..ulkomaille kesäks..jospa sitä lähtis kiertelemmä suomenmaata pitkin kesää..hankkien seikkailuja..maalaisromantiikkaa..järviuintia.. kalastelua.. heinäladossa köyrimistä eloveenatytön kanssa.. ynnä muua ynnä muuta.. oliskohan ideaa?
jos ei pääsee
16
345
Vastaukset
- -mummi55-
kesäsuunnitelmastasi ei puutu.
Hauskaa kesää sinulle!- heinäladot
pervokki kirjoitti:
..luulen että maaseutusuomella voisi olla paljonkin tarjottavaa.. näkemistä ja kokemista..
kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.
Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.
Menen muualle. - -mummi55-
pervokki kirjoitti:
..luulen että maaseutusuomella voisi olla paljonkin tarjottavaa.. näkemistä ja kokemista..
tässä itsellenikin mieleen, että olisi kiva tehdä lomalla jonkinlainen maaseutukierros. olisi kiva tehdä "löytöjä" matkan varrella...
heinäladot kirjoitti:
kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.
Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.
Menen muualle...entinen ei koskaan enää palaa.. eloveenojakin mä vaan halaan salaa..
-mummi55- kirjoitti:
tässä itsellenikin mieleen, että olisi kiva tehdä lomalla jonkinlainen maaseutukierros. olisi kiva tehdä "löytöjä" matkan varrella...
..mukaan,.. voipi tulla uusi hirvee hinku kun pääsen laitumella kaersinastani niin sanotusti..
- -mummi55-
pervokki kirjoitti:
..mukaan,.. voipi tulla uusi hirvee hinku kun pääsen laitumella kaersinastani niin sanotusti..
kamera täytyy ottaa mukaan. Minulla se kulkee aina, tai ainakin melkein aina, laukussa mukana. Kuvaan paljon matkoilla ja muutenkin.
-mummi55- kirjoitti:
kamera täytyy ottaa mukaan. Minulla se kulkee aina, tai ainakin melkein aina, laukussa mukana. Kuvaan paljon matkoilla ja muutenkin.
..taas ei,,saattais mennä rikki..
- SydisN
heinäladot kirjoitti:
kuitenkin on jo purettu tai poltettu. Eikä sitä Tauno Paloa tai Ansa Ikosta siellä siveettömissä touhuissa.
Eikä niitä Eloveenoja eikä maitolaiturin tyttöjä. Suomi on hirveän kallis maa matkailla. Esimerkki: Reipas viikko huippuhotellissa oopperoineen tai teattereineen Viron puolella = puoli päivää Suomessa.
Menen muualle.Kyllä löytyy heinälatoja vielä ja eloveenoja maitolaiturineen....täytyy vaan tietää minne päin suunnistaa matkallaan ;))
Ai onko Virossa huippuhotelleja,millaisia ne ovat?
Kyllä Suomessa on vaan antoisaa matkailla :)
- kbasa
ojassa lillumista kanssa pönikän
sitten tuli se raktori!- kbasa
pervokki kirjoitti:
..olis kuin jäniksellä.. tai sillä tyypillä jäniksen vuodessa.. ponupönikkä ja mettäoja..
juu.. ja rokkapata kaatu ilman syytä
raktorikin kastui touhussa :-) kbasa kirjoitti:
juu.. ja rokkapata kaatu ilman syytä
raktorikin kastui touhussa :-)..kuin käy savossa salossa.. kun lähden luonnon helmaan metsän syliin.. silmät sikkuralla vieraisiin kyliin.. suvantoon uimaan..kera pullon ja pelastusliivinen..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..kuin käy savossa salossa.. kun lähden luonnon helmaan metsän syliin.. silmät sikkuralla vieraisiin kyliin.. suvantoon uimaan..kera pullon ja pelastusliivinen..
hirvimettällä luulevat vielä hirvexi
tulee suolapanos pakaraan jotta ropsahtaa! kbasa kirjoitti:
hirvimettällä luulevat vielä hirvexi
tulee suolapanos pakaraan jotta ropsahtaa!..olen aina ollut hirsimetsällä oranssien liivien kanssa... pitäisikö pukeutua tummiin?
kuivat heinät tuppaavat pistelemään perseeseen ja pöly voi aiheuttaa allegisia yskän kohtauksia kesken herkän hetken;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
