuus on olette aivopestyjä ja vasta kun nuo luulot ovat poissa päästäsi - pääset vapaaksi sunilaisuuden ikeestä.

itse vaatteesi, ja vielä vanhojen päälle! Jos näkisit, jos silmäsi olisivat aukaistut, ymmärtäisit mitä sanon. Mutta niin on tänäkin päivänä, kuten oli Jeesuksen vaeltaessa maanpäällä, ihmiset eivät ymmärtäneet mitä Jeesus puhui, eikä vielä tänäkään päivänä ymmärretä Jumalan totuuden tuojia.

• alex-kasi
        Naomi kirjoitti:

itse vaatteesi, ja vielä vanhojen päälle! Jos näkisit, jos silmäsi olisivat aukaistut, ymmärtäisit mitä sanon. Mutta niin on tänäkin päivänä, kuten oli Jeesuksen vaeltaessa maanpäällä, ihmiset eivät ymmärtäneet mitä Jeesus puhui, eikä vielä tänäkään päivänä ymmärretä Jumalan totuuden tuojia.

että minä teen. Olet vain luulojesi vanki, juuri siten kuin jo tuossa aikaisemmin sanoin.

• Naomi
        alex-kasi kirjoitti:

että minä teen. Olet vain luulojesi vanki, juuri siten kuin jo tuossa aikaisemmin sanoin.

itse sen henkesi kautta ilmi toit.

Lainaus:
        "Siksihän me juuri tarvitsemmekin Jeesuksen synnittömyyttä pukeaksemme sen päällemme. "

Sinä olet varas, joka itse pukee jeesuksen synnittömyyden päällensä. Et ymmärrä että häävaatetta ei voi ottaa, se tulee saada ahtaassa portissa Kristuksen luovuttamana.

• Ohi kulkija
        Naomi kirjoitti:

totuuden edessä? Kuin varas yöhön luikkien pakoon ilmoitat: ettei sinä halua enää mitään sanoa minulle.

Etkö vieläkään ymmärrä: "Ei kukaan pane vanuttamattomasta kankaasta paikkaa vanhaan vaippaan, sillä semmoinen täytetilkku repii palasen vaipasta, ja reikä tulee pahemmaksi."

Ei vanhaan vaippaan.

"Eikä nuorta viiniä lasketa vanhoihin nahkaleileihin; muutoin leilit pakahtuvat, ja viini juoksee maahan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini lasketaan uusiin leileihin, ja niin molemmat säilyvät.""

Ei synnin päälle tule Kristuksen Henki. Ei synnin turmelemaan luontoon, ei lihalliseen ihmiseen, ei sellaiseen jonka liha on liitossa Saatanan kanssa.

Ja sen kyllä huomaa sinusta kysymättäkkin sinusta! Et ole silti oikeutettu toisia tuomitsemaan!

Pidä omat harhaiset luulosi, kun olet saatanan hengessä, mutta älä tyrkytä niitä toisille. Olet tosi pimee!

• Kun sinulle ei riitä
        Naomi kirjoitti:

hääasuksi Kristuksenvanhurskauskaan, vaan puhut paikoistasi. Paikkaa ensin omat housusi ettei häpeäsi näkyisi!

• Naomi
        Ohi kulkija kirjoitti:

Ja sen kyllä huomaa sinusta kysymättäkkin sinusta! Et ole silti oikeutettu toisia tuomitsemaan!

Pidä omat harhaiset luulosi, kun olet saatanan hengessä, mutta älä tyrkytä niitä toisille. Olet tosi pimee!

olet.

• Naomi
        Kun sinulle ei riitä kirjoitti:

hääasuksi Kristuksenvanhurskauskaan, vaan puhut paikoistasi. Paikkaa ensin omat housusi ettei häpeäsi näkyisi!

sokea.

• Kristuksen omia?
        Naomi kirjoitti:

sokea.

Älä välitä, vaan vedä spiritismi lautasi esiin, siitä ne tykkää! Kysyn vaan, että helpottiko? Onko nyt hyvä olaksesi, kun sait taas räyhätä?

• suolausta odottamaan.
        Naomi kirjoitti:

olet.

Turha luulla että hän sinua armahtaa. Nauraa vain tuskaasi. Huuda sensijaan avuksesi Kristusta, niin ehkäpä vielä on armon päivä?

• Naomi
        suolausta odottamaan. kirjoitti:

Turha luulla että hän sinua armahtaa. Nauraa vain tuskaasi. Huuda sensijaan avuksesi Kristusta, niin ehkäpä vielä on armon päivä?

Saatana on vimmoissaan kauttasi, tunnut kohta räjähtävän raivosta.

• Naomi
        Kristuksen omia? kirjoitti:

Älä välitä, vaan vedä spiritismi lautasi esiin, siitä ne tykkää! Kysyn vaan, että helpottiko? Onko nyt hyvä olaksesi, kun sait taas räyhätä?

vielä näkemään, mikä totuus on. Jollet käänny, olet tuhon oma.

• entinentuhlaajap..
        Naomi kirjoitti:

Ei vanhaan vaippaan.

Niin miksi koko ajan haastat riitaa ja et pysy totuudessa.Sirkka-Iita on niitä harvoja joka pysyy totuudessa ja raamatun mukaisessa sellaisessa.
        Jos et muuhun pysty kuin toisten mollaamiseen voisit jättää tän palstan rauhaan tosi uskoville Jeesuksen omille.

• alex-kasi
        Naomi kirjoitti:

itse sen henkesi kautta ilmi toit.

Lainaus:
        "Siksihän me juuri tarvitsemmekin Jeesuksen synnittömyyttä pukeaksemme sen päällemme. "

Sinä olet varas, joka itse pukee jeesuksen synnittömyyden päällensä. Et ymmärrä että häävaatetta ei voi ottaa, se tulee saada ahtaassa portissa Kristuksen luovuttamana.

Jumala sinua armahtakoon noistakin valheen sanoista.

Kirjoitin:
        "Siksihän me juuri TARVITSEMMEKIN Jeesuksen synnittömyyttä pukeaksemme sen päällemme."

Johon vastasit:

-------

Nyt alkaa minullekin selvitä .. mistä harhoissanne on kysymys:

Ahdas portti on jossain Jumalan ja saatanan valtakuntien rajamailla !! ??

- Armoa jaetaan vain "ahtaassa portissa" .. kun Jumala oli ensin uhrannut Poikansa lunnaiksi saatanalle..

- Synnit "poltetaan" pois ahtaassa portissa.. (ihminen viedään ahtaaseen porttiin ja HÄNEN KUONANSA POLTETAAN pois)... jonka jälkeen hän on vapaa synneistään ja saatanan orjuudesta.

- Suni on profeetta jonka mukana Jumalan Pyhä henki palasi maailmaan..

- Suninkin synnit on poltettu ahtaassa portissa ja siksi Suni on nyt "synnitön"..

- Pyhä Henki poistui maan päältä alku kirkon aikoihin ja palasi vasta Sunin myötä .. ja tekee nyt työtään sunilaisuudessa..

- Saatana käyttää UFOja liikkuessan maan päällä jonne hänet on taivaassa käydyn sodan jälkeen syösty..

- Kaikki kirkot, lahkot ja ihmiset niissä ovat tämän maailman herran - saatanan palvojia ja hänen henkensä orjia .. kunnes he käyvät ahtaan portin läpi ja heidän syntinsä ja "kuonansa" on poltettu pois... jonka jälkeen he ymmärtävät totuuden, jota ei kukaan muu voi ymmärtää kuin portissa puhdistetut .. (siksi he voivatkin huudella muille ihmisille (uskovaisia tai ei) että he ovat saatasta..

- Jumala uhrasi saatanalle poikansa - ostí saatanalta sieluja .. joita jaetaan ahtaassa portissa????

nuo olivat niitä sunilaisharhoja -

Totuutta niissä ei ole edes nimeksi..
        -------

Näiden harhojen tähden ei sunilainen henki voi tunnustaa Jeesusta Kristukseksi - siksi lihaan tulleeksi Jumalan voidelluksi - joka tulee syöksemään saatanan vallasta koska saatana luopui Jumalasta ja ottamaan hänen paikkansa.

• Naomi
        alex-kasi kirjoitti:

Jumala sinua armahtakoon noistakin valheen sanoista.

Kirjoitin:
        "Siksihän me juuri TARVITSEMMEKIN Jeesuksen synnittömyyttä pukeaksemme sen päällemme."

Johon vastasit:

-------

Nyt alkaa minullekin selvitä .. mistä harhoissanne on kysymys:

Ahdas portti on jossain Jumalan ja saatanan valtakuntien rajamailla !! ??

- Armoa jaetaan vain "ahtaassa portissa" .. kun Jumala oli ensin uhrannut Poikansa lunnaiksi saatanalle..

- Synnit "poltetaan" pois ahtaassa portissa.. (ihminen viedään ahtaaseen porttiin ja HÄNEN KUONANSA POLTETAAN pois)... jonka jälkeen hän on vapaa synneistään ja saatanan orjuudesta.

- Suni on profeetta jonka mukana Jumalan Pyhä henki palasi maailmaan..

- Suninkin synnit on poltettu ahtaassa portissa ja siksi Suni on nyt "synnitön"..

- Pyhä Henki poistui maan päältä alku kirkon aikoihin ja palasi vasta Sunin myötä .. ja tekee nyt työtään sunilaisuudessa..

- Saatana käyttää UFOja liikkuessan maan päällä jonne hänet on taivaassa käydyn sodan jälkeen syösty..

- Kaikki kirkot, lahkot ja ihmiset niissä ovat tämän maailman herran - saatanan palvojia ja hänen henkensä orjia .. kunnes he käyvät ahtaan portin läpi ja heidän syntinsä ja "kuonansa" on poltettu pois... jonka jälkeen he ymmärtävät totuuden, jota ei kukaan muu voi ymmärtää kuin portissa puhdistetut .. (siksi he voivatkin huudella muille ihmisille (uskovaisia tai ei) että he ovat saatasta..

- Jumala uhrasi saatanalle poikansa - ostí saatanalta sieluja .. joita jaetaan ahtaassa portissa????

nuo olivat niitä sunilaisharhoja -

Totuutta niissä ei ole edes nimeksi..
        -------

Näiden harhojen tähden ei sunilainen henki voi tunnustaa Jeesusta Kristukseksi - siksi lihaan tulleeksi Jumalan voidelluksi - joka tulee syöksemään saatanan vallasta koska saatana luopui Jumalasta ja ottamaan hänen paikkansa.

on jo eräs riepua kanniskeleva mies, timoriepu. Miksi hänet toit keskusteluun mukaan? Samassa uudestikastamishengessä hän kulkee kuin sinäkin, joten ehkä ikäväsi on sieltä peräisin.

• Eiköhän sinun
        Naomi kirjoitti:

vielä näkemään, mikä totuus on. Jollet käänny, olet tuhon oma.

olisi aika jättää tuollaset suni houreet ja palata takaisin Isän kotiin? Sinä olet musttaakin mustemmassa mönjässä ja eksytyksessä!

• Olen Jumalaa kiittäen iloinnut vastauksistasi noille väärämielisille, sillä
      ei hän jätä ketään osattomaksi totuudesta, joka häntä elämäänsä etsii.

Siksipä sinäkin olet jo saanut huomata, miten Pyhä Henki kauttasi toimii.
      Mitä kovempi iva ja pilkkaa väärämielisillä totuutta vastaan on, sen
      kovempia ovat myöskin Totuuden Hengen antamat vastaukset.
      Ja se johtuu tästä Jumalan ilmoituksesta omilleen:

"Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat.
      Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä,
      älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

• Enää

Yllytä

• Enää kirjoitti:

Yllytä

jotta he pärjäisivät väärämielisten ristikuulustelussa.

• Naomi

minua näkemään, mikä noiden lipevien hurmahenkisten sanojen takana on, mitä valheen omat viljelevät.

Nyt ymmärrän paljon enemmän siitä, miksi Jumala tekee piikiveä kovemman totuuden lähettiläästään, niille jotka Jumalaa vastaan ovat. Sillä todella irstas henki on valheen henki, vilpillinen ja kierä, nyt sen näen, ja kiitän Jumalaa siitä, että Hän on ollut pitkämielinen minua kohtaan ja olen saanut palata totuuden tielle.

• Naomi kirjoitti:

minua näkemään, mikä noiden lipevien hurmahenkisten sanojen takana on, mitä valheen omat viljelevät.

Nyt ymmärrän paljon enemmän siitä, miksi Jumala tekee piikiveä kovemman totuuden lähettiläästään, niille jotka Jumalaa vastaan ovat. Sillä todella irstas henki on valheen henki, vilpillinen ja kierä, nyt sen näen, ja kiitän Jumalaa siitä, että Hän on ollut pitkämielinen minua kohtaan ja olen saanut palata totuuden tielle.

valhetta vastaan on väärämielisille sietämätöntä,
        ja alkavat heti ruikuttaa rakkautta.

Tämäkin yksi Raamatun totuus: Kun ihmisessä asuva valheen henki
        tulee paljastetuksi, se alkaa heti ruikuttaa rakkautta,
        kuten eräs kaatajanainen yli kymmenen vuotta sitten, kun hänelle
        kerroin, että Saatanan hengellä hän ihmisiä kaataa:

"Kuinka sinä voi olla minua kohtaan noin julma, etkö tiedä, että Jumala on rakkaus?"

• Naomi
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Kuinka sinä voi olla minua kohtaan noin julma, etkö tiedä, että Jumala on rakkaus?"

he ovat jakelemassa, mutta eivät näe, että se on pelkkää porton rakkautta, mitä heissä on.

• Teuvo.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Odotamme hänenkin paluutaan.

• Teuvo. kirjoitti:

Odotamme hänenkin paluutaan.

mutta kaikille se ei näköjään ole mahdollista, kuten ei ole ollut Devoutillekaan,
        joka Naomin kanssa samoihin aikoihin selkänsä totuudelle käänsi.

Sekin on Raamatun totuus, että toinen otetaan ja toinen jätetään.

Jos ihmisellä vielä kuolinvuoteella Jumalan kutsuja jäljellä on,
        niin sieltäkin hän vielä pystyy omansa pelastamaan, kuten
        pelasti oman äitinikin ja entisen työtoverin.

• TeuvoSuni kirjoitti:

mutta kaikille se ei näköjään ole mahdollista, kuten ei ole ollut Devoutillekaan,
        joka Naomin kanssa samoihin aikoihin selkänsä totuudelle käänsi.

Sekin on Raamatun totuus, että toinen otetaan ja toinen jätetään.

Jos ihmisellä vielä kuolinvuoteella Jumalan kutsuja jäljellä on,
        niin sieltäkin hän vielä pystyy omansa pelastamaan, kuten
        pelasti oman äitinikin ja entisen työtoverin.

Jeesus on jo pelastanut minut.
        Kauhulla ajattelen mitä minulle viisi vuotta sitten olisi tapahtunut. Mitä Jeesus olisi sanonut Suni-kytkennöistäni, jos olisin kuollut, lähellähän se oli.

• uskontiekö

- Pyhä Henki poistui maan päältä alkukirkon aikoihin ja palasi vasta profeetta Sunin myötä .. ja tekee nyt työtään sunilaisuudessa..

"Ahdas portti" on jossain Jumalan ja saatanan valtakuntien "rajamailla" !! ??

- Armoa jaetaan vain "ahtaassa portissa" sen "oikealla" puolella .. tämä tuli mahdolliseksi kun Jumala oli ensin uhrannut Poikansa lunnaiksi saatanalle.. ostanut sieluja itselleen saatanalta..

- Jeesus oli ihminen jolla oli Pyhä Henki.. Mariasta syntynyt.. Sunilaisuus ei tunnusta että Jeesus on KRISTUS - lihaan tullut Jumalan voideltu joka syöksee saatanan vallasta ja ottaa hallinnon ja hallitsee Jumalan tahdon mukaan ja se valtakunta tulee pysymään iankaikkisesti

- Sunilaisuudessa synneistä pääsee eroon vain ahtaassa portissa - synnit "poltetaan" pois ahtaassa portissa.. (ihminen viedään ahtaaseen porttiin ja HÄNEN KUONANSA POLTETAAN pois)... jonka jälkeen hän on vapaa synneistään ja saatanan orjuudesta..

- Suni on sunilaisten profeetta, jonka mukana Jumalan Pyhä henki palasi maailmaan.. (sillä sunilaisuudessa uskotaan että Jumalan Pyhä Henki poistui maailmasta alkukirkon vaiheiden jälkeen)

- Suninkin synnit on poltettu ahtaassa portissa ja siksi Suni on nyt "synnitön" profeetta..

- Kaikki kirkot, lahkot ja ihmiset niissä ovat tämän maailman herran - saatanan - palvojia ja hänen henkensä (pahuuden) orjia .. kunnes he käyvät ahtaan portin läpi ja heidän syntinsä ja "kuonansa" on poltettu pois... jonka jälkeen he ymmärtävät totuuden, JOTA EI KETKÄÄN MUUT VOI YMMÄRTÄÄ kuin portissa puhdistetut sunilaiset .. (siksi he voivatkin huudella muille ihmisille (uskovaisia tai ei) että he ovat saatasta)..

NOIDEN LISÄKSI Sunilaisuudessa uskotaan että kymmenkunta sunilaisuuden vastustajaa on JUMALAN toimestä tapettu.

Tähänkö todella uskot?

• Naomi

keskustele aloituksesta?

Olet tuonut tuon ivan ja pilkan hengessä tähän, vaikka mitä vastaisin, se ei muuttaisi tuota asennettasi mikä sinussa on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2678
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2435
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2021
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1813
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1346
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1284
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      143
      968
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      913
    Aihe