VIIDAKKOPOLKU!!!

Mahd.asukas

Onko täällä ketään ketä asuisi VAV:n tai Sato:n asunnoissa Viidakkopolulla,Vantaan Koivukylässä(Asolassa)?
Asuuko ko. osoitteessa minkälaista porukkaa? Onko hiljainen ja rauhallinen paikka, varsinkin lapsiperheelle?
Asuuko paljon ulkomaailaisia/mustalaisia?

Mielenkiintoa olisi nimenomaan niihin vihreä parvekkeisiin asuntoihin sekä puna-valkotiilitaloihin.
Ei missään nimessä siihen risteykseen; peijaksentie/Asolanväylä!!!!

Kaikista tiedoista kiitollinen!!!!

10

5010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolta.. ..

Muutaman keskustelun alaspäin kun katsot.
      Siis tuo "lapsihirviö" keskustelu. Harkitse sitten kuinka halukas olet niille nurkille muuttamaan.

• Mä vaan

Tarkoititko tuota keskustelua jossa 12.v. oli käynyt 5.v. kimppuun? Siinä ei kyllä ollut mainintaa Viidakkopolusta, ei ainakaan huomannut....

• åååkylä
        Mä vaan kirjoitti:

Tarkoititko tuota keskustelua jossa 12.v. oli käynyt 5.v. kimppuun? Siinä ei kyllä ollut mainintaa Viidakkopolusta, ei ainakaan huomannut....

Viidakkopolku on siinä vastapäätä sitä kakaroitten kakaran pahoinpitelyä. Tai siis onhan siinä asolanväylä välissä..

• Tuota
        åååkylä kirjoitti:

Viidakkopolku on siinä vastapäätä sitä kakaroitten kakaran pahoinpitelyä. Tai siis onhan siinä asolanväylä välissä..

Mites se liittyy tuohon asuinpaikkaan,Viidakkopolkuun? Ainoastaan siten että ovat lähekkäin?

• Anonyymi
        Tuota kirjoitti:

Mites se liittyy tuohon asuinpaikkaan,Viidakkopolkuun? Ainoastaan siten että ovat lähekkäin?

Lähellä sattuu ja tapahtuu.
        "Poliisilla piiritystilanne Vantaalla – asunnossa aseistettu henkilö
        Vantaan Asolassa on meneillään piiritystilanne. Poliisi piirittää Viidakkokujalla kerrostaloa, jossa on sisällä aseistettu henkilö.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006477260.html

• polkulainen

Hei!
      Asolassa on vierekkäin Viidakkokuja ja Viidakkopolku. Taidat tarkoittaa tuota kujaa. Siellä on taloja, joissa on vihreä parveke. Viidakkopolulla on kolme taloa, jotka ovat sellaisia valko-vaaleapunaisia. Ne ovat ihan siinä Sairaalakadun vilkkaassa risteyksessä. Niistä yksi on Saton, yksi VVO:n ja yksi on asumisoikeusasunto. Asumisoikeusasunnossa asuu lähinnä mummeleita, vuokrataloissa on lapsiperheitä aika paljon. Aika rauhallista aluetta. Mutta sitten taas Viidakkopolulla on niin monta taloa samassa. Siinä on aivan ihana piha-alue, mutta asukkaita saman pihan ympärillä on paljon ja ihan kaikenlaisia. Siis myös ulkomaalaisia ja romaneita.

Siinä Peijaksentien risteyksessä olevien talojen osoite on Peijaksentie ja itsekin tiesit, että et halua sinne.

Hyviä puolia: Rekolan juna-asema tosi lähellä, puro ja polku vieressä, bussit kulkee ihan vierestä, eipä ole pahemmin läpikulkuliikennettä ainakaan Viidakkopolulla, kun ei siitä pääse paljon mihinkään (paitsi sen asumisoikeustalon pihasta)

Huonoja puolia: kauppa on kaukana, kioski on kaukana

• VIIDAKKOPOLULLA

VVO:n asunnossa vuoden, naapurin lapset hakkasi ovea aamu kuudesta ja huuteli postiluukusta että muuttakaa pois. Muutettiin kyllä, ja mielellään. Vuokra asuntoon nähden ihan liian korkea.

• 20+13
      • 20+13=Juntti

Tuli apinalla varmaan tosi hyvä mieli kun pääsi nostamaan 4v vanhan viestin.

• Anonyymi
        20+13=Juntti kirjoitti:

Tuli apinalla varmaan tosi hyvä mieli kun pääsi nostamaan 4v vanhan viestin.

Pitää pyrkiä keskittämään, eikä aina tekemään uusia aloituksia, loogista. Aina neuvotaan käyttämään hakukonetta...Täällä foorumeilla on paljon aloituksia jota ei olisi tarvinnut olenkaan tehdä, kun ovat vain toistoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe