HUOMENTA.

Halleluja!Pelastuksen tuo meidän Jumalamme,hänen on kirkkaus ja voima.Ilm.19:1....Ulkona on kaunis ilma,Kiitetään Taivaan Isää siitä.

13

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merim.raimo

      vaikka sisällä myrskyääkin.Tämä "myrsky" näännyttää ja vie voimat, pitemmän päälle. :(

      • mutta "myrsky puhdistaa purren". Kun omat voimamme -niin, jopa "oma uskomme"- vaipuu niin "Hän antaa uuden voiman", jonka lähteet ovat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen iankaikkisessa lunastuksessa.

        Tämä lunastus ei horju. "Vuoret väistyvät ja kukkulat liikkuvat, mutta Minun armoni ei sinusta väisty eikä Minun rauhanliittoni liiku, sanoo Herra, sinun Lunastajasi".

        Hyvä on, että myrskytkin joskus
        meitä matkalla ravistelee.
        Hyvä on, vaikka risti on raskas,
        Herra kotiin näin johdattelee.


      • merim.raimo
        jukka.finland kirjoitti:

        mutta "myrsky puhdistaa purren". Kun omat voimamme -niin, jopa "oma uskomme"- vaipuu niin "Hän antaa uuden voiman", jonka lähteet ovat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen iankaikkisessa lunastuksessa.

        Tämä lunastus ei horju. "Vuoret väistyvät ja kukkulat liikkuvat, mutta Minun armoni ei sinusta väisty eikä Minun rauhanliittoni liiku, sanoo Herra, sinun Lunastajasi".

        Hyvä on, että myrskytkin joskus
        meitä matkalla ravistelee.
        Hyvä on, vaikka risti on raskas,
        Herra kotiin näin johdattelee.

        tuli tässä just mieleen " kantakaa toinen toistenne kuormaa " siis, minulle tuli heti paljon kevyempi olo, mutta en usko, että sinulle tästä taakka lisääntyi? vaan kävi päinvastoin (tieto siitä,että on voinut auttaa) on saanut iloa aikaan sisimmässä ja se puolestaan saa aikaan kevyemmän olon. tuiki merkillistä, vai mitä ?


      • merim.raimo kirjoitti:

        tuli tässä just mieleen " kantakaa toinen toistenne kuormaa " siis, minulle tuli heti paljon kevyempi olo, mutta en usko, että sinulle tästä taakka lisääntyi? vaan kävi päinvastoin (tieto siitä,että on voinut auttaa) on saanut iloa aikaan sisimmässä ja se puolestaan saa aikaan kevyemmän olon. tuiki merkillistä, vai mitä ?

        kun luin, että Jumala lohduttaa Sinua. Jäin nyt itsekin miettimään tuota raamatusta lainaamasi sanaa "kantakaa toistenne kuormia (niin te täytätte Kristuksen lain)".

        Se on todella merkillinen yhtälö. Kun kantaa toisen kuormia niin sen taakoitetun lähimmäisen kuorma tietenkin kevenee, mutta ihme on siinä, että omakin kuorma näyttäisi kevenevän.


    • Niinpä, ilma on nyt todella kesäinen. Täällä Karjalohjalla läntisellä Uudellamaalla aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja pieni tullenvire idästä intoutuu hetkittäin pyörteisiksi puuskiksi.

      On suuremmoista tarkastella luontoa ja sen elämää täällä maalla. "Kaiken Hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden Hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua" (Saar. 3:11).

      Jumalan siunausta matkaasi tällekin armon päivälle.

    • umpi-hetero

      sanotaan huomenta vartin yli kymmenen. yleensä ihmiset ovat siihen mennessä olleet jo pari-kolme tuntia töissä.

      muuten minkälainen sää se tuolla irakissa ompi tällä hetkellä? onko sinnekkin tämä sinun jumalasi suonut "kirkasta auringonpaistetta"? sinne pomminräjähdysten väliin...

      • Otathan sen huomioon kirjoituksissasi. Kohta voit kohdistaa sanomasi "mene pummi töihin" vaikkapa minuun, koska jään 10.6 eläkkeelle (jota ei kylläkään maksa valtio verorahoista vaan vakuutusyhtiö; 65-vuotiaana saan ehkä muutaman rovon eläkelaitokseltakin).

        Minä pruukaan mennä nukkumaan aikaisin ja nousen ylös 4-5 välillä. Pidän aamuista. Ne jotka joutuvat käyttämään esim. psyykelääkkeitä, nukkuvat yleensä pidempään. Toiset viipyvät television ääressä myöhäislähetyksiä vahtaamalla, mutta itse pidän hyvänä ratkaisuna sitä, kun luovuin televisiosta jo vuosia sitten, enkä koe jääneeni mitään paitsi.

        Pitää lopuksi sanoa kuitenkin, että on hyvin raamatullinen neuvo kehottaa ihmisiä menemään töihin, jos kerran ovat työkykyisiä. "Joka ei tahdo työtä tehdä sen ei syömänkään pidä". Olet tässä asiassa Paavalin jalanjäljissä.


      • jukka.finland kirjoitti:

        Otathan sen huomioon kirjoituksissasi. Kohta voit kohdistaa sanomasi "mene pummi töihin" vaikkapa minuun, koska jään 10.6 eläkkeelle (jota ei kylläkään maksa valtio verorahoista vaan vakuutusyhtiö; 65-vuotiaana saan ehkä muutaman rovon eläkelaitokseltakin).

        Minä pruukaan mennä nukkumaan aikaisin ja nousen ylös 4-5 välillä. Pidän aamuista. Ne jotka joutuvat käyttämään esim. psyykelääkkeitä, nukkuvat yleensä pidempään. Toiset viipyvät television ääressä myöhäislähetyksiä vahtaamalla, mutta itse pidän hyvänä ratkaisuna sitä, kun luovuin televisiosta jo vuosia sitten, enkä koe jääneeni mitään paitsi.

        Pitää lopuksi sanoa kuitenkin, että on hyvin raamatullinen neuvo kehottaa ihmisiä menemään töihin, jos kerran ovat työkykyisiä. "Joka ei tahdo työtä tehdä sen ei syömänkään pidä". Olet tässä asiassa Paavalin jalanjäljissä.

        Aksu on hyvä jätkä.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Aksu on hyvä jätkä.

        aika nuori on vielä.


    • Tervehdys Aksu veli :)
      Täällä pohjosessakin upee ilima..kesä tullu.
      Siunausta ja cefeessa nähhään :)

      • Moi,näkeehän suakin täällä.


    • aslakki ja tomumaja

      Kauniin, kesäisen ja lämpimän päivän on Herramme antanut meillekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe