Paljonko maksaa yhden luomen poistattaminen yksityisellä, joko laserilla tai leikkauksella? Siis koko hoito, eli vastaanottokäynti, luomen poisto ja mahdollinen patologin analyysi?
Luomen poiston hinta
7
8841
Vastaukset
- Gisselle
Mulla maksoi leikkauksella kaikenkaikkiaan n. 340 euroa johon sisältyi patologin tutkimus eli tutki ettei luomissa ollut myöskään mitään solumuutoksia. Kävin terveystalossa Lahdessa ja voin kyllä suositella tosi siistiä jälkeä ja kipuja ei ole ollut lainkaan. Samaan hintaan saa käsittääkseni poistattaa kolmekin luomea.
- M.M.M.
Kokeile pääsetkö työterveyshuollon kautta, jos sinulla sellaiseen on mahdollisuus. Luomia poistetaan myös julkisella puolella ja ei se siellä kai mitään maksa... Muuta kuin terveyskeskusmaksun.
- hosumista
Mulla vietiin kaksi luomea kasvoista - arvet jäi ja hoitaja jo tikkejä poistaessaan kauhisteli työn karkeutta.
- kaikkineen
(tutkimus, poisto 3 valitun luomen tutkimus)
maksaa Pirkanmaan Syöpäsätiössä reippaasti
alle 200e. Sairaanhoitajan koko kehon luomien
tutkinta tätä ennen maksoi 10e.
Menossa huomenna poistoon ...
hyvällä onnella äkkiä ilmestynyt musta luomikin ihan ok. Saas nähdä miten käy ...- ert01
Hei!
Kuinka poisto onnistui, muistatko kuka suoritti poiston? Tarkoittiko tuo 200e, että sillä saa 3 luomea pois?
- Anonyymi
Heippa ! Mäkin haluaisin ottaa luomenpoiston, mulla ei ole pahaa luomea, mutten pidä siitä yhtään ja se häiritsee minua, varsinkin, kun se on naamassa. Haluaisin itsekkin tietää, että miltä se tuntuu, ja paljonko maksaa vain YHDEN luomenpoisto.
- Kasvoi takaisin
Mulla poistettiin laserilla kasvoista esteettisyyden vuoksi yksi luomi Mehiläisessä hintaan 195€. Hinnalla olisi saanut otettua ainakin kolme luome pois, mutta ei lääkäri suostunut, vaikka niitä olisi kyllä runsain määrin ollut. Se harmitti aika paljon.
Kavoista poistettu luomi kasvoi vielä takaisin, kuulemma ihan yleistä poistaa kasvoista parikin kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772