Myönnetään
olen joskus kertonut
valkoisen valheen
rikoksena ei varmaan
suuren suuri
Minä rakastan sinua
sanoit minulle
en hetkeäkään epäillyt sanojasi
ehkä katsoit hieman ohitseni
viehättävä valehtelija
Kaaduin ja putosin
alas tosi korkealta
minä rakastin sinua
osuit herkkään kohtaan
erinomaisen kielteisesti
Osui herkkään kohtaan
10
773
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
runoutta jälleen kerran.Ihailen äärettömän paljon kauneutta ja aitoutta jolla kirjoitat.Se johtuu kyllä siitä että sydämes on lämmin ja aito.Sydämelliset kiitokset sinulle!
- lindalinda1
hupskeikkaa - mutta kuinka suloisesti se sitten
kävikään. Tomppamainen runo, josta pidin. - *MURUKULTA*
'Valkoisia valheita' puolin ja toisin..mmm...
Mikä on tarinan opetus?....
Muru tarjoo laastaria ja suklaista kaakaota,,
ja nyt ollaan kiltisti siellä! ;þ
Mukvaa alkavaa kesäkuuta Muru-vilkutuksineen! :)- valehteleminen
ei ole valkoinen valhe. siinä opetus.
Vitsi miten ovela.
Piti vähän miettiä nyt,
kun aivot ovat "kesälomalla".
Kiva, kun palasit, oli jo ikävä:)
Täst mie pijin!- Minänoita
runoilua Tomppamaiseen tyyliin!
Sanoo pikakiiturinoita ja viuuuuuh! Sinua minäkin olen kaivannut,missä
lienet pyörinytkin,
mutta taisi osa
ratkaisua
löytyä.
Kevyttä
kutittavaa...-Salalokeroista.
Viitteitä,miten voi asioita
ilmaista-eri tavalla.
Sinua tarvitaan tomppa,ei näin
pitkää saa olla pois..- Ilmoittamatta.
Tapaamisiin.tässäpä jännä runo :)
vaikka olisi valkoinen valhe
minä rakastan sinua
se kipeäksi valheeksi muuttuu
jos nuo sanat tosissaan ottaa
ja vastarakkauden hälle tunnustaa.
Herkät ovat tunteet rakkauden tiellä
ohueen lasiin verrattavissa, jos niin voisi sanoa.
Tästä runosta minä pidin ja tyylistä miten sen kirjoitit, kiitos!- padme_amidala
..vahinko etten se ollut minä. Kuvittelin niin ja menetin sinulle sydämeni. Lisää se kirjahyllyysi muiden joukkoon. Takaosaan tosin, kun se rikkinäisenä ei ole mikään kaunis koriste.
- tomppa2006
...kauhea kiire painaa päälle, aika ei tahdo riittää mihinkään...
Olen tekemässä muuttoa kerrostalosta omakotitaloon. On ainakin sata hoidettavaa asiaa, jotkut melko hankalia. Tavarat on muuttolaatikoissa, tämän viestin lähettämisen jälkeen nypätään tietsikan johdot irti seinästä ja kirjoittamiset jää joksikin aikaa.
Haluan kiittää kaikkia vastanneita näin yhteisesti ja kertoa runon syntymisestä sen verran, että kirjoitin sen poikkeuksellisesti suoraan näytölle. Runo vain tuli mieleeni ja kaiken kiiren keskellä halusin tallentaa sen. Sanoma oli, että kaikessa muissa asioissa voi kertoa valkoisia valheita, mutta rakkauden asioissa olisi pitäydyttävä tosiasioissa. Voi muuten jäädä muistot jäytämään vuosikymmeniksi. Epäilen tämän hetkisen muuttotouhuni jotenkin stimuloineen tämän runon syntymistä. Menneitä tapahtumia muistelin.
Hyvää kesää ja kaunista suvea kaikille ystävilleni. Palaan kanaville, kunhan kiireet helpottavat.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785