Pyyntö poistaa kaikki WinCapita-

aukeamisavaukset

Koska kaikki tietävät, että WinCapita ei koskaan enää avaudu, eikä kukaan enää saa rahojaan takaisin, pyydän että palstan seriffi poistaa jatkossa kaikki WinCapita-avautumisavaukset yleisen hyvän ja ihmisten mielenrauhan perusteilla.

7

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Capitaano

Kuka on sanonut sinulle ettei aukea?
      Odota lauaitai iltaan klo 22 niin naet!!

• SILLOIN TAAS

TULEE PASKAA TUUTIN TÄYDELTÄ!

• missä on

Onko sulla faktoja esittää miksi sivut eivät
      aukeaisi? Kyllä mä uskon, että ne vielä aukeavat - olen kuullut huhuja luotettavista lähteistä.

• Miljoonia

Syitä siihen että ei aukea, paratiisisaarella on mukava loikoilla miljoonat taskussa...ei luovutussopimusta suomeen ja vaikka jäis kiinni parivuotta istuu linnassa kevyesti kun miljoonat odottaa... Mieti nyt vähän, virtuaalirahojenne vaihto euroihin olisi järjetön kauppa!

• s t t

Tosi luotettava lähde, yhtä luotettava kuin Hanski & Co

• wincapita next generation

Moro sivut on jo auki , lähettäkkä pia pojjaat ja typyt rahhaa tänne thaimaaseen rahhaa kulluu tosiapaljon täällä´kin ei muuta ku mummojen ja vaarien piirongin laatikoille ja rahha vikkelästi kehiin nyt on varmaa 1000 prossan tuottoa kun vikkelästi toimitte kerron kohta sivujen osoitteen mihin voi rahhaa lähettää ei muuten mutta sehän totta mikä on netis eiks olekki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6044
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      56
      3036
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1760
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1522
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49