Halleluja!Pelastuksen tuo meidän Jumalamme,hänen on kirkkaus ja voima.Ilm.19:1....Ulkona on kaunis ilma,Kiitetään Taivaan Isää siitä.
HUOMENTA.
13
435
Vastaukset
- merim.raimo
vaikka sisällä myrskyääkin.Tämä "myrsky" näännyttää ja vie voimat, pitemmän päälle. :(
mutta "myrsky puhdistaa purren". Kun omat voimamme -niin, jopa "oma uskomme"- vaipuu niin "Hän antaa uuden voiman", jonka lähteet ovat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen iankaikkisessa lunastuksessa.
Tämä lunastus ei horju. "Vuoret väistyvät ja kukkulat liikkuvat, mutta Minun armoni ei sinusta väisty eikä Minun rauhanliittoni liiku, sanoo Herra, sinun Lunastajasi".
Hyvä on, että myrskytkin joskus
meitä matkalla ravistelee.
Hyvä on, vaikka risti on raskas,
Herra kotiin näin johdattelee.- merim.raimo
jukka.finland kirjoitti:
mutta "myrsky puhdistaa purren". Kun omat voimamme -niin, jopa "oma uskomme"- vaipuu niin "Hän antaa uuden voiman", jonka lähteet ovat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen iankaikkisessa lunastuksessa.
Tämä lunastus ei horju. "Vuoret väistyvät ja kukkulat liikkuvat, mutta Minun armoni ei sinusta väisty eikä Minun rauhanliittoni liiku, sanoo Herra, sinun Lunastajasi".
Hyvä on, että myrskytkin joskus
meitä matkalla ravistelee.
Hyvä on, vaikka risti on raskas,
Herra kotiin näin johdattelee.tuli tässä just mieleen " kantakaa toinen toistenne kuormaa " siis, minulle tuli heti paljon kevyempi olo, mutta en usko, että sinulle tästä taakka lisääntyi? vaan kävi päinvastoin (tieto siitä,että on voinut auttaa) on saanut iloa aikaan sisimmässä ja se puolestaan saa aikaan kevyemmän olon. tuiki merkillistä, vai mitä ?
merim.raimo kirjoitti:
tuli tässä just mieleen " kantakaa toinen toistenne kuormaa " siis, minulle tuli heti paljon kevyempi olo, mutta en usko, että sinulle tästä taakka lisääntyi? vaan kävi päinvastoin (tieto siitä,että on voinut auttaa) on saanut iloa aikaan sisimmässä ja se puolestaan saa aikaan kevyemmän olon. tuiki merkillistä, vai mitä ?
kun luin, että Jumala lohduttaa Sinua. Jäin nyt itsekin miettimään tuota raamatusta lainaamasi sanaa "kantakaa toistenne kuormia (niin te täytätte Kristuksen lain)".
Se on todella merkillinen yhtälö. Kun kantaa toisen kuormia niin sen taakoitetun lähimmäisen kuorma tietenkin kevenee, mutta ihme on siinä, että omakin kuorma näyttäisi kevenevän.
Niinpä, ilma on nyt todella kesäinen. Täällä Karjalohjalla läntisellä Uudellamaalla aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja pieni tullenvire idästä intoutuu hetkittäin pyörteisiksi puuskiksi.
On suuremmoista tarkastella luontoa ja sen elämää täällä maalla. "Kaiken Hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden Hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua" (Saar. 3:11).
Jumalan siunausta matkaasi tällekin armon päivälle.- umpi-hetero
sanotaan huomenta vartin yli kymmenen. yleensä ihmiset ovat siihen mennessä olleet jo pari-kolme tuntia töissä.
muuten minkälainen sää se tuolla irakissa ompi tällä hetkellä? onko sinnekkin tämä sinun jumalasi suonut "kirkasta auringonpaistetta"? sinne pomminräjähdysten väliin...Otathan sen huomioon kirjoituksissasi. Kohta voit kohdistaa sanomasi "mene pummi töihin" vaikkapa minuun, koska jään 10.6 eläkkeelle (jota ei kylläkään maksa valtio verorahoista vaan vakuutusyhtiö; 65-vuotiaana saan ehkä muutaman rovon eläkelaitokseltakin).
Minä pruukaan mennä nukkumaan aikaisin ja nousen ylös 4-5 välillä. Pidän aamuista. Ne jotka joutuvat käyttämään esim. psyykelääkkeitä, nukkuvat yleensä pidempään. Toiset viipyvät television ääressä myöhäislähetyksiä vahtaamalla, mutta itse pidän hyvänä ratkaisuna sitä, kun luovuin televisiosta jo vuosia sitten, enkä koe jääneeni mitään paitsi.
Pitää lopuksi sanoa kuitenkin, että on hyvin raamatullinen neuvo kehottaa ihmisiä menemään töihin, jos kerran ovat työkykyisiä. "Joka ei tahdo työtä tehdä sen ei syömänkään pidä". Olet tässä asiassa Paavalin jalanjäljissä.jukka.finland kirjoitti:
Otathan sen huomioon kirjoituksissasi. Kohta voit kohdistaa sanomasi "mene pummi töihin" vaikkapa minuun, koska jään 10.6 eläkkeelle (jota ei kylläkään maksa valtio verorahoista vaan vakuutusyhtiö; 65-vuotiaana saan ehkä muutaman rovon eläkelaitokseltakin).
Minä pruukaan mennä nukkumaan aikaisin ja nousen ylös 4-5 välillä. Pidän aamuista. Ne jotka joutuvat käyttämään esim. psyykelääkkeitä, nukkuvat yleensä pidempään. Toiset viipyvät television ääressä myöhäislähetyksiä vahtaamalla, mutta itse pidän hyvänä ratkaisuna sitä, kun luovuin televisiosta jo vuosia sitten, enkä koe jääneeni mitään paitsi.
Pitää lopuksi sanoa kuitenkin, että on hyvin raamatullinen neuvo kehottaa ihmisiä menemään töihin, jos kerran ovat työkykyisiä. "Joka ei tahdo työtä tehdä sen ei syömänkään pidä". Olet tässä asiassa Paavalin jalanjäljissä.Aksu on hyvä jätkä.
Tervehdys Aksu veli :)
Täällä pohjosessakin upee ilima..kesä tullu.
Siunausta ja cefeessa nähhään :)- aslakki ja tomumaja
Kauniin, kesäisen ja lämpimän päivän on Herramme antanut meillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737