..ulkomaille kesäks..jospa sitä lähtis kiertelemmä suomenmaata pitkin kesää..hankkien seikkailuja..maalaisromantiikkaa..järviuintia.. kalastelua.. heinäladossa köyrimistä eloveenatytön kanssa.. ynnä muua ynnä muuta.. oliskohan ideaa?
jos ei pääsee
16
325
Vastaukset
- -mummi55-
kesäsuunnitelmastasi ei puutu.
Hauskaa kesää sinulle!- heinäladot
pervokki kirjoitti:
..luulen että maaseutusuomella voisi olla paljonkin tarjottavaa.. näkemistä ja kokemista..
kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.
Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.
Menen muualle. - -mummi55-
pervokki kirjoitti:
..luulen että maaseutusuomella voisi olla paljonkin tarjottavaa.. näkemistä ja kokemista..
tässä itsellenikin mieleen, että olisi kiva tehdä lomalla jonkinlainen maaseutukierros. olisi kiva tehdä "löytöjä" matkan varrella...
heinäladot kirjoitti:
kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.
Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.
Menen muualle...entinen ei koskaan enää palaa.. eloveenojakin mä vaan halaan salaa..
-mummi55- kirjoitti:
tässä itsellenikin mieleen, että olisi kiva tehdä lomalla jonkinlainen maaseutukierros. olisi kiva tehdä "löytöjä" matkan varrella...
..mukaan,.. voipi tulla uusi hirvee hinku kun pääsen laitumella kaersinastani niin sanotusti..
- -mummi55-
pervokki kirjoitti:
..mukaan,.. voipi tulla uusi hirvee hinku kun pääsen laitumella kaersinastani niin sanotusti..
kamera täytyy ottaa mukaan. Minulla se kulkee aina, tai ainakin melkein aina, laukussa mukana. Kuvaan paljon matkoilla ja muutenkin.
-mummi55- kirjoitti:
kamera täytyy ottaa mukaan. Minulla se kulkee aina, tai ainakin melkein aina, laukussa mukana. Kuvaan paljon matkoilla ja muutenkin.
..taas ei,,saattais mennä rikki..
- SydisN
heinäladot kirjoitti:
Menen muualle.Kyllä löytyy heinälatoja vielä ja eloveenoja maitolaiturineen....täytyy vaan tietää minne päin suunnistaa matkallaan ;))
Ai onko Virossa huippuhotelleja,millaisia ne ovat?
Kyllä Suomessa on vaan antoisaa matkailla :)
- kbasa
ojassa lillumista kanssa pönikän
sitten tuli se raktori!- kbasa
pervokki kirjoitti:
..olis kuin jäniksellä.. tai sillä tyypillä jäniksen vuodessa.. ponupönikkä ja mettäoja..
juu.. ja rokkapata kaatu ilman syytä
raktorikin kastui touhussa :-) kbasa kirjoitti:
juu.. ja rokkapata kaatu ilman syytä
raktorikin kastui touhussa :-)..kuin käy savossa salossa.. kun lähden luonnon helmaan metsän syliin.. silmät sikkuralla vieraisiin kyliin.. suvantoon uimaan..kera pullon ja pelastusliivinen..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..kuin käy savossa salossa.. kun lähden luonnon helmaan metsän syliin.. silmät sikkuralla vieraisiin kyliin.. suvantoon uimaan..kera pullon ja pelastusliivinen..
hirvimettällä luulevat vielä hirvexi
tulee suolapanos pakaraan jotta ropsahtaa! kbasa kirjoitti:
hirvimettällä luulevat vielä hirvexi
tulee suolapanos pakaraan jotta ropsahtaa!..olen aina ollut hirsimetsällä oranssien liivien kanssa... pitäisikö pukeutua tummiin?
kuivat heinät tuppaavat pistelemään perseeseen ja pöly voi aiheuttaa allegisia yskän kohtauksia kesken herkän hetken;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418997T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331961Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261779- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941150Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75777