Luonnonmullistukset Kiinassa, ovatko ne JUMALAN käsittelyä maalle ja hallinnolle, joka on surmannut surutta kristittyjä vuosikymmenien ajan!
Onko tullut Kiinan seulonnan aika? Juuri, kun länsimaat taloudellisen voiton vimmassa antoivat olympialaiset Kiinalle, alkaakin maa järkkyä!!
En pitäisi ollenkaan mahdottomana, että olympiakisat joudutaan peruuttamaan. Paljon ehtii vielä tapahtua ennen elokuuta.
Ja se, mikä on kaikkein merkittävintä ja kammottavin skenaario, Kiinan taloudellinen nousu romahtaa kansalliseen hätään ja tuhoon!
Kun padot murtuvat ja vesi peittää alleen kaupungit ja maakunnat, silloin tiedetään, että JUMALA ON PUHUNUT!
Marttyyrien veri ei ole vaiennut, eikä JUMALA ole unhoittanut palvelijoittensa kärsimystä, kidutusta ja kuolemaa.
On tullut Kiinan aika tuntea mitä ELÄVÄ JA IKUINEN JUMALA ajattelee ateistisesta, kommunistisesta Kiinasta ja sen histórian synneistä. Länsimaat halusivat väistää kiinalaisten toisinajattelijoiden pyynnöt ja vetoomukset, JUMALA EI!
KIINA, JUMALAN ALASIMELLA!
DoctorT
3
532
Vastaukset
- vieressä tuhoa nähnyt
Kuunteli Internet-puhelimesta saarnaa, jossa puhuja sanoo suoraan lainattuna näin:
"Eräs suuri Jumalan mies kysyi kerran minulta:
kuule Pekka, missä Jumala oli, kun tsunami löi ihmisiä Tahaimaassa?
Sanoin hänelle, että juuri siinä tsunamissa!"
Onko todella näin? Eikö Jumala kaikkivaltias ole kaikkialla. - perinneuskontoja
jospa ne mullistukset ovatkin niistä kaikista? Tia Tiibetin Jumalien lähettämiä.
- kristittyä.
Kiinassahan ei ole yhtään kristittyä ja kristityt matkaajatkin olivat saaneet vision pysyä poissa järistysalueelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416