Autonhaku-reissu viikolla 24 Hampurista tai yleensäkin sieltä suunnalta,enintään 200 km.Travemündeen.Keneen välittäjään kannattaisi ottaa yhteyttä pohjois-saksan alueella.Ei samaa vakiovastausta,että katso netistä,sieltä löytyy välittäjiä/oppaita.
Hampurista autoa hakemaan
10
1865
Vastaukset
- netistä löytyy
netistä.
- Saksan seisoja
Auton voi ostaa Saksasta liikkeestä tai yksityiseltä ilman välittäjää tai opasta. Ihan samoin ne autokauppiaat toimivat siellä kuin Suomessakin. Miksi siis haluat välittäjän, joka rahastaa palvelustaan?
Suosittelen, että katsot netistä sopivat autot ajattelemaltasi seudulta. Sitten ennen paikan päälle menoasi varmista vielä soittamalla, että halaumasi autot ovat vielä myymättä. Näin et turhaan aja liikkeeseen (tai yksityisen myyjän luo) ja totea, että auto on jo myyty.- En osa kuin suomea.
KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.
- vaikka
En osa kuin suomea. kirjoitti:
KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.
Graulin, toimii kai hampurissa !
- jepjepjep
Mitäs jos tuolla kokemuksella ja kielitaidolla hakisit ekaksi vaikkapa virosta mutta saksalaisesta liikkeestä:
http://www.a2-automobilwelt.de/a2-2005/index.asp
Pärjää suomella ja säästyy välityspalkkiot. - hakekoot tojotansa
rintajoupilta.
- reikäperä
Eihän kukaan itseään kunnioittava välittäjä jaksa katsoo yksityispokan ininöitä ja veivailuja. Ne keskittyy pelkästään myymään ammattiostajille.
- veey
kaverini tulee korvauksesta mukaan suomesta, tietää..on tarkka ja puhuu saksa-englanti , ruotsi ja ranskaa. ei huijari. haettu uusista -ka mersuista alkaen... ota yhteys. lento hamburiin 180€ hotellit 50€ yö, matkat baanalla n,100€ hamburi- travenmynde lautta -hkiin,, auto: ha/paku 50€-110€ korkea paku/pikku ka 230-250€ finnlines... palkka päälle.. hyttipaikka 230€ nuppi sis;; täys-sapuskoin saunoin.. Kysy lisää
- llllomaly
muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
autobaana? en oon varma firmasta llllomaly kirjoitti:
muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
autobaana? en oon varma firmastaon vastuu aina kuulijalla. ne on niin mukavia ja äänekkäitä, lupsakoita yms..;;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463179Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1122421Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511961- 1501586
- 761465
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231288Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218