jos ei pääsee

..ulkomaille kesäks..jospa sitä lähtis kiertelemmä suomenmaata pitkin kesää..hankkien seikkailuja..maalaisromantiikkaa..järviuintia.. kalastelua.. heinäladossa köyrimistä eloveenatytön kanssa.. ynnä muua ynnä muuta.. oliskohan ideaa?

16

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mummi55-

      kesäsuunnitelmastasi ei puutu.
      Hauskaa kesää sinulle!

      • ..luulen että maaseutusuomella voisi olla paljonkin tarjottavaa.. näkemistä ja kokemista..


      • heinäladot
        pervokki kirjoitti:

        ..luulen että maaseutusuomella voisi olla paljonkin tarjottavaa.. näkemistä ja kokemista..

        kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.

        Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.

        Menen muualle.


      • -mummi55-
        pervokki kirjoitti:

        ..luulen että maaseutusuomella voisi olla paljonkin tarjottavaa.. näkemistä ja kokemista..

        tässä itsellenikin mieleen, että olisi kiva tehdä lomalla jonkinlainen maaseutukierros. olisi kiva tehdä "löytöjä" matkan varrella...


      • heinäladot kirjoitti:

        kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.

        Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.

        Menen muualle.

        ..entinen ei koskaan enää palaa.. eloveenojakin mä vaan halaan salaa..


      • -mummi55- kirjoitti:

        tässä itsellenikin mieleen, että olisi kiva tehdä lomalla jonkinlainen maaseutukierros. olisi kiva tehdä "löytöjä" matkan varrella...

        ..mukaan,.. voipi tulla uusi hirvee hinku kun pääsen laitumella kaersinastani niin sanotusti..


      • -mummi55-
        pervokki kirjoitti:

        ..mukaan,.. voipi tulla uusi hirvee hinku kun pääsen laitumella kaersinastani niin sanotusti..

        kamera täytyy ottaa mukaan. Minulla se kulkee aina, tai ainakin melkein aina, laukussa mukana. Kuvaan paljon matkoilla ja muutenkin.


      • -mummi55- kirjoitti:

        kamera täytyy ottaa mukaan. Minulla se kulkee aina, tai ainakin melkein aina, laukussa mukana. Kuvaan paljon matkoilla ja muutenkin.

        ..taas ei,,saattais mennä rikki..


      • SydisN
        heinäladot kirjoitti:

        kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.

        Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.

        Menen muualle.

        Kyllä löytyy heinälatoja vielä ja eloveenoja maitolaiturineen....täytyy vaan tietää minne päin suunnistaa matkallaan ;))
        Ai onko Virossa huippuhotelleja,millaisia ne ovat?
        Kyllä Suomessa on vaan antoisaa matkailla :)


    • kbasa

      ojassa lillumista kanssa pönikän
      sitten tuli se raktori!

      • ..olis kuin jäniksellä.. tai sillä tyypillä jäniksen vuodessa.. ponupönikkä ja mettäoja..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..olis kuin jäniksellä.. tai sillä tyypillä jäniksen vuodessa.. ponupönikkä ja mettäoja..

        juu.. ja rokkapata kaatu ilman syytä
        raktorikin kastui touhussa :-)


      • kbasa kirjoitti:

        juu.. ja rokkapata kaatu ilman syytä
        raktorikin kastui touhussa :-)

        ..kuin käy savossa salossa.. kun lähden luonnon helmaan metsän syliin.. silmät sikkuralla vieraisiin kyliin.. suvantoon uimaan..kera pullon ja pelastusliivinen..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..kuin käy savossa salossa.. kun lähden luonnon helmaan metsän syliin.. silmät sikkuralla vieraisiin kyliin.. suvantoon uimaan..kera pullon ja pelastusliivinen..

        hirvimettällä luulevat vielä hirvexi
        tulee suolapanos pakaraan jotta ropsahtaa!


      • kbasa kirjoitti:

        hirvimettällä luulevat vielä hirvexi
        tulee suolapanos pakaraan jotta ropsahtaa!

        ..olen aina ollut hirsimetsällä oranssien liivien kanssa... pitäisikö pukeutua tummiin?


    • kuivat heinät tuppaavat pistelemään perseeseen ja pöly voi aiheuttaa allegisia yskän kohtauksia kesken herkän hetken;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe