En voinut tänään katsoa Lostin, niin voisko joku kiltti kertoa, mitä tapahtui suurinpiirtein? Tai oisko jotain sivua, josta sais tietää suomeksi kerrottuna? Kiitti!
Missasin LOSTin
1
413
Vastaukset
- John-123
Yhteenveto (Lainattu suomenkieliseltä Lost-foorumilta):
Jack ja Kate lähtevät helikopterin perään ja tapaavat Milesin ja Sawyerin sekä Aaronin. Jack ja Sawyer jatkavat helikopterin etsintää kun Kate, Aaron ja Miles lähtevät rantaan. Sayid saapuu veneellä rantaan ja lähtee Katen kanssa etsimään Jackia ja Sawyeria. Daniel lähtee ensimmäisen ryhmän kanssa veneellä laivalle. Jack ja Sawyer löytävät Lapiduksen joka on kiinnitetty käsiraudoilla helikopteriin. Hän kertoo heille mitä miehet aikovat. Ben, Locke ja Hurley menevät Orkidea-asemalle siirtääkseen saarta. Ensin Ben viestii jonkun kanssa peilillä. Laivalle päästyään Sun ja Jin näkevät Michaelin joka selittää miten pääsi Waltin kanssa takaisin kotiin. Desmond käskee Michaelin tulla ja he näkevät huoneen täynnä räjähteitä. Kate ja Sayid kohtaavat Richardin porukan joka osoittaa heitä aseilla. Ben kertoo Lockelle ohjeet miten mennä Orkideaan ja menee itse antautumaan Keamyn porukalle. Keamy kolkkaa hänet aseella.
Flashback/forward: Oceanic 6
Oceanicin kuusikkoa kuljetetaan lentokoneella Honoluluun. Muita paitsi Sayidia ja Katea on vastassa joku. He ovat tiedotustilaisuudessa jossa vastaavat kysymyksiin kierrellen. Tilaisuuden jälkeen Sayid tapaa Nadian. Sun keskustelee isänsä kanssa tämän yhtiöstä josta hän on ostanut osake-enemmistön. Hurley palaa kotiin jossa hänelle pidetään yllätyssynttärit. Hän saa isältään lahjaksi tämän korjaaman auton jota he aiemmin yhdessä kunnostivat. Hurley ei kuitenkaan halua autoa kun huomaa että matkamittarissa on hänen lottovoittossa käyttämänsä numerot. Jack pitää muistotilaisuuden isälleen. Tilaisuuden jälkeen nainen tulee puhumaan tyttärestään Clairesta joka oli myös samalla lennolla ja oli myös Christianin tytär. Jack saa tietää että Claire on hänen siskonsa ja menee tiedosta tolaltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415289Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13110281Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237206Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826577Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1776271Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335695Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole525461Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282042IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1531730