Hampurista autoa hakemaan

Kuka opastaisi7tulkkaisi si...

Autonhaku-reissu viikolla 24 Hampurista tai yleensäkin sieltä suunnalta,enintään 200 km.Travemündeen.Keneen välittäjään kannattaisi ottaa yhteyttä pohjois-saksan alueella.Ei samaa vakiovastausta,että katso netistä,sieltä löytyy välittäjiä/oppaita.

10

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netistä löytyy

netistä.

• Saksan seisoja

Auton voi ostaa Saksasta liikkeestä tai yksityiseltä ilman välittäjää tai opasta. Ihan samoin ne autokauppiaat toimivat siellä kuin Suomessakin. Miksi siis haluat välittäjän, joka rahastaa palvelustaan?
      Suosittelen, että katsot netistä sopivat autot ajattelemaltasi seudulta. Sitten ennen paikan päälle menoasi varmista vielä soittamalla, että halaumasi autot ovat vielä myymättä. Näin et turhaan aja liikkeeseen (tai yksityisen myyjän luo) ja totea, että auto on jo myyty.

• En osa kuin suomea.

KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.

• vaikka
        En osa kuin suomea. kirjoitti:

KIITOS NEUVOSTASI,MUTTA EN OSAA KUIN SUOMEA JA PITÄÄHÄN NIITÄ JOTAIN ASOITA HOITAA SIELLÄ PAIKAN PÄÄLLÄKIN.JOS AUTO OLISI ESIM.100 KM.PÄÄSSÄ HAMPURISTA.NIIN TAKSIINKO MINÄ VAIN HYPPÄISIN JA MENISIN SITTEN MYYJÄN LUO JA KUN OLISI JOTAIN KYSYMISTÄ MYYJÄLTÄ;KUKA AUTTAISI PUHUMAAN MYYJÄN KANSSA?TÄMÄ JA MUIDENKIN ASIOIDEN TAKIA TARVITSISIN SYSTEEMIT JA ASIAT TUNTEVAN OPPAAN TAI MIKSI SITÄ SITTEN SANOTAANKIN.

Graulin, toimii kai hampurissa !

• jepjepjep

Mitäs jos tuolla kokemuksella ja kielitaidolla hakisit ekaksi vaikkapa virosta mutta saksalaisesta liikkeestä:
        http://www.a2-automobilwelt.de/a2-2005/index.asp

Pärjää suomella ja säästyy välityspalkkiot.

• hakekoot tojotansa

rintajoupilta.

• reikäperä

Eihän kukaan itseään kunnioittava välittäjä jaksa katsoo yksityispokan ininöitä ja veivailuja. Ne keskittyy pelkästään myymään ammattiostajille.

• veey

kaverini tulee korvauksesta mukaan suomesta, tietää..on tarkka ja puhuu saksa-englanti , ruotsi ja ranskaa. ei huijari. haettu uusista -ka mersuista alkaen... ota yhteys. lento hamburiin 180€ hotellit 50€ yö, matkat baanalla n,100€ hamburi- travenmynde lautta -hkiin,, auto: ha/paku 50€-110€ korkea paku/pikku ka 230-250€ finnlines... palkka päälle.. hyttipaikka 230€ nuppi sis;; täys-sapuskoin saunoin.. Kysy lisää

• llllomaly

muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
        luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
        autobaana? en oon varma firmasta

• llllomaly kirjoitti:

muistaakseni joku kuopion mies vaikutti
        luotettavalta kun olin häneen yht. jotain
        autobaana? en oon varma firmasta

on vastuu aina kuulijalla. ne on niin mukavia ja äänekkäitä, lupsakoita yms..;;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      271
      5366
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      66
      4704
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4325
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3814
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3760
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      38
      3153
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      77
      3057
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2898
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      21
      2641
    Aihe